Je to úžasné. V zimě vyhřáté, v létě vychlazené, obrovské zrychlení, z baterie lze napájet i jiné přístroje než jen motor pro pohyb. Stát by měl jít příkladem.......elektrické sanitky první pomoci, služební vozy Policie, ministerská vozidla atd.
Proč to tak není? Protože BEV zatím není plnohodnotnou náhradou spalovacích vozidel. Tečka.
Jsem o tom zcela přesvědčen.........vlastním vozidlo jak elektrické, tak naftové, benzínové i plynové. BEV vede pouze v jednoduchosti obsluhy, tichosti a zrychlení. Po ekonomické stránce je na tom nejlépe plyn, pak diesel, benzín a elektro vychazí nejdráž. Rozdíl pořizovací versus zůstatková cena promýtnutá do kilometrové ceny nezachrání ani nejlevnější palivo........a aby tomu tak bylo, musel by být vysoký nájezd. Na dovolené ale jezdíme dieselem.........omezování při jízdě BEV by bylo moc velké a často zcela nemožné. Odlehlé destinace a často jízda s přívěsem. BEV máme na poskakování okolo bydliště........tam je bezkonkurenční okamžitými náklady. Jen ta pořizovací cena do všeho háže vidle. Přeji všem krásný den - Honza.
Místo uhlí plyn. Ten ale nemáme. Tak jej sebereme lidem. Vnutíme jim tepelná čerpadla i tam, kde to nemá opodstatnění. Do ušetřeného plynu přimícháme 20% vodíku a částečně i bioplyn........to už je vyzkoušené a funkční. Kde se vezme vodík? Budeme si jej vyrábět z elektrických přebytků v letním slunečném období a skladovat v zásobnících. Kde se vezme bioplyn? Vypěstujeme si jej na poli. Tak si to asi představuje úředník bruselský. Myšlenka snad dobrá, ale cesta daleká a značně ekonomicky vyčerpávající. Kdo to zafinancuje? Já, ty, on, ona, ono, my, vy......jen proboha ne, aby to byli oni.
Rozvodu předchází neshoda. Nechápu, jak se někdo může domnívat, že se najednou rodiče shodnou třeba při střídavé péči. Čas na shodu měli v době společného soužití. Odnesou to děti a z vlastní zkušenosti si myslím, že střídavá péče je největší zlo pro děti. Až do dospělosti neví, kde jsou doma. U matky? U otce? Nikde a nebo všude? Jsou jak balík, který se pravidelně přesouvá.
Je to vše o nastavení limitů. "Volný způsob výchovy" již přináší své ovoce. Doma - rodiče, a později škola - učitelé, dále to byla vojna - velitelé a i v pracovním procesu - vedoucí nám vždy dávali.........a to většinou jednotným způsobem.......limity. Dnes nejsou pevně nastaveny limity ani v rodině, takže učitelé nemohou na nic navázat. To, co je v jedné rodině standardem, v jiné je zcela ignorováno.
Je to tak pohodlnější - chyby vždy hledáme všude jinde, než u sebe a tento pohled na svět učíme i svoje děti.
A hledání limitů může vypadat i takto, jak popisuje článek. On totiž těm dětem nikdo ještě neřekl, že toto je již přes limit.........a nyní jim to místo rodičů (tedy tech nejbližších, kterým dítě bezmezně věří) bude říkat někdo cizí.
Zřejmě se pan Martinovský již v roce 1983, kdy se jel na okruhu první závod, koupal ve svém bazénu a posedával pod pergolou. A nebo si pořídil levnou parcelu na výsypce........no a zestárnul. Takže se z něho - z aktivního mladíka stavícího si své hnízděčko stává nerudný stařík a kope a poplivává vše v jeho okolí. Krátkou paměť mívají lidé. Zvláště když se jim ztráta paměti hodí.
Každá mince má dvě strany. U někoho zavání blízký statek, u druhého hlučí blízká železniční trať, třetí má pod okny dětskou školku, na kopci fouká a v údolích bývá často mlha a inverze. Pojďte, zanadáváme si všichni - uleví se nám.......a je v podstatě jedno, na co budeme nadávat. Je jen důležité najít oběť a ukázat prstem.
Uvedu jeden příklad. Mám tovární vlek se starším otypováním na rychlost 80km/h. Vyjádření výrobce, že je shodný s vlekem stále vyráběným, který má již globální homologaci s rychlostí 130km/h. Mám o tom oficiální vyjádření výrobce a přesto žádný úředník změnu do TP nezapíše. Takže pojedu po dálnici s osobním vozem a přívěsem rychlostí 80km/h. V místě zákazu předjíždění pro kamiony mě žádný nepředjede. Budou nadšením bez sebe, ale nikdo nic neporušíme. Nebo sundám z vleku ceduli 80km/h a pojedu zcela "bezpečně" rychleji a všichni budeme spokojeni.
Některá pravidla jsou trochu proti zdravému rozumu.
Klidně dohlížejte a klidně zvedněte postihy..........ale mělo by být vždy něco za něco. Jsem pro zvednutí rychlosti pro kamiony. Dnes jsou stroje vybaveny slušným arzenálem bezpečnostních asistentů..........a chybu většinou udělá jen řidič.
Se divím, že všichni zaměstnanci nepřejdou na Švarcsystém, když je to tak super. Zaměstnavatel by vydělal, pracující by měl nižší daně.............jenže ten by v okamžiku onemocnění začal řvát jak hyena, když by viděl "výplatu", když by měl nemocné děti, tak by je asi zavřel do mrazáku (tam se nic prý nezkazí) a dovolená by jej stála o "výplatu" navíc. Stravenky by nedostal, na důchod by si platil sám, služební auto by bylo jen jeho vlastní atd.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nahý jsme se narodili, nahý umřeme.