Až budou všichni dopravci přiznávat řidičům celou mzdu na výplatní pásku a budou řádně platit nemocenskou, dovolenou a diety, tak se třeba nafta ztrácet nebude. A třeba bude i dostatek řidičů. Pokud mi chce někdo dávat za treba 260 hodin práce 25 hrubého a zbytek mi protiprávně dorovnávat v dietách a za den dovolené mi dávat 900, tak nevidím důvod, proč mu neukrást naftu a vše, co jde.
To že někdo jede s kamionem levym pruhem, když vidí, že je velká šance, že zůstane viset je jedna věc.. je to blb a neměl by ho minout trest.
Druhá věc je, že přejedete hranice a najednou jsou silnice ve slušném stavu, ne čisté, ale prohrnuté, posolené. Včera xy km po bavorské silnici b20 a dálnici a92. Sice zdržení, ale vše sjízdné, přijedu na folmavu a kalamita, kamiony v kopci stojí, protože Češi tradičně nečekali extrémní nástup zimy. Přitom stejné podnebí, stejná nadmořská výška, stejně množství sněhu, stejná teplota.
Zbytečně nenávistný článek. Na tech fotkách nevidím jinou možnost pro zastavení. Dodávky na chodníku stát nesmějí a v těch Košířích nezaparkuji ani v bočních ulicích, legální řešení není. A ty větší auta mají zastavit kde, než takhle napůl v křižovatce, kde nic zásadně neblokuji? Mají zůstat v silnici? V jednosměrce?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No, na to že podědili dvě nemovitosti, tak se docela vezou a dál to nerozvíjí. Nechce se mi věřit, že by mela paní lékárnice jen 40000, já mám jako řidič 45, manželka jako sestra přes 50, takže to moc nesedí, že by lékárnice s VŠ brala podobně jako kvalifikovaný dělník. A nesedí ani položka za jídlo, ta je taky dost nízká, na to že mají doma dva puberťáky.
3 odpovědi