No to se zase bavím kolik je tu odborníků. Tak trocha technických faktů, staré vozy mají blokaci dveří nad rychlost 5km/h a světelnou indikaci, že jsou zavřené. Problém ovšem je v tom, že může nastat vada kdy se dveře tváří zavřeně a blokovaně, ale vlivem jízdy a nebo působením síly se otevřou kdy by neměli. Než začnete poznamenávat, že toto by měla odhalit údržba, tak vzhledem k tomu že se to stane za jízdy, tak se na takovou závadu těžko přijde když vagon stojí. A co se týče údržby jako takové, tak vězte, že zkrátka je málo lidí, což je vůbec problém s technickými profesemi napříč celým pracovním trhem, nejenom na dráze. A ještě jednou dodávám, že mluvím o starých vozech, novější mají jiné technologie na blokování dveří za jízdy.
Jednou pro vždy ČD nemá v gesci drážní infrastrukturu, ty jen provozují vlaky. Infrastruktura a vše co kolem souvisí je v gesci SŽ ( správa železnic, neboli sabotéři železnice ), čili tristní stav železnic jde na jejich vrub a už jen proto, že jim chybi finance a tudíž si budou stavět nové sídlo na Smíchově za circa 2 miliardy
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A můj den je najednou hned veselejší.