Stačí se podívat na mapu, no... Někteří raději nadávají, nebo se snaží ironizovat, což v tomto případě není vhodné. Ostrov velmi dobře znám a mám aktuální informace od místních přátel.
Jedná se samozřejmě o strašnou tragédii. Dotčení obyvatele zpravidla přišli o obživu. Převážně tam ale jsou destinace, kterých se požár nedotkl a klienti tam letos mohou strávit pohodovou, ničím nerušenou, překrásnou dovolenou. O nějakém požáru se mluví jenom v neděli v kostele.
Podobné strašení odrazuje turisty a tím poškozuje místní pracovité, a v posledních letech těžce zkoušené obyvatele.
Ty články jsou nepravdivé a škodlivé. Tedy pokud se nejedná o marketing jiných evropských destinací.
Já bych otázku obrátil! Patří feťáci za volant? Nikdo to neřeší. Nebo mu seberou řidičák a druhý den jede znovu znovu a znovu.
Jj, je to stále stejné, kdo chce psa bít, najde si toho menšího. Patří recidivisté mezi lidi? Kam se podělo třikrát a dost? Ta dnešní verbež má dojem, že tyuzurpováním důchodců vyřeší úplně všechno. Hrozné na tom je, že se to mnohým moc líbí.
Lidičky, proboha nenechte se plašit neodpovědnými pisálky. Letiště na Rhodu není veliké a takhle to tam vypadá pokaždé před odletem nějakého letadla. Ostatně důkazem že se nic vážného neděje je skutečnost, že k žádným evakuacím prakticky nedochází. Jedná se o nepříjemnost která je zde řešena hloupou panikou, nenažraností cestovek a přikrmovaná nablblými články.. Za měsíc tam jedu a moc se těším.
Mám Mazdu 3 2016 a nemohu si ji vynachválit. Drží na silnici skvěle, výborně se chová, i na škole smyku po ní instruktor šilhal, že tak ukázkově chovající se podvozek dlouho neviděl. Spotřeba slušná, i když samozřejmě na Priuse to nemá, ale ne každý chce jezdit Priusem, že. Auto vypadá velmi elegantně a na svou cenu vypadá i velmi hezky uvnitř, porovnejte to s podobně drahým Superbem/Octavií alias tvrdý plast všude, a porovnáváte nebe a dudy.
Motor spolehlivý, a co možná měl redaktor zmínit: bez turba. Turbo (hlavně eko turbo) samozřejmě znamená, že auto táhne dobře odspoda, ale také přináší X součástek v motorovém prostoru, které mohou odejít. Tady nic takového nemáte. Takže to je skutečně ten typ auta kterému můžete věřit na dlouhá léta bez závažných oprav, a to s přehledem převáží spotřebu, která je "jen" ucházející. Auta bez turba se také chovají pod plynem na křižovatce/při předjíždění více předvídatelně, což také leckdo ocení.
Slušnou 6 v této generaci seženete pod 600tis ojetou. Není to málo peněz, ale kdo má na auto podobný rozpočet, nemyslím si, že je na trhu moc konkurentů, kteří by se s 6 dali objektivně srovnávat. Jako nové auto za více než milion by si to ale přece jen asi vzal jen velký fanda, nebo blázen. Berte 3-5 let ojeté.
Jsem šťastnej blázen, no a co?
Mám Mazdu 3 2016 a nemohu si ji vynachválit. Drží na silnici skvěle, výborně se chová, i na škole smyku po ní instruktor šilhal, že tak ukázkově chovající se podvozek dlouho neviděl. Spotřeba slušná, i když samozřejmě na Priuse to nemá, ale ne každý chce jezdit Priusem, že. Auto vypadá velmi elegantně a na svou cenu vypadá i velmi hezky uvnitř, porovnejte to s podobně drahým Superbem/Octavií alias tvrdý plast všude, a porovnáváte nebe a dudy.
Motor spolehlivý, a co možná měl redaktor zmínit: bez turba. Turbo (hlavně eko turbo) samozřejmě znamená, že auto táhne dobře odspoda, ale také přináší X součástek v motorovém prostoru, které mohou odejít. Tady nic takového nemáte. Takže to je skutečně ten typ auta kterému můžete věřit na dlouhá léta bez závažných oprav, a to s přehledem převáží spotřebu, která je "jen" ucházející. Auta bez turba se také chovají pod plynem na křižovatce/při předjíždění více předvídatelně, což také leckdo ocení.
Slušnou 6 v této generaci seženete pod 600tis ojetou. Není to málo peněz, ale kdo má na auto podobný rozpočet, nemyslím si, že je na trhu moc konkurentů, kteří by se s 6 dali objektivně srovnávat. Jako nové auto za více než milion by si to ale přece jen asi vzal jen velký fanda, nebo blázen. Berte 3-5 let ojeté.
Jsem šťastnej bázen.
No, popravdě za mě zklamání. Měl jsem jí teď na týden novou, jako náhradní vůