I Toyota se svým vychloubáním že hybrid a plug-in hybrid je nejlepší volba jak pro emise tak cenou... už musí přiznat, že s mojí 15 let starou Octavii za zlomkovou cenu nemůže soupeřit ani cenou ani emisemi, když jezdím za stejnou potřebu
Kolik vám to žere ve městě v koloně víte? A jste si jistý těmi emisemi? Předpokládám, že jde o "naftičku"? Nelze srovnávat naftu s benzínem, resp. pokud ano, tak pokud na benzín jezdíte se stejnou spotřebou jako s naftou, tak musíte smeknout před tím benzínem, protože má o 20% méně energie a přesto jezdí za stejně.
Toyota Prius – proč nikdo nechce to nejlepší?
Za mě je odpověď snadná, protože to není čisté elektrické vozidlo.
Vzhled se mi velmi líbí. Využití střecha pro malý solární panel vidím jako zajímavé a kreativní řešení.
Avšak nechci hybrid ani spalovací vozidlo. Náklady na provoz jsou oproti elektrickému vysoké ( minimálně pro můj případ)
Bohužel to co nabízí Toyota v čistě elektrickém provedení je za mě nezajímavá.
Čistě elektrický prius s rozumnou spotřebou a slušnou baterií bych ovšem viděl velice rád.
Ale chápu každému vyhovuje něco jiného
hezký komentář, díky 🙂 elektricky Prius by byl paráda, to souhlasím
Bude třeba najít článek, které, se bude věnovat auto mnohem více než tohle rozplývání na druhou. Nicméně tříválcový hybrid ve mě moc nadšení nevyvolává, stejně jako Toyota v této kategorii.
právěže to není Toyota 🙂 ten skok oproti podobnému modelu od Toyoty je úžasný. A k tomu rozplývaní - nemohl jsem si pomoci 😄
Vzhledem k tomu, jak se autor rozplývá nad množstvím asistentů, které opravdovému řidiči znepříjemnuji radost z jízdy, beru hodnocení s rezervou. Ale každý jsme jiný.
které přesně znepříjemňují radost z jízdy, kromě těch dvou (překročení rychlosti a udržování pozornosti)? třeba lane keep jde vypnout, ale na dlouhé jízdy se hodí.
Nevím jakou jste jezdila vy ale bylo to nové auto s nájezdem 5800 km , a jezdil jsem s tím jako s koncernovým vozem a to s hybridem nedává smysl když jsem jel na baterii stala se že mě brzda provozu a ujel cca tak 2 km a napsalo to že bat je vybitá, tato zkušenost mi stačila jaké jsou to auta
nerozumím proč byste u hybridu jel na baterii a byl brzdou provozu, ta baterie jen pomáhá vyrovnávat činnost spalovacího motoru. Jestli koncernovým vozem myslíte 2.0 TDI tak ano, to bude mít lepší tah a lepší spotřebu na dálnici. Všude jinde ten hybrid bude lepším společníkem
To tedy nevím, měl jsem půjčenou Toyotu corolu cross hybrid a z horším autem sem nejezdil hybrid variátor tragédie , hlučný, dílenské zpracování katsstrofa, zapínání výhřevu sedaček jak z auta roku 1995 , na infotainmentu pokaždé potvrzení nesmyslů, rám dveří viditelný sváry jen prestrikane, motor 2.0 benzín spotřeba na 113 km jsem tankoval 7.17 litrů, měl jsem limit na víkend 450 km dal jsem jen těch 113 víc km sem s tím keplem neměl odvahu .
tak to jste asi jezdil jinou Corollou Cross než my 🙂
Čtyřkolka za pár korun. Tak jsem to rozkliknul jen pro zjištění ceny. Měl jsem CRV ve 2.0l benzín předokolku. Težký auto na takovej motor. Doba postoupila, ale váha se zvedla o baterii a jestě 4x4, to taky něco přidá. Takové auto motor na 4x4 aspoň 2.5l jako Toyota RAV4
u toho seriového hybridu je skoro jedno, kolik má ten spalovací motor. Ten elektrický má 335 Nm, což je moc pěkná hodnota. A čtyřkolka za pár korun byla narážka na akční ceník, kde je příplatek jen 10 tisíc Kč za pohon všech kol.
Autor žije asi na jiné planetě.Auto pro masy by se mělo zmenšit na úroveň Fiatu 500.Pak by to mělo jakýsi smysl a odpadla by řada problémů.
zdravím, žiju normálně na Zemi a navíc se o ten svět kolem sebe zajímám 🙂 Fiat 500 se u nás moc neprodává ani ve spalovací verzi, protože malá auta tu nikdo moc nechce. Naopak elektrický Fiat 500e byl jeden z nejprodávanějších elektromobilů v Evropě. Dle statistik prodejů u nás chtějí všichni velká SUV, přestože pro to není žádný racionální důvod. Takže vlastně nevím co si z toho komentáře vzít.
Mám přesně stejný problém, v práci mi škube volantem Scala, všichni se s ní bojí jezdit, kdo tohle sakra vymyslel....
je to prostě homolagačně povinný asistent - jde to vypnout, u škodovek naštěstí docela snadno tlačítkem na volantu. Na druhou stranu necuká to zase tolik, aby to člověku vytrhlo volant z ruky, stačí jej normálně držet jako člověk :-)
Například všechny ty asistenční systémy o které nikdo nestojí. Tuhle jsem dostal v servisu jako náhradní vozidlo nějakou malou Kiu s asistentem jízdy v pruzích. Když jsem pak na úzké silnici potkal náklaďák a snažil jsem se zajet hodně doprava aby jsme se vyhnuli, ta věc zaznamenala krajnici, a v tu nejhorší možnou chvíli mi cukla volantem doleva. Obešlo se to bez nehody, ale krve by se ve mě nedořezal. Jak proboha může někdo vymyslet takovou hloupost.
je to tak, a zrovna tu sílu s jakou umí to MG4 zatahat za volant, to jsem zatím jinde neviděl a v článku to zmiňuji
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tohle je stylovka a podle toho se prodává.Teda je to jako auto navíc.Kočár do toho nedáte a starší do toho nevlezou,teda velká část.Už tím se omezuje okruh potencionálních zájemců teda hlavně k účelu kde Prius exceluje a to popojíždění po městě a okolí. Pokud se podívám na parkoviště tak to většina lidí vidí stejně ,prostě mladé rodiny mají většinou něco do kombíku ,starší to do čeho se lépe nasedá.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
kočárek (skládací) se do toho vejde, 96 letý děda do toho taky vlezl a říkal, že to má zrychlení, jako když lítal v MIGu 😄 ale v zásadě máte pravdu