Chybí nám skutečná politická osobnost a úředník pracuje způsobem. Já ne to ten druhý.....hlavně ať se po mně nic nechce. A hlavně ať nepřijdu o židli. Bavorský premiér žádá spuštění tří odpojených jaderných elektráren, Už toho bylo dost, říká bavorský premiér po útoku v Mnichově. „V Německu se musí něco změnit, a to rychle“.........řečma se ještě nikdy nic - a odvaha k činům schází.......všichni ví že je něco špatně. Stojíte nad Evropou která má nádor, ale nikdo její nechce vyříznout........budete se dívat jak postupně zemře, protože to vám přijde humánní.
„Řidič (1995) s vozidlem Škoda Octavia jel ve směru jízdy od Přeštic na Plzeň. Podle dosud zjištěných skutečností při průjezdu levotočivou zatáčkou vozidlo dostalo z dosud nezjištěných příčin smyk a pravou zadní částí se střetlo s protijedoucím vozidlem Seat,“
vlevotočivé zatáčce pravým bokem trefit protijedoucí vozidlo..........neuvěřitelné zajímavosti
přitom by stačilo napsat že za nehodou stál smyk. S největší pravděpodobností vozidlo přejelo do protisměru, což nám autor článku úspěšně tají - takto popsaná nehoda vypadá dost divně. Doufejme že to bylo bez zranění.
........individuální dopravní prostředek......dostat posádku z bodu A do bodu B s minimálními náklady.....a to je podstatou automobilové dopravy. Spolehlivost je daná jednoduchostí, snadná údržba jako bonus a přidává se zcela standardní řidičský zážitek. Stroj sloužící člověku a nikoliv člověk sloužící stroji. Tovarni nastaveni a automaticka aktualizace k řízení nepatří.
Ohleduplnost vyžadujeme vždy jen vůči sobě, ale běda, když by jí někdo požadoval od nás.........to jsme jako malé děcko běžící žalovat. Náklaďák myšku nedělal, hodně dlouho dával najevo, že chce změnit pruh, ale novorodič byl v právu........tak kvůli svojí pravdě by se nechal zabít i s dítětem a jeho matkou. Pán se nám představil a víme s kým máme tu čest. Řidič bezchybný netolerantní....... děcko to bude mít těžké až udělá chybu - ta se netoleruje.
Jediný Rapid, který byl trochu použitelný, byl stroj, který jsme přivezli po revoluci ze západu. Měl vzadu hezký nápis 135 Ri. Stříkačka s katem, co po nastartování nechtěla na prvních pěti křižovatkách ve městě chcípnout...... což se za neustálého vrkání plynem a verglovani se sytičem většinou podařilo odvrátit. Na tehdejší dobu to jezdilo velice slušně a i se slušnou spotřebou. Jen hluku si posádka užila v míře opravdu vrchovaté.
Je to úžasné. V zimě vyhřáté, v létě vychlazené, obrovské zrychlení, z baterie lze napájet i jiné přístroje než jen motor pro pohyb. Stát by měl jít příkladem.......elektrické sanitky první pomoci, služební vozy Policie, ministerská vozidla atd.
Proč to tak není? Protože BEV zatím není plnohodnotnou náhradou spalovacích vozidel. Tečka.
Jsem o tom zcela přesvědčen.........vlastním vozidlo jak elektrické, tak naftové, benzínové i plynové. BEV vede pouze v jednoduchosti obsluhy, tichosti a zrychlení. Po ekonomické stránce je na tom nejlépe plyn, pak diesel, benzín a elektro vychazí nejdráž. Rozdíl pořizovací versus zůstatková cena promýtnutá do kilometrové ceny nezachrání ani nejlevnější palivo........a aby tomu tak bylo, musel by být vysoký nájezd. Na dovolené ale jezdíme dieselem.........omezování při jízdě BEV by bylo moc velké a často zcela nemožné. Odlehlé destinace a často jízda s přívěsem. BEV máme na poskakování okolo bydliště........tam je bezkonkurenční okamžitými náklady. Jen ta pořizovací cena do všeho háže vidle. Přeji všem krásný den - Honza.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Jak tlustá je izolace na lednici a mrazáku............uvnitř mínus 18, venku plus 22..........když ty hodnoty otočím, tak mě to na barák stačí......40 stupňů rozdíl. A máme doma i bojler a zase 40 stupňů rozdíl............ani u jedné z těchto věcí není 20cm izolantu. Možná to tak má šéfka Asociace výrobců minerální izolace Marcela Kubů. My máme oči, mozek, a umíme se zamyslet.
2 odpovědi