Za mě je to chyba policie. Měla tady dopravu řídit aby nebyla kolona z obou stran. Když jak je vidět byl jeden pruh voly. A nebo cestu zavřít a hotovo. Jednoznačně je to chyba zasahující POLICIE
A za mě sou todle pohádky ovčí babičky. Jestli nedostal pokyn od policie, že má jet tak je prostě zákon platnej. Nevíš jak se máš chovat na silnici tak zaplatíš.
Příběh řidiče
Řidiči nákladního auta zbývá do cíle ještě 15 minut cesty ale jen 30 minut do konce denního výkonu. Po dvou nakládkách, pár kolonách a zdolaných 528 kilometrech je rád, že stihne přijet na místo jen taktak a dát si vytouženou pauzu na kterou se těší. Krouhá vesele zatáčky a ukrajuje poslední kilometry. Jenže ejhle! Kolona, zácpa sakra. Rychle se blíží stojící auto před ním. Co rychle teď? Hlavou mu proběhne co může všechno porušit a být za to trestán až 30 dní zpětně, když mu silniční kontrola třeba někde uprostřed Holandska za to dá pokutu. Karta řidiče do tachografu umí hodně věcí zaznamenat a ukázat policistům co to vlastně provádíte za neplechu na silnici. Za jízdy nemajíc prostoru na další delší uvažování, zapne páčku dávajíce znamení o změně směru jízdy a příběh začíná...
Každý by měl mít v autě tachograf, kartu řidiče a bát se celý měsíc třeba jen že překročil maximální dovolenou rychlost o 3 Km/h, protože se mu to náhodou z kopečka rozjelo...
Todle sou keci který nikoho nezajímají. Jestli nedokáže vyhodnotit riziko dopravní nehody, protože to co dělal, dělal za horizontem a riziko pokuty tak je prostě de_il. A to co píšeš je jen snůška tvojí fantazije. V nejhorším si má udělat výpis z tachografu a do nej zapsat DN.
Socani už v té době silně spolupracovali s komouši protože tušili že ti tady budou jedou vládnout.
Po válce se znárodňovalo napříč celou Evropou nakonec se některé podniky znárodnili i v USA, byl to celosvětový trend, prostě se věřilo že se celosvětová politika má ubírat trochu více vlevo. Nespravedlnost co se panu Císaři stala, rozhodně nechci zlehčovat. Ale jakési zjednodušování dějin, že za vše můžou komunisti, je dobré akorát pro hlupáky.
Vite , že to tak pravděpodobnĕ nedopadne. UK s 2,5 promile v krvi (S auty nemusi ani na TK.) Dalšì komentář je asi zbytečný.
Ten člověk je ztotožněnej, proběhne trestní řízení a všechny další standardní úkony. Za takovuto nehodu s alkoholem dostane spíš nepodmíněný trest, a pokud je cizí státní příslušník je pravděpodobně ve vazbě. A jestli je auto ukrajinské jsou jen Vaše doměnky. Ano, myslím že celou škodu škodu nezaplatí, ostatně jako většina tědlech pitomců.
Na dálnici vystoupit z auta je velká pravděpodobnost srážky. Lidé nedávají pozor, smaží to co to dá a to ještě jsou tlaky, aby se smělo jezdit 150. To znamená, že by se tam někteří psychopati řítili i 180.
Jo, ale tady dostaly dvě auta smyk nezávisle na sobě, takž nepozornost nebude ta primární příčina nehody.
Jak uz jsem psal nize, je naprosto nepodstatne, pod koho ta agentura spada, ale jak se chova ke svym klientum!
Ne, podstatné to je, protože u mužů je více než pravděpodobné, že se sem dostávají nelegálně, a už to tvoří podhoubí pro to aby se nechali vykořisťovat. Nechci tady úplně moralizovat, protože kdybych měl doma syna v branném věku, též bych asi dělal vše abych ho z Ukrajiny dostal a nenechal ho tam zmrzačit.
Zajímá to čím dál tím míň lidí, ještě míň jich tomu rozumí a výrobci se zjevně snaží dosáhnout stavu, kdy to nebude zajímat nikoho. Z pohonného ústrojí se stává jen pragmatické cosi, co vozí z místa na místo všechen ten úžasný infotainment a buď je to splácané z podvyživeného spalováku a elektromotoru, nebo je to vůbec elektrické, ale každopádně je to nijaké...
Lépe bych to nenapsal.
Na BMW jezdí jenom masňáci, co si na motorkáře jenom hrajou. A musí sebou vozit olej na dolejvání. A pokud jim spadne motorka za půl mega ze stojánku, tak se ohne v krku u 👓. Děkuji, nechci. A vymlouvat se po 35 letech na komouše je trapný. Proč u nás asi za ty čtyři dekády svobody nevznikl výrobce konkurenceschopných motorek? Protože v EU už nic vyrábět nepůjde. I na ty vaše bavoráky vyrábí součásti v Asii. To samé třeba KTM. 🙋 Myslím, že ještě Triumph odolává. Zatím.
Je vidět, že jste opravdu jen takový teoretik. Triumph si už roky nechává některé své modely vyrábět v jihovýchodní asii a aktuálně i v Indii. Samozřejně, že též používá komponenty z celého světě skrz celou paletu svých modelů.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Objíždění je vždy objížděním. Pokud to slovo zákon neupravuje, vážení. Že je to prasárna, je druhá věc. Proto říkám, stačí, aby se advokát odvolal na jednoduchou větu v možnostech přejíždění dvojité.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zbytečná diskuse s demagogem. Přejet dvojtou můžete za účelem objíždění překážky, nikoliv stojící či pomalu jedoucí vozidla v koloně, ty jsou definovány v zákoně jako kolona vozidel, ne jako překážka.
1 odpověď