Máme dvě možnosti.
Buď nekoupit nic ani za korunu ani po svátcích a nechat je to zlikvidovat, protože vánoční kolekce mají uvedenou trvanlivost vždy do ledna následujícího roku. Anebo jim skočit na špek a slevu a tím si zadělat na to, že své triky budou vylepšovat a používat dále.
Hádejte, co asi zvolí většina stáda? A v tom je naše prokletí... (Ovšem konkrétně zde nikterak tragické, protože bez kolekcí a cukroví každý přežije.)
Jako vždy krásné záběry. A bohužel jako vždy bez uvedení detailů o lokaci.
Tyto vodní kanály jsou místně zvané suonen.
První navštívená trasa je Suonen von Neesjeri/Oberschta/Stigwasser (nebo též Neesjeri - Obersta - Stigwasser) a nachází se u obce Mund (poblíž města Brig).
Více o ní i jiných trasách např. na Odkaz
Pane autore, píšete nesmysly!
Rhétské dráhy nic takového neprovozují, šlo o jednorázovou, řádně a dlouhodobě připravovanou PR akci (s výjimkou omezeného počtu VIP bez možnosti svezení pro veřejnost).
Je podobné kvality i ostatní Váš text? Já jen abych věděl, zda ztrácet čas nad Vašimi dalšími články...
Kulička položená na kolejnici mohla při najetí neodskočit proto, že mohla být uložena ve styku kolejnic, mezi kterými bývá mezera. Poškozené kolo vozidla pak nutno osoustružit. Výše škody na kolejnici mohla být způsobena tím, že šlo o LIS (lepený izolovaný styk např.: Odkaz - u nového by se tedy mezera vyskytovat neměla...) Při výměně LIS se vyříznou třeba 2 metry a nový LIS se přivařuje termitem. Tzn. materiál, práce, omezení provozu výlukou...
Opět velmi zajímavá reportáž. 🙂 Opět vyšperkovaná nesmyslem v komentáři. 🙁
Ohýbání "kolejnic" se děje na každé výhybce i v ČR. Dříve sice existovaly výhybky čepové, kde se jazyk výměny otáčel v čepu, ale dnes jsou všechny s jazykem pružným, který se při přestavování (změně směru jízdy) ohýbá tam a zpět i bez "žhavení a bušení v železárnách". Viz např. Odkaz .
Kolejnice se běžně ohýbají i ve směru svislém - při zdvihání jeřábem (nejčastěji ve formě kolejového pole, tedy dvě kolejnice spojené pražci) či při sanaci kolejového lože ( např. Odkaz ). Některé stroje při práci ohýbají kolejnici viditelně vertikálně i horizontálně najednou: Odkaz 1 .
A stanice, ze které vyjíždí vlaky na Rigi od západu (to je ta později zbudovaná linie), se jmenuje Arth-Goldau, respektive Art-Goldau Rigibahn.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Dostavba dálnice D4, která je prvním velkým PPP projektem u nás, ukázala, že tento model spolupráce státu a soukromého sektoru jako jeden z nástrojů k zajištění výstavby dopravní infrastruktury funguje,“ uvedl při otevření dálnice premiér Petr Fiala (ODS).
Přeloženo do češtiny: "Ukázalo se, že i v Česku funguje PPP, které v EU funguje více než 30 let."
Závěr: kolik let že jsou před námi ty opice?
P.S. O skutečném fungování se přesvědčíme za 25 let a půl roku k tomu...