Připustit, aby povinné nemocenské pojištění bylo dojnou krávou privátních zdravotnických zařízení, byla ta nejhorší reforma, terá se v tichosti udělala. Podle ústavy máme bezplatnou zdravotní péči, a proto pojistné, které všichniplatíme, musí na tuto péči stačit včetně platů těch doktorů, kteří jsou do této bezplatné zdravotní péče zapojeni. Pokud se jim nelíbí výše jejich platů, tak mají svobodnou možnost otevřít si soukromou ordinaci, kam ovšem nepůjdou žádné peníze ze základního pojistého fondu a to ani tzv, kapitační platby. To by byla efektivní reforma a potom by se vidělo, že je ve zdravotnictví peněz přehršel.😄)
Samozřejmě matematicky máte pravdu. Otazné je, kolik pacientů by se dočkalo ve vašem systému svých výkonů…
Prostě se vrátit zákonem o 40 let zpět s tím , že po vystudování povinnost několik let pracovat zde , nebo zaplatit studia a ono by to šlo. Nebo , aby se vláda starala o to , aby se platy zvyšovaly všem a né jen poslancům.
40 let zpátky tady vládli komouši a byla totalita… to jste takový tupec, že se veřejně přiznáte k touze vrátit se k totalitním zákonům 😱
Lékaříi zapomněli, že něco je za něco . Nejsou vyvolení, jen je každý potřebuje. Jsou si toho vědomi. Proto šli do tohoto byznysu. Silná vyjednávací pozice. Kdyby se zrušilo veřejné zdravotnictví, hned by bylo lékařů dost. A prachy by sbírali jen ti nejlepší . Od těch nejbohatších . Jako v každém byznyse. A běžná veřejnost by se léčila domácí pomocí knihy "Domací lékař" a bylinami. Trh by se rapidně proměnil. Zdraví s náročnou léčkou ( operace ) = jen pro ty, kdo na to mají . Zbytek k šamanům.
Pokud by jste to udělali, zvolí národ takové populisty, že Bureš je proti tomu anglický gentleman…
... aby se tam natáhlo daleko více turistů z řad naprostých amatérů? Ono i na ferratě se musí něco umět a mít na to znalosti a fyzičku. Dát sem ferratu by znamenalo daleko větší čísla v úmrtnosti......
Nesouhlasím… na ferratu neleze každý, musí být vybavený, lidé mají z ferraty až na výjimky větší respekt, a to o hodně. Tak si každý, kdo vyleze na Rysy s kouskem řetězu po cestě mysli, že Orlí je takové o trošku náročnější… Samozřejmě že existuje i nic - sundat řetězy, zamalovat značky a označit za horolezecký terén. Současná podoba je výrazně nebezpečná.
Já bych auta na spalovací motor nezakazova, ale zavedl bych nějakou uhlíkovou daň. Čím smradlavější bude vaše auto tím více za něj budete platit. To nakonec přinutí lidi přejít na auta, která jsou ekologická. Pokud někdo bude chtít jezdit v supersportu, který žere 20 l tak bych mu to nezakazoval, ale hold si za to zaplatí. Vybrané peníze by se pak použily na dotace pro lidi co si naopak koupí elektromobil, který má 0 emise. Ale zakazovat auta na spalovací motor to bych určitě nedělal.
Zelené socanské peklo. Němci a socani rozvraceči fungující společnosti. Co vám slíbili?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Lékař LZS jsem dávno bývalý, ale vývoj v oboru sleduji troufám si říct poměrně intenzivně. A nemám tam žádné drobné… takže mohu být otevřený.
1) současný systém provozovatelů je přiměřeně efektivní, a nevyžaduje nic než drobné korekce. 1 - 2 stanice pro armádu a 1 pro policii plní úkoly jakéhosi výcviku a jsou pro všechny přijatelné. Více státních provozovatelů netřeba.
2) snaha Hasičů o zřízení jakéhosi “letectva” je obrazem velikášství a poměřování… všichni víte čeho. Tento záměr představuje EXTRÉMNÍ plýtvání veřejnými penězi, těžkými vrtulníky může disponovat armáda a v případě nutnosti podpořit Hasiče a Policii.
3) v článku prezentovaná fakta představují BIZÁR … a velmi špatně skrytý lobbing různých kšeftařů.
4) typy EC 135 a 145 (v nejmodernějších verzích) představují nejlepší ZLATÝ STANDARD pro LZS v západní Evropě a naprosto dominují. Proč asi? Vrtulníky Bell neposkytují ve srovnatelných cenách žádné výhody. Augusta 109 nemůže nikdo soudný zvažovat, odpracovaly svoje, nejlepší mají dávno za sebou a všude v Evropě jsou nahrazovány EC, včetně Alp apod.
5) A teď do mě 🤪
2 odpovědi