Upřímně řečeno, mně to video napoprvé taky spletlo. Až na podruhé jsem se orientoval podle okolí, plot, les,...
.......píšete ale poté co jste se zamyslel.......někteří nejdříve píší a pak přemýšlí - alespoň v to přemýšlení doufám - to už se ale nedozvíme. Přiznat se k chybě není chyba..........chybují všichni a ani já nejsem výjimkou. V životě jsem udělal spoustu chyb. Díky tomu vím, jak snadno se dělají........přeji všem ať si užijí nastávající svátky.
A zase, všichni v levém pruhu, včetně té poškozené.
.......nic si z odpovědí nedělejte........někteří jsou hloupí a mají potřebu to křičet do světa. Zaráží mě kolik lidí si plete pravou a levou a poměrně i velké procento mužů. Miroslav Fiala, Kastyl Jaroslav - ten co si myslí že je nepoškozen, Petr Tesař a velké množství srdíček u paní Kalinové. S takovými řidiči je radost sdílet jednu silnici.
Jezdec na koni? Ten vadit nebude, blbečkové na terénních motorkách, kteří jezdí do příkrých kopců, to je něco jiného, nemyslíte?
.....myslím že líčení pastí je zoufalost, zvláště když jsou určeny proti lidem. Motorkář na terénní motorce rovná se blbeček...........už jste se nám představil. Přeji příjemný den.
Je úplně jedno co vyhrál a jak je úžasný a známý, až vám bude rajtovat za chalupou každý den na krosce a že to je řádnej kravál, tak mu tam ten drát natáhnete sám, vsaďme se
..........líčení pastí?......dle vás v pořádku. Bohužel nejsem jako vy.
Kolik jste již ulovil motorkářů? Dělalo to kravál - Tak jsem ho zabil. Nezdá se vám to hloupé?
Jenže já si právě myslím,že někdo,kdo VĚDĚL,že tam ten chlap jezdí na motorce,dal tam drát schválně,kvůli němu,protože zjevně zastává názor spousty lidí-to jest,že MOTORKA nemá v lese co dělat,na to jsou silnice,a záměrně vybudované crossové dráhy. Máte ovšem pravdu,že tam mohl jet někdo na koni,a kůň se tak mohla zranit. A to by mi pochopitelně líto bylo.
.........že by se zranil kůň by vám bylo líto........ale se zraněným člověkem, jak je vidět problém nemáte. Tadeusz Błażusiak, známý také jako Taddy Blazusiak, je polský motocyklový jezdec, který vyhrál profesionální tituly v trialu, enduru a endurokrosu. Pětkrát vyhrál Erzberg Rodeo, každoroční rakouský extrémní enduro podnik; Světový pohár FIM v halovém enduro šestkrát; a pětkrát AMA EnduroCross.........popletla jste si dva rozdílné sporty...........enduro a motokros.
Les je les-do lesa patří zvěř,lidé hledající klid a kousek přírody,slušní turisté atd...motorka tam nemá co dělat,takže ten pán na motorce je asi většině lidí ukradenej..
...........zkuste místo jezdce na motorce si tam doplnit jezdce na koni........to budete obhajovat jak?............takže ten pán na koní je asi většině lidí ukradenej....no to snad ne! ........přemýšlet bolí.
Je to úžasné. V zimě vyhřáté, v létě vychlazené, obrovské zrychlení, z baterie lze napájet i jiné přístroje než jen motor pro pohyb. Stát by měl jít příkladem.......elektrické sanitky první pomoci, služební vozy Policie, ministerská vozidla atd.
Proč to tak není? Protože BEV zatím není plnohodnotnou náhradou spalovacích vozidel. Tečka.
Jsem o tom zcela přesvědčen.........vlastním vozidlo jak elektrické, tak naftové, benzínové i plynové. BEV vede pouze v jednoduchosti obsluhy, tichosti a zrychlení. Po ekonomické stránce je na tom nejlépe plyn, pak diesel, benzín a elektro vychazí nejdráž. Rozdíl pořizovací versus zůstatková cena promýtnutá do kilometrové ceny nezachrání ani nejlevnější palivo........a aby tomu tak bylo, musel by být vysoký nájezd. Na dovolené ale jezdíme dieselem.........omezování při jízdě BEV by bylo moc velké a často zcela nemožné. Odlehlé destinace a často jízda s přívěsem. BEV máme na poskakování okolo bydliště........tam je bezkonkurenční okamžitými náklady. Jen ta pořizovací cena do všeho háže vidle. Přeji všem krásný den - Honza.
Za předchozího režimu bylo 10x méně aut a jejich provozní rychlost byla (až na výjimky) výrazně nižší. Už to vidím - rovinka v libovolné obci a magoři valící to kilodvacet. Blábol o povinnosti přibrzdit, když řidič uvidí člověka, ani komentovat nebudu.
A zamyslel jste se i nad bezpečností aut z minulého režimu, nebo jste si z celku vybral jen to, co se zrovna hodí? Systém doporučené rychlosti s tím, že když řidič bude mimo její hodnotu jde vše za ním, by vyřešilo spoustu problémů. Jel jste mimo doporučenou rychlost a způsobil nehodu? ......zaplatíte výjezd IZS, materiální škody, léčebné výlohy atd. Vaše pohledávky budou přenosné v přímé linii. Tak to bude na Vás.......buď podstoupíte toto risiko, nebo budete třeba do smrti splácet. Pár případů medializovat a nestačili bychom se divit nad sebereflexí řidičů.
Vy jste u nehody byl, ze vite jak probehla? To auto klidne mohlo policistum vjet do cesty a nehoda nemusela mit vubec nic spolecneho s tim, jak moc dobre policista kontroloval jeho vozidlo.
Škoda času. Usmrcená spolujezdkyně jela ve vozidle po hlavní silnici. Chytrý pochopil, hlupák měl potřebu se ozvat. U nehody jsem nebyl, přesto zcela jasně vím, kdo nese plnou vinu za danou nehodu. Už to neřešte, pro vás je to moc složité.
Souhlas, auta by si mely jezdit tak rychle jak chteji, hlavne ty tuningove a specialne upravene. Vsechno beztrestne.
Ono by stačilo, kdyby řidič jel tak, aby měl vůz pod kontrolou. Což bohužel policista neměl..........na rozdíl od tuninkáře. Jeden zabil, druhý jel rychleji, než někdo určil. Rychlost nezabijí, jinak by totiž dálnice v Německu vypadala jako průjezd hřbitovem.
Tlaková nádoba s nějakým stlačeným plynem (klidně vzduchem), ano, ta je nebezpečná. Ta mohla při požáru explodovat, pokud ji tam měl a oheň z baterií nebo z čeho ji zasáhl.
Ale boiler naplněný vodou do toho ve snaze "očistit" FVE netahejte, milý pane, ten jenom praskne, vyteče pár litrů vody a hotovo. Proč? Protože voda je nestlačitelná. Proto se taky tlakové zkoušky tlakových nádeb dělají vodou.
Opravdu?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jste si jistý, že víte která strana je levá? Teda Vás bych za svědka nechtěl.
2 odpovědi
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
.......možná by to chtělo nějakou učitelku, aby vás naučila která je pravá a levá. Zkuste se doma po ní podívat.