Je to úžasné. V zimě vyhřáté, v létě vychlazené, obrovské zrychlení, z baterie lze napájet i jiné přístroje než jen motor pro pohyb. Stát by měl jít příkladem.......elektrické sanitky první pomoci, služební vozy Policie, ministerská vozidla atd.
Proč to tak není? Protože BEV zatím není plnohodnotnou náhradou spalovacích vozidel. Tečka.
Jsem o tom zcela přesvědčen.........vlastním vozidlo jak elektrické, tak naftové, benzínové i plynové. BEV vede pouze v jednoduchosti obsluhy, tichosti a zrychlení. Po ekonomické stránce je na tom nejlépe plyn, pak diesel, benzín a elektro vychazí nejdráž. Rozdíl pořizovací versus zůstatková cena promýtnutá do kilometrové ceny nezachrání ani nejlevnější palivo........a aby tomu tak bylo, musel by být vysoký nájezd. Na dovolené ale jezdíme dieselem.........omezování při jízdě BEV by bylo moc velké a často zcela nemožné. Odlehlé destinace a často jízda s přívěsem. BEV máme na poskakování okolo bydliště........tam je bezkonkurenční okamžitými náklady. Jen ta pořizovací cena do všeho háže vidle. Přeji všem krásný den - Honza.
Za předchozího režimu bylo 10x méně aut a jejich provozní rychlost byla (až na výjimky) výrazně nižší. Už to vidím - rovinka v libovolné obci a magoři valící to kilodvacet. Blábol o povinnosti přibrzdit, když řidič uvidí člověka, ani komentovat nebudu.
A zamyslel jste se i nad bezpečností aut z minulého režimu, nebo jste si z celku vybral jen to, co se zrovna hodí? Systém doporučené rychlosti s tím, že když řidič bude mimo její hodnotu jde vše za ním, by vyřešilo spoustu problémů. Jel jste mimo doporučenou rychlost a způsobil nehodu? ......zaplatíte výjezd IZS, materiální škody, léčebné výlohy atd. Vaše pohledávky budou přenosné v přímé linii. Tak to bude na Vás.......buď podstoupíte toto risiko, nebo budete třeba do smrti splácet. Pár případů medializovat a nestačili bychom se divit nad sebereflexí řidičů.
Vy jste u nehody byl, ze vite jak probehla? To auto klidne mohlo policistum vjet do cesty a nehoda nemusela mit vubec nic spolecneho s tim, jak moc dobre policista kontroloval jeho vozidlo.
Škoda času. Usmrcená spolujezdkyně jela ve vozidle po hlavní silnici. Chytrý pochopil, hlupák měl potřebu se ozvat. U nehody jsem nebyl, přesto zcela jasně vím, kdo nese plnou vinu za danou nehodu. Už to neřešte, pro vás je to moc složité.
Souhlas, auta by si mely jezdit tak rychle jak chteji, hlavne ty tuningove a specialne upravene. Vsechno beztrestne.
Ono by stačilo, kdyby řidič jel tak, aby měl vůz pod kontrolou. Což bohužel policista neměl..........na rozdíl od tuninkáře. Jeden zabil, druhý jel rychleji, než někdo určil. Rychlost nezabijí, jinak by totiž dálnice v Německu vypadala jako průjezd hřbitovem.
Tlaková nádoba s nějakým stlačeným plynem (klidně vzduchem), ano, ta je nebezpečná. Ta mohla při požáru explodovat, pokud ji tam měl a oheň z baterií nebo z čeho ji zasáhl.
Ale boiler naplněný vodou do toho ve snaze "očistit" FVE netahejte, milý pane, ten jenom praskne, vyteče pár litrů vody a hotovo. Proč? Protože voda je nestlačitelná. Proto se taky tlakové zkoušky tlakových nádeb dělají vodou.
Opravdu?
a kolik vám bylo , když Pavel tlačil komunismus před sebou a jeho manželka jej prosazovala mezi vojáky..to je pro mne nula ..dnes
A co jste prosím dělal vy? Já už tady v době, kdy přijel soudruh potlačit revoluci, žil. Takže jsem povinně chodil s mávátkem do průvodu, vystrkoval praporky.......ty správné a radoval se ze stoprocentní volební účasti. Nikdy jsem nebyl ani já, ani moji rodiče v partaji, jen jsme žili v ČSSR. A na vojně - samozřejmě dvouleté - jsem přísahal...........vzpomenete si na co? Jestli ne, tak nevím, jakým právem se stavíte do role soudce. Pokud jste v té době žil, byl jste stejný jako většina ostatních. Chtěl jste mít klid, tak jste držel hubu a krok. O to víc ale teď křičíte o morálce.
Vzhledem k současnému energetickém mixu v ČR ano. Krom toho má většina nabíječek rezervovaný výkon z obnovitelných zdrojů. Doma nabijim ze solaru. Není špatné si uvědomit, že i k výrobě benzínu a nafty spotřebujte 1-3kWh el. energie.
To, že nabíjíte ze soláru je informace o čem. O tom, že výroba solárních panelů je bez ekologické zátěže? Ono vše souvisí se vším......jen vy se trochu motáte v kruhu.
Já sám nevím, jestli moje FVE je ekologická........jen proto, že jí provozuji zde, ale výroba většiny komponentů proběhla v Číně - a jako se od nich rozšířil Covid, tak jednou se nadechnete i jejich vzduchu. Přesvědčen o tom, že jste eko.
Bohužel je charateristické, že různí "vedoucí činitelé" ,obecně řečeno, ve státních službách , a zváště ti, kdo mají bdít nad zákony, zákony porušují, popř. si je ohýbají. Počínaje Fialovou vládou. Zdá se, že zde novodobé oligarchizované elity potřebují společenský chaos, aby se zachovaly své mocenské postavení a s tím související. Evidentně to obecmně platí pro politiky, a to na jakékoliv úrovni, kteří mají možnost prokazovat své diletenství a kořistnictví, ale i pro řemesla jako je soudnictví, státní správu obecně, zdravotnictví, pojišťovnictví atd. atd. Jsme v absurdní situaci, kdy zaměstnanci státu, kteří zároveň určují jednání státu, hospodaří na společném, jakoby to bylo jejich výlučné hájemství a za všeho viní stát. Tomu se říká "mravní rozpad" společnosti. Většibou jde ruku v ruce s intelektuálním úpadkem. Obávám se, že PČR je stále více Veřejnou bezpečností , a to včetně vztahu velitelů k řadovým policistům. Kde jinde bychom mohli očekávat přísn dodržování zákonů než v tomto sboru? Úporná snaha školství, aby nové generace neznaly období po roce 1945, je součástí kořistnických postupů.
Zkuste zapřemýšlet. Tento "problém" není problémem z posledních let. Jen se nyní o něm začalo hovořit a nastala dle některých ta správná doba k tomu, aby se "problém "řešil. Co z toho lze vyvozovat. Již za minulých vlád "problém" existoval.........jen nikdo na něj nepoukazoval. To se stalo až za vlády nynější.
Toto je pro mě z článku důležitá informace. Dříve se o to nikdo ani nesnažil, (zřejmě to bylo zcela neprůchodné.......takže vláda v čele státu, která si dělala co chtěla a nectila nic) ale za současné vlády se již na daný "problém" poukazuje a očekává se nějaké vyřešení. Takže podstatně větší důvěra v současnosti, než byla v minulosti. Co z toho plyne? Že jste jen občan plivající kolem sebe bez skutečnosti se zamyslet. Očekávám další plivanec směrem k té vámi zmiňované "Fialově vládě".......za vlád minulých se totiž s tím nedělalo nic, což vám vyhovovalo a žádný "mravní rozpad" společnosti jste tam nezahlédl. To jen trochu jiný pohled na to samé, co popisujete vy. A osobně je mě zcela jedno, kdo zrovna vládne......já se jen všímám jeho práce.
To nemohu potvrdit, řidičů superbů znám dost, ale jsou mezi nimi i "socky", takové ani v 10 let starých teslách neznám.
Jinak úspěšný nemusí vždy znamenat bohatý.
Chudý si ale Teslu nekoupí.........je to jen trochu jiný pohled na svět, než je ten váš. Ale neznamená to skutečnost, že je správný......jen to prostě vidím jinak. Jako módu a nutnost při určité pozici v nějaké společnosti, kam se dotyční chtějí dostat. Když nebudou mít BEV, nebo alespoň "omluvitelnou" alternativní fosilii, určitá společnost je nepřijme. To je ale všude. Do divadla také nejdu v plavkách, ale vezmu si oblek.....jen si uvědomuji proč. Mě by se BEV líbilo. Malé, městské, pětidvéřové.....výkonově srovnatelné s fosilií (opravdu nemám potřebu zrychlovat na stovku za tři vteřiny) s dojezdem okolo 300km/baterii. Jen v cenové relaci podobného fosilu. Což by splňovala i Dacia Spring.......jen tak za poloviční cenu.
Já mám opačnou zkušenost. Většina majitelů Tesel jsou velice rozumní, chytří a úspěšní lidé...
Je to jen taková hra. Úspěšný je přesvědčen o své vyjimečnosti. Dříve to bývala Mazda 626, bazén, tenis, dalmatin nebo zlatý retrívr a minimálně o deset let mladší druhá žena. Dnes si hrají na ekology, takže elektroauta, nízkoenergetické domy, golf, fotovoltaické elektrárny a k manželce minimálně o deset let mladší milenku. Zajisté máte i zkušenost, že řidič Superba je rozumnější, chytřejší a úspěšnější než řidič Trabantu. Občas se místo do peněženek zahleďte lidem do očí - to mohou ale jen ti, co nemusí uhýbat pohledem.
Až si ti, dle vás úspěšní, dostatečně vyhrají, odkopnou své hračky mezi plebs, a zase se zaměří na něco jiného.
To taky není na Vás, ale na pana Jana. Ještě jsem totiž nikde neviděl firemní auto jezdit 24/7, aby nestálo alespoň 1,5 hodiny na nabíjení. Tak mě to zajímá, co to musí být za profesi...
Pracuji v energetice. Vozidla pohotovosti mají technici u sebe doma a v případě nutnosti okamžitě vyjíždí. Při větším zásahu je nutné povolat více techniků a nebo se stane, že je technik "vyjetý" a musí být zastoupen jiným ve službě. Provozujeme vozidla na benzín, naftu i plyn. Elektroauto nepřipadá do úvahy.
Už jste viděl elektrovůz RZS, proč ne, je na to asi stejná odpověď.
Potřebujeme vozidla, která jsou schopna okamžité jízdy a nebo během plnění pohotovosti jsou schopná nabrat palivo za cca 10min. A máte pravdu - ani naše vozidla nejezdí 24/7........jen tak nějak neumíme třeba v poli sosat. Umíme ale dolít z kanystru a vozidlo v poli dále využívat k práci.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nahý jsme se narodili, nahý umřeme.