Tak když jsem platil za plyn 20 a teď 40 . Za mě je to jednou tolik 😆. A to nepočítám ostatní věci. A je mě úplně jedno kolik je distribuce a kolik plyn. Protože to už je pak hraní s čísly.
Bohužel uvažujete chybně. Zkuste si nakreslit rozdíl mezi výrazy "jednou tolik" (tzn. 1x) a "ještě jednou tolik" (tzn. (1+1)x, tedy 2x). Pokud kreslení nepomůže, nabízím Vám praktickou výuku: přes smlouvu vypracovanou právníkem mi půjčíte nějaký obnos s tím, že "Vám za rok vrátím jednou tolik". Půjdete do toho? 🙂 Byl byste přeci blázen, kdybyste do toho s Vaším uvažováním nešel. 🙂
Kulička položená na kolejnici mohla při najetí neodskočit proto, že mohla být uložena ve styku kolejnic, mezi kterými bývá mezera. Poškozené kolo vozidla pak nutno osoustružit. Výše škody na kolejnici mohla být způsobena tím, že šlo o LIS (lepený izolovaný styk např.: Odkaz - u nového by se tedy mezera vyskytovat neměla...) Při výměně LIS se vyříznou třeba 2 metry a nový LIS se přivařuje termitem. Tzn. materiál, práce, omezení provozu výlukou...
A proč by měl kupující Fabie platit pokutu za emise, co produkuje Kodiak? Ať si to platí tankisti v SUV. Krom toho, když Fabie nebudou, stejně to bude v ceně tanků. Což mě přivádí na výborný nápad pro novou řadu, Škoda Leopard. Ten rozdíl ve váze už bude minimální...
Nápad v principu dobrý, ale dokud nebudete navrhovat název Keoparq nebo aspoň Kleopardq, nemáte šanci na úspěch. :-)
Opět velmi zajímavá reportáž. 🙂 Opět vyšperkovaná nesmyslem v komentáři. 🙁
Ohýbání "kolejnic" se děje na každé výhybce i v ČR. Dříve sice existovaly výhybky čepové, kde se jazyk výměny otáčel v čepu, ale dnes jsou všechny s jazykem pružným, který se při přestavování (změně směru jízdy) ohýbá tam a zpět i bez "žhavení a bušení v železárnách". Viz např. Odkaz .
Kolejnice se běžně ohýbají i ve směru svislém - při zdvihání jeřábem (nejčastěji ve formě kolejového pole, tedy dvě kolejnice spojené pražci) či při sanaci kolejového lože ( např. Odkaz ). Některé stroje při práci ohýbají kolejnici viditelně vertikálně i horizontálně najednou: Odkaz 1 .
A stanice, ze které vyjíždí vlaky na Rigi od západu (to je ta později zbudovaná linie), se jmenuje Arth-Goldau, respektive Art-Goldau Rigibahn.
Také podléháte propagandě. Myslíte, že když u nás budeme střílet polsky nebo slovensky mluvící spoluobčany, upírat jim občanská práva, zakazovat a pálit polsky nebo slovensky psanou literaturou, noviny, zakazovat tv a rozhlasové vysílání, vyhazovat je bez důvodů z práce, rušit jejich školy, ničit jim jejich stavby, nutit je s úřady komunikovat pouze v češtině Tak se nás nebudu snažit jejich vlády zpacifikovat?
Vaše příslušnost ke státu je dána jazykem, kterým mluvíte, anebo občanstvím? Dle Vaší logiky, pokud bysme u nás utiskovali španělsky mluvící spoluobčany (tedy pořád občany ČR), můžeme být legálně zpacifikováni nejen Španělskem ale i Argentinou, Kubou, Panamou...? Hodně bych se bál i Západní Sahary a Rovníkové Guiney. :-)
Připomněl jste mi ZVS, kdy bratr jednoho známého pražského herce to vzal "vážně" a odmítl přísahu podepsat, když je tam dobrovolně. Po 21 ostrých, no opakovaly se i za jiné "bohémské", jak se říkalo kázeňské přestupky, to podepsal. A vychutnali si jej, téměř všechno nadsluhoval....
Také jsme měli v přijímači jednoho, co odmítl podepsat přísahu. Zmizel a už jsme jej neviděli. Říkalo se pak, že Sabinov (tedy vězení natvrdo)...
2
Sledujících
7
Sleduje
2
Sledujících
7
Sleduje
Ale ty rakety obsluhující vojska NATO a navádění je na cíl. Rusko se musí bránit Západu
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nemusí! Stačí z jejich strany vyhlásit (a samozřejmě realizovat) ukončení té slavné SVO.