Problém je, že apelovat na "zdravý selký rozum" zde nepomůže, protože ho skoro nikdo už nemá, nebo ho domítá používat.
Jak jinak si vysvětlit popularitu hnutí ANO u nás a Trumpa v Americe?
Pomůže jen odstřihnout se od sociálních sítí, sledovat informace jinde a dělat si vlastní úsudek. Ale je jako u lidí na něčem nezdravém zavislých, zbavit se té závislosti. Oni už to prostě nedokáží, žijí téměř ve virtuální realitě a nevědí že venku existuje reálný svět a v něm skuteční lidé.
Je to marné, je to marné, je to marné.
Skoro všichni všechno nakupují online, platí kartou. Pak se diví, co je o nich všude všechno známo.
Zkuste alespoň na ten internet koukat v anonymním režimu, vytvořte si fiktivní e-mail a zboží, které si objednáváte přes internet a u kterého neřešíte záruku, objednávejte přes tento e-mail. Zboží si nechte zaslat do nějaké zásilkovny, plaťte ho hotově při vyzvednutí a když to prodejce neumožňuje, jdete k jinému. Sice bude o trochu dražší, ale vaše soukromí za to snad stojí.
Zdraví a soukromí je dnes to nejdůležitejší co máte. Tak si ho chraňte.
Ppromiňte ale musím se smát.
Nejdřív si tam Němci pozvou to nejhorší co lze, teď uzavřou hranice s okolním světem a letecky si tam dopraví čtvrt milionu Keňanů.
Argument že jde o křesťany neobstojí, protože za těmi lidmi se za čas natáhnou rodinní příslušníci, kterých bude několikanásobně více, ale pracovat nebudou, nebo se nedokáží integrovat.
Pak je jen krůček k jejich radikalizaci a to pak bude mazec.
Ne Green deal ale Brown/black deal, Evropo.
Sibylo ty ses mýlila v barvě nebezpečí pro Evropu. Žlutá to není.
Německo nepřijme čtvrt milionu migrantů z Keni.
Německo bude muset přijmout násobek tohoto počtu, až začnou početní rodinní příslušníci přijíždět za těmi, co tam byli přijati.
To pak bude mazec. Z několika set tisíc, snad, pracujících, se stane mnohomilionová armáda hladových krků a je jedno jestli jsou to křestani nebo muslimové (o radikalizaci raději ani neuvažovat).
Sibila neměla pravdu když varovala před žlutým nebezpečím. Je to jiná barva.
To není Green deal, ale Brown/black deal.
Promiňte mi, ale mě už to začíná připomínat Afganistán, ale naruby.
Může dnes vůbec muž, chlap, kluk pohlédnout na ženu, aby z toho nebyl sexismus?
Problém žen je, že se chtějí líbit, ale přitom jim vadí, když na ně osoba opačného pohlaví kouká. Oblékají se tak aby byly sexi, ale vadí jim, když to někdo o nich řekne.
Svatá pravda je, že ženská neví co chce, ale nedá pokoj, dokud toho nedosáhne.
Buď všechny chlapy vyvražděte a každého novorozence mužského pohlaví shoďte ze skály (jako ve staré Spartě), nebo všechny chlapy vykastrujte.
Nevím jak komu, ale mě už to všechno ohledně chudáků žen přijde hodně "přes závit".
Ano, jsou tu případy napadení, znásilnění a domácího násilí, které je potřeba tvrdě potrestat, ale už někdy někdo slyšel o případu, že by žena znásilnila muže? Asi ne, ale ono se to opravdu děje, ale i když to doputuje k soudu, nikdy není žena uznána vinou. Jak by žena mohla mohla znásilňovat a mít násilnické sklony?
Tak už žačněme být zase normální. No tak lidi, neblbněte.
Chce se mi napsat: ,,To je zase blábol.", ale nenapíši.
Je to pouze velmi povrchní článek.
Za prvé: rozlišujeme mezi grilováním a BBQ (přitom obojí je způsob grilování).
