Předražený střep ! Udělalo se pár úprav motoru a už je to EVO 2..........Když ji chcete novou a s nějakou lepší výbavou, tak se nestačíte divit a nestačí Vám půl milionu za tříhrnek.....to jsou střelci.......a ještě tady do popisku napíší " s tím tříválcem opatrně "....tak to zaručeně po tomhle nadpisu musí zákonitě tohle auto někdo koupit....
scala je skvělá, jen ten tříválec nemusí být pro každého dobry. To bylo sdělené celé recenze a proto to bylo i v nadpisu. Připlatíte si 40 tisíc a máte Evo2 1.5 TSI 🙂
Chápu.... ale nezlobte se na mne 1.0 tsi měla moje a hned šel z domu hrozná jízda.... nejedeto ani po městě natož z kopce či dálkové cestě.... shit tyto motory... za tyto peníze si lidi kupují malucha
co je to za nesmysl, že to nejede?! nechápu s čím to porovnáváte, možná z MIGem, ale přestože mám k tomu litrovému motory výhrady, tím posledním je, že to nejede. Možná se smějete 200 Nm, ale to auto je lehké a jede to celkem fajn
Tohle je stylovka a podle toho se prodává.Teda je to jako auto navíc.Kočár do toho nedáte a starší do toho nevlezou,teda velká část.Už tím se omezuje okruh potencionálních zájemců teda hlavně k účelu kde Prius exceluje a to popojíždění po městě a okolí. Pokud se podívám na parkoviště tak to většina lidí vidí stejně ,prostě mladé rodiny mají většinou něco do kombíku ,starší to do čeho se lépe nasedá.
kočárek (skládací) se do toho vejde, 96 letý děda do toho taky vlezl a říkal, že to má zrychlení, jako když lítal v MIGu 😄 ale v zásadě máte pravdu
I Toyota se svým vychloubáním že hybrid a plug-in hybrid je nejlepší volba jak pro emise tak cenou... už musí přiznat, že s mojí 15 let starou Octavii za zlomkovou cenu nemůže soupeřit ani cenou ani emisemi, když jezdím za stejnou potřebu
Kolik vám to žere ve městě v koloně víte? A jste si jistý těmi emisemi? Předpokládám, že jde o "naftičku"? Nelze srovnávat naftu s benzínem, resp. pokud ano, tak pokud na benzín jezdíte se stejnou spotřebou jako s naftou, tak musíte smeknout před tím benzínem, protože má o 20% méně energie a přesto jezdí za stejně.
Toyota Prius – proč nikdo nechce to nejlepší?
Za mě je odpověď snadná, protože to není čisté elektrické vozidlo.
Vzhled se mi velmi líbí. Využití střecha pro malý solární panel vidím jako zajímavé a kreativní řešení.
Avšak nechci hybrid ani spalovací vozidlo. Náklady na provoz jsou oproti elektrickému vysoké ( minimálně pro můj případ)
Bohužel to co nabízí Toyota v čistě elektrickém provedení je za mě nezajímavá.
Čistě elektrický prius s rozumnou spotřebou a slušnou baterií bych ovšem viděl velice rád.
Ale chápu každému vyhovuje něco jiného
hezký komentář, díky 🙂 elektricky Prius by byl paráda, to souhlasím
Bude třeba najít článek, které, se bude věnovat auto mnohem více než tohle rozplývání na druhou. Nicméně tříválcový hybrid ve mě moc nadšení nevyvolává, stejně jako Toyota v této kategorii.
právěže to není Toyota 🙂 ten skok oproti podobnému modelu od Toyoty je úžasný. A k tomu rozplývaní - nemohl jsem si pomoci 😄
Vzhledem k tomu, jak se autor rozplývá nad množstvím asistentů, které opravdovému řidiči znepříjemnuji radost z jízdy, beru hodnocení s rezervou. Ale každý jsme jiný.
které přesně znepříjemňují radost z jízdy, kromě těch dvou (překročení rychlosti a udržování pozornosti)? třeba lane keep jde vypnout, ale na dlouhé jízdy se hodí.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Auto je to drahý, váha 2,5 tuny nové pneu tím pádem po dvaceti tisících takže neekologické díky otěru pneumatik no a ten dojezd taky žádná sláva no prostě auto na baterky.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
IONIQ 6 levný není, je to nejlepší, co značka nabízí. Má necelé 2 tuny, pneumatiky jsou pro EV dělané, navíc ten zadní pohon ulehčí přední nápravě, ale záleží na způsobu jízdy především. Dojezd je fantastický. Asi jsme teda každý měli na mysli jiné auto.