Mě vůbec nejde o stav ale o to kolik jich řídiči dokážou zlikvidovat nehodami přednosti z prava atd jim moc nejdou a nejen ty bezpečný rozestupy jízda atd.... to je zbytečný vysvětlovat.
No, tak kurýři Rohlíku toho rozhodně nezničí nějak extrémně hodně vzhledem k tomu, v jakém stresu jsou. Neustálé telefonáty za jízdy, proč mají zpoždění pár minut, 18hodinové denní směny několik dnů po sobě a k tomu neskutečně stará auta, v některých případech je s nimi až nebezpečné jezdit. Kdo někdy seděl ve Fiatu Doblo u Rohlíku, tak ví, o čem píšu.
Neodpověděl jste na moje otázky. Neptal jsem se vás, vím, ale odpovědět můžete.
To, že je někdo usměvavý, když Vám předává nákup vůbec nesouvisí s firemní kulturou v Rohlíku ani se spokojenosti kurýrů. Kolikrát se Vám stalo, že Vám za ty 3 roky přivezl nákup stejný kurýr - ani jednou, protože 3 roky tam nedělá nikdo. Já se s nimi bavil denně, protože jsem z branže, takže o tom vím mnohem více, než jen z pozice zákazníka.
Kolikrát jste využil jejich služby a hovořil s kurýry? Já za poslední 3 roky cca 180x. Mám jiné zkušenosti než vy. Sem tam si nějaký kurýr stěžuje, ale 95% nemá problém a jsou spokojeně usměvaví.
Kdyby byli tak spokojení, tak tam není tak šílená fluktuace. Fakt bych Vám nepřál slyšet, jak jsou kurýři spokojeni, když se baví mezi sebou.
Číst zaručené informace a analýzy místních odborníků je opravdu úsměvné. Rohlik meziročně roste o třetinu a má více než 90% distribuci, to že je v červených číslech a ne v černých je jen díky chytrému rozšiřování distribuce, např. Ostrava a okolí. Investice do logistiky jsou značné, ale je jen otázka času, když se závěrka přehoupne na správnou stranu. Za den mají momentálně přes 35 000 objednávek, rostou, neupadají 🙂 Popřejme rohlíku úspěch, je to skvělá firma.
Hm, daří se jim skvěle, a proto jedou švarc systém, akorát to pojmenujou "gig ekonomika".
Kvůli takovému nákupu nikdo do Polska nejezdí. Jednak Lidl není jediný řetězec v Polsku a jednak lidi nakupují ve větším množství. Takže 1l mléka sice možná stojí 20,45 Kč, ale když koupíte alespoň 3 kusy, najednou jste na 12 Kč (aktuální akce Biedronka). Kuřecí prsa taky třeba stojí 130 Kč, ale v akci 1+1 zdarma jste na 65 Kč atd.
A kdo v Polsku opravdu nakupuje, ví, že i to jídlo je chutnější.
Na úvod je třeba si říci, že exekutor je podnikatel. Peníze z navrhované minimální splátky skončí na účtu exekutorů - k věřitelům se dostane úplné minimum. A i to málo, co se k věřitelům dostane, dlužníkovi vůbec nepomůže, protože jen úroky, pokuty atd. dlužnou částku zase zvýší. Celá tahle novela by akorát převedla peníze ze státního rozpočtu na účty podnikatelů, kteří si tak zajistí bezpracný stálý příjem.
A co uděláte, když máte investici v ceně 2 mil. a stát svým jednáním zvedl cenu na 5 mil, začněte asi realizací s tím, že na to nemáte.
Osobně znám ze svého okolí spíše případy, kdy to obec zkrátka neuměla zprocesovat a mezitím stouply ceny všeho možného.
Je jasné, že obce musí mít rezervy (mj. i pro ten případ, který popisujete a který je taky špatně), ale nemají plnit funkci záložen.
Pokud se někde hromadí stovky miliard a někde jinde chybí, tak je něco špatně.
Jde jen o jedny peníze - peníze z daní lidí a firem. To, že se nějak díky legislativě přerozdělují (a evidentně špatně), je věc druhá.
Takže z peněz nás všech, stát pošle peníze obcím, které je drží na nevýhodně úročených účtech a sám si pak musí půjčit.
Není to tom, že obce jsou tak geniální v šetření, ale celá řada z nich ty peníze zkrátka neumí využít, anebo je vůbec v takové výši nepotřebují. Pak je na místě změnit zákon o rozpočtovém určení daní, abychom za pár let nezjistili, že na účtech obcí leží třeba už 900 miliard.
Příklad na závěr: Majitelé nemovitostí ze svých několikrát zdaněných peněz ještě odvedou daň z nemovitosti, která také plní kasy obecních a krajských úřadů. A celá řada obcí "napálila" sazbu na maximum. To se to pak hodně dobře šetří.
Je dobře, že to bylo poslední mistrovství pro Ostravu. Je to tam hodne pankové, stará hala, nádraží zanedbané, město jako takové na 14dní pro národní týmy spíš za trest.
Štafetu se vší noblesou převezme Brno a Ostrava bude mít čas třeba na nový stadion a dát infrastrukturu do parády (hlavně za ty nádraží a humus kolem, jsem se fakt styděl...uplně nejvíc za vitkovické.... na přejezd z nějakého městečka do Ovy na šichtu dobrý, vemeš ruksak a svačinu a jedeš, ale aby sem přijeli cizinci na dovolenou a viděli toto, no to né). Ted už to žilo jen ze setrvačnosti a minulosti.
Máte hodně zkreslené představy o Ostravě a představy o tom, co turisté mohou vidět. Je zajímavé, jak právě industriální historie města je pro spoustu turistů atraktivní. Tohle v Brně nenajdou. Každopádně se mohou těšit na punkové nádraží, polorozpadlé Lužánky, "orloj" na náměstí a výstavu modelů na téma: "jak by Brno mohlo vypadat, kdybychom to uměli postavit".
A ještě k těm hokejovým fanouškům - jestli si fakt myslíte, že na MS v hokeji jezdí kvůli kulturním radovánkám, tak věřte, že ocení spíš pivko, místní kuchyni, setkání s přáteli ve fanzóně a když je chuť, čas a energie, tak se někam podívají.
Takže spíš doufám, že to Brno Ostravě moc nepokazí, ale tipuji, že arénu v Pardubicích (a větší) postaví rychleji a lépe, takže bych s tím Brnem ještě nepředbíhal 🙂
V Tatrách parkování skoro za 400 Kč, poplatek za pobyt 90 Kč, tak nevím, čemu se diví. Je to mistrovství světa v hokeji, všude jdou ceny nahoru - a to platí i pokud MS pořádalo Slovensko. To promítání jiného zápasu byla chyba, ale tak stane se. Kdo chce hledat chyby, vždycky je najde. Podle článků se tady Slovákům furt něco nelíbí, tak jen doufám, že realita není zas tak dramatická. A jinak ten hokej mohou sledovat i v klidu svého domova s lahvovým Corgonem v ruce. Pořád lepší než "trpět na hokeji v Ostravě", no ni? 🤣🤣🤣
Konečně! A Babiš měl jenom kecy. 8 let bylo hnutí ANO v dopravě. Mělo by se napsat spíš HNITÍ ANO, protože za těch 8 let jsme dopravně zaostali až příliš. A to jsem si myslel, že ANO na Ministerstvu dopravy nadělá menší škody než na Ministerstvu financí. Chyba lávky, škody nadělalo taky dost a dost. Zaostání státu je neodpustitelné.
Fakt si myslíte, že tuhle výstavbu mohla připravit tato vláda? A taky se podívejte, kdo začal s PPP projektem na D4. Chtělo by to trochu soudnosti a přemýšlení, než vypustíte takový nesmysl. Četl jste ten článek vůbec? Víte, že ta dálnice se začala stavět před 40 lety a že ji už mohly dokončit vlády, které tady byly už dávno před tou Babišovou ?
Nesmysl, prodavajici nic neslevuji. Jsem realitni makler, vidim to kazdy den jak se karta obraci a zajemci ustupuji. Seznam na zakazku vlady oblbuje lidi. Penize uz nejsou uchovatel hodnoty a kazdy to vi.
Souhlas, pane kolego. Poptávajících výrazně přibylo, pokud se dá sleva, tak je symbolická. Pokud prodávající vyloženě nespěchá, tak dostane to, co požaduje. K tomu klesá i počet inzerovaných nabídek a sami kupující říkají, že pokud mají na nemovitost více požadavků, tak nemají ani z čeho moc vybírat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
přesně ,kulový vi ,ty jejich auta stoji za to ,hlavně Dobla
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Naprostý souhlas...Doblo, které jede po dálnici max. 90 km/hod., směny od 5 od rána do půlnoci atd. tak nevím, kde Čupr bere pořád tu jistotu, že jsou kurýři skvěle placení. A když není schopen vydělávat ani při švarc systému, tak nevím, co by dělal, kdyby kurýři museli být zaměstnanci jako jsou v Německu, nebo Rakousku.