Za druhé: kromě grilů ne uhlí a brikety máme i grily na pelety.
Za trětí: není pravdou, že brily nauhlí a brikety jsou levnější alternativou. Ty nejkvalitnější jsou pěkně
drahé.
Za čtvrté: grily na uhlí a brikety se rozdělují na plechové a keramické.
Za páté: plechové se rozdělují na grily pro přímé grilování (kde lze grilovat i nepřímo) a pouze
nepřímé grilování.
Za šesté:plechové grily na uhlí a brikety jsou se dělí na kotlíkové a gravitační.
Ale to jen tak v kostce shrnutí pro, kteří se v tom neorientují a nemají představu o tom, o čem grilování je.
Potom je tu důležitý údaj: teplota uvnitř masa.
Bez její znalosti nikdy pořádně nic neugrilujete. K měření potřebujete teploměry se vpichvými sondami.
Doporučuji Youtube. Tam se každý dozví téméř vše o grilování a výběru druhu grilu pro svoje potřeby.
A ještě jedna důležitá informace: grilování na balkonu je, dle většiny řádů Společenství vlastníků (SVJ) a družstev, zakázáno ( bez ohledu na tap grilu).
Opravdu jsme se se ženou při čtení pobavili.
Připomíná nám to naše místo. Nejbližší voda 70m kolmo pod zem. Nejbližší koupaliště 8km po vlastní ose.
Do vesničky 1km po polních cestách. V ní dvě hospody a jinak nic. Stálých obyvatel je 73. Doprava: z Berouna autobusem párkrát za týden.
Nejbližší středisková vesnička 3km. Pokud jde o textil, snad jeden vietnamec, ale jestli má spodní prádlo pochybuji.
Nejbližší větši město Beroun 13km. Další nejbližší Unhošť 8km. Doprava z naší vesničky tam žadná. Pouze vlastní dopravní prostředek.
Další vesničky poblíž: Svárov a Červený Újezd (prodej textilu 0), Ptice asi to stejné. Opět dopravní spojení pouze vlastní. Naštěstí Praha Zličín 16km. Doprava: pěšky do Ptic nebo Svárova cca 4,5km a poté autobus.
Naprosto chápu pisatelku.
Přesto to tady milujeme a trávíme zde letní dovolené a každou sobotu a neděli od března do listopadu.
Díky za článek a pobavení.
Dovolte i mně přispět se svou troškou "do mlýna".
Každému se líbí něco jiného. Někumu se líbí, jiný ho potřebuje a využije.
Padla tu jedna zásadní věc: do vyššího auta se lépe dává dětská sedačka a do ní dítě.
Před rokem a půl jsem řešil dilema: potřebujeme auto čtyřkolku (důvody nerozepisuji).
Požadavky: ideál permanentní čtyřkolka, benzín 2l a více, atmosféra, šířka se sklopenými zrcátky do 205cm, výška do max 170cm, délka do 495cm, bez jakékoliv elektřiny (hybrid, plug in hybrid, mildhybrid), spotřeba nepodstatný údaj.
Volby: Superb (žena odmítá Škodovky), Mazda 6 (přestala se do Evropy dovážet 4x4), Opel Insignia 4x4 (přestala se vyrábět), Passat (admítám já), Octavia (bojím se těch TSI A TFSI motorů).
SUV jsou vyšší než 170cm.
Výsledek: Subaru Outback.
Kdyby v té době byl na trhu Ssangyong Torres (spolknul bych asi i to turbo), asi bych ho silně zvažoval. Ssangyong je tradiční dlouhodobý výrobce automobilů.
S Outbackem jsem udělal dobrou koupi. Ono to ani není SUV (tím je Forester), ale přizvedlý kombík se světlou výškou 22cm, skvělými jízdními vlastnostmi na silnici i v lehčím terénu a to mi přesně vyhovuje. Samozřejmě má i své nedostatky, ale ty nepřeváží nad klady. Spotřeba (pod 9l/100 se nevejdu) neva. Takový oldschool v moderním kabátu, mně to vyhovuje.
Rexton je dobré auto a když s ním jezdíte tzv.Na kochání, je to dobrá koupě za rozumnou cenu. Ten žebřinový rám je dnes už trochu anachronismus, zhoršuje jízdu po silnici a do těžkého terénu s tím nikdo nepojede, není to Offroad. Konkurentem pro něj je spíše Kia Sorento nebo Hyundai SanteFé, ale ty jsou dražší.
Rozeštvávání zevnitř sebe sama si způsobuje EU sama.
Ponechme stranou, jestli Green Deal je dobrá nebo špatná cesta.
Samotný fakt toho, jak tvrdě byrokraticky je vymáhán a nastolován, s nesmyslnými dílčími postupy (neoddělitelná víćka nejen plastových obalů nápojů, emisní povolenky na pohonné hmoty, atd.), vzbuzuje v obyvatelých slabších ekonomik (typicky východních států) stále větší nevoli a odpor k EU. Tímto získávají šanci prosadit se lidé a strany, které by jinak živořili na pokraji zájmu veřejnosti.
V době války s Rusy by měla EU v tomto ohledu povolit a slevit, čímž by se občané slabších ekonomik přestali cítit existenčně ohroženi a odpor k EU by polevil.
Na druhou stranu by měla daleko tvrději a radikálněji zasáhnout proti migraci (zatáhnout za záchranou brzdu), což by opět zlepšilo náladu mezi obyvateli a srazilo hřebínek proruským populistům a dezinformátorům.
V opačném případě nás Rus porazí a jsme tam, kde jsme byli před rokem 1989.
A věřte mi, já to zažil naplno a říkám: ,,Děkuji, nikdy více."
Všecko všecičko je dáno sociálními sítěmi. Vypněte je a je klikd s tímto "selfie turismem".
Každý jeden z turistů tam jede jen kvůli tomu, aby si udělal selfie fotku a dal jí na sociální sítě, kde se tím chlubí.
Lidská závist je nekonečná, takže další, aby nezůstali pozadu, tam také musí, aby si udělali jednu fotečku a nezaostávali.
Pokud se nevypnou sociální sítě, nebo se nezredukuje jiným příkazovým způsobem turismus, tohle se bude jen zhoršovat.
Hmm, podivný názor.
Zkusil si ten, kdo přirovnává k sobě pády z 5m a 12m toto vyzkoušet sám na sobě?
Pád z 12m pravděpodbně obět něpřežije.
Pád z 5m možná ano ale s takovou devastací orgánů, že bude vysvobozením pro něj i rodinu, až umře a než se tak stane, prožijí si peklo a budou si přát, aby už to měli za sebou.
Já byl byl raději pro couvání. Sále se mluví o dopředném pohybu v jakékoliv rychlosti, který zabíjí. O zpětném pohybu zatím nikdo nic negativního nenapsal. Neexistuje žádná statisktika a laboratorní testy, takže je to nejbezpečnější způsob pohybu a přepravy.
Je jedno, jestli jedete 50km nebo 30km, když vám nekdo při jekékoliv rachlosti skočí bezprostředně před auto, nezareaguje nikdo, ani elektronika ani AI.
Promiňte, ale musím reagovat.
Za socíku bylo skvěle, všeho bylo dost a cestovat se dalo kamkoliv.
A teď vážně:
neřešme ceny a nedostupnost zboží. Řešme nesvobodu.
Nesvobodu projevu, nesvobodu ve výběru vzdělání.
Když jste se režimu znelíbyli (stačil někdo z vašich předků), měli jste "o zábavu" postaráno. Nemohli jste studovat a to se mohlo přenášet z pokolení na pokolení. A to je horší než nedostatek toal.papíru nebo buráků, mandarinek, pomerančů, banánů, spotřebičů, aut a pod.
A věřte mi, že mluvím z vlastní zkušenosti (mé i mojí ženy), která se měla přenést i na naše potomky, ale naštěstí přišel rok 1989 a, alespoň pro naše potomky, se otevřel úplně jiný svět.
Díky za něj.
Přidám komentář:
mám Hondu Pantheon 125. Je to, na dnešní poměry, dinosaurus.
Je to mohutný skůtr, který byl dělaný i na motory 150 a 250.
Ale jeho stabilita i s menšími koly, je dobrá. Je velmi stabilní (protože je hodně těžký, na skútr).
Spotřeba nejnižší co jsem dosáhl, je 2,39 (a to jsem se opravdu loudal po městě), nejvyšší 3,35 (ale to je v chladných měsících březen a listopad, kdy je dlouho sepnutý sytič).
Rok výroby 2005. Najeto 62.000km. Je to starý stroj, občas se porouchá něco na elektrice, ale motor špale jak hodinky.
S mojí váhou, do kopce v klidu 80km/hod, s lehkou babou by to bylo klidně i 90km/hod.
Pod sedlo se nevejde integrální přilba (já jí nepoužívám) kvúli jeho výšce, ale půdorysně je, na skútr, hodně velký. Je to veterán, ale bez problémů projde technickou. Mám skvělého mechanika/servisáka.
Motorka, mojí vinou a blbostí, jezdila půl roku bez oleje a motor to vydržel.
Když jsem se rozhodoval o koupi skútru 125ccm, tento člověk mi řekl: ,,Jedině Hondu. Nic jiného není tak spolehlivé. Vyrábí se jich obrovské množství a jsou na všechny dostupné levně náhradní díly." Nelhal (viz jízda bez oleje v motoru).
Pro jízdu po Praze ideál. Dojedu kamkoliv, zaparkuji kdekoliv.
Do práce 20km, to samé zpět. Z Letňan na Smíchov za 20min i v tom nejhutším provozu. Tohle na kole tak rychle nedáte. Na kole jsem jezdil z Letňan na Letnou, přes Stromovku. To byla paráda. Ale v létě zpět do těch kopců v tom vedru (sice nevím jak páchne orangutan v říji, ale vím co je koupel ve vlastním potu) to bylo něco něcičko. A když nám udělali letní odstávku teplé vody...
Srovnávat generaci 55+ s generací 25-50 je nemožné.
Ne co do srovnání kvality školstv (i když také, co mám zkušenosti), ale komunisté spoustě lidí nedovolili studovat (kvůli nějaké politické nekorektnosti některého dospělého člena jejich rodiny). Někteří nesměli ani na střední školu, jiní zase pouze na střední a na vysokou ne (osobní zkušenost mé i mojí paní).
Pokud jde o současné generace, tak co jim bude platný diplom, když pro něj na trhu práce nenajdou uplatnění a stejně skončí "u lopaty", protože vysokoškoláků bude víc než pracovních míst. Koneckonců někdo rukama dělat musí, aby uživil ty, co dělají hlavou.
Nesmíme zapomínat, že jsme montovnou evropy, tady se spíše uplatní "ruce" než hlava. Tohle je ale věcí vlád této země a geopolitické a historické polohy a ekonomické závislosti naší země.
Myslím že z titulu se dělá velká věda, nás se spíše uplatní lidé s řemeslem n(a vydělají si i více peněz), než s titulem (zvláště u ročníků 45+, pokud budou "odsunuti" ze svých postů, nebo/a budou hledat nového zaměstnavatele).
Směšné je, když člověk čte články od lidí věku 45+ s tituly, jak nemohou sehnat práci, protože jsou již pro zaměstnavatele příliš staří a na druhou stranu se násilně prodlužuje věk pro odchod do důchodu a všude se člověk dočte, že se nesmí dělat segregace/diskriminace kvůli věku a že starší lidé mají více zkušeností, mají přehled a rozvahu a pod., a proto jsou/by měli být pro zaměstnavatele více žádoucí.
Tady něco nehraje.
No mně se na tom nejvíc líbí ta pseudologika:
Věk obyvatelstva se prodlužuje, věk odchodu do důchodu se prodlužuje, dnešní šedesátníci půjdou do důchodu v pětašedesáti a něco, ročníky 1970 a výše až okolo 67 let věku, obecně se hovoří o daleko vyšším věku dožití a přitom aktuálně je senior již pětašedesátník (důchodce nerovná se senior).
A když se bude odcházet do důchodu v sedmašedesáti, tak to se změní priorita a ještě nebude senior?
Když se prodlužuje věk, posouvá se hranice odchodu do důchodu, neměla by se adekvátně k tomu prodloužit i doba, od kdy by měl člověk jít na první kontrolu zdravotní způsobilosti pro řízení vozidla?
Nebo nebylo by potom lepší zavést tuto povinnost pro každého řidiče, resp.držitele řidičského oprávnění, v pravidelném intervalu pěti let bez ohledu na věk a přidat k tomu psychotesty?
Současný způsob nahlížení na způsobilost k řízení motorového vozidla zdá se mi poněkud podivným.
Rusko by mělo opět přijmou červenou jako jedinou barvu pro svojí vlajku a to klidně včetně srpu a kladiva.
Koncem šedesátých let min.stol. v ČSSR koloval následující vtip:
Oválná pracovna, Bílý dům Washington:
poradce pro národní bezpečnost: pane prezidente, k měsíci vystartovala sovětská vesmírná loď a podle našich zjištění veze na palubě spoustu červené barvy
prezident: průběžně mě informujte
Po několika dnech:
poradce prezidenta: pane prezidente, rusové začali natírat měsíc na červeno
prezident: průběžně mě informujte a připravte naší vesmírnou loď s bílou barvou na palubě
Po dalších několika dnech:
poradce prezidenta: pane prezidente, rusové už mají dvě třetiny měsíce natřených na červeno
prezident: ať odstartuje naše loď. Jakmile dorazí na měsíc, napište tam velkým písmem CocaCola.
Omlouvám se, ale mám pohled z druhé strany, který tu nikdo nezmínil:
Přežijeme let (kopání do opěradel sedadel, brekot a křik v kabině), chápeme to.
Dá se nějak přečkat i ten křik v jídelnách, to vřeštění na pláži nebo u bazénu (dá se od toho utéct dál, většinou se rodiče s ratolestmi koncentrují na pláži a u bazénu blíže k vodě).
Ale je pro nás záhadou, proč rodiče musí, za každou cenu, tahat (ano, myšleno v rodě trpném) na dovolenou děti ještě v kočárcích, nebo sotva chodící, které z toho absolutně nic nemají, nevnímají kde jsou, let je pro ně utrpením, protože při stoupání a klesání je bolí v uších a tak křičí a brečí.
Je toto nějaký rodičovský sport? Je to proto, aby si dnešní selfíčkářská generace pořídila fotečky na sociální sítě, jak se svou ratolestí byla někde u vody/moře a mohla se tím chlubit?
Nemají z toho nic ani rodiče, ani děti.
Je lepší počkat, až dítě dokáže chápat a komunikovat, a potom s ním někam vyrazit. Bude to némě obtěžující jak pro rodiče, tak pro okolí a i to dítě si to užije.
A v dnešní době, kdy není problém kdykoliv kamkoliv (podle finančních možností) vycestovat (bez žádosti o vízum, nákup valut a pod.), se nikdo nemusí bát, že už se nikdy nikam nedostane a musí proto jeď zrovna teď, protože to může být na dlouhé roky naposled.
Toť pohled z druhé strany "barikády".
16
Sledujících
0
Sleduje
16
Sledujících
0
Sleduje
Toto je dost neobjektivní kvíz.
Pouze deset kapel. Deset legendárních? Jen deset?
To mělo být alespoň dvojnásobek a i tak by to bylo málo.
Každá dosud žijící generace to má jinak, má jiné legendární kapely.
Z místa bych v tuto chvíli vyjmenoval minimálně dalších dvacet/třicet kapel, které byly legendární a psaly historii hudby. Ale na to tu není prostor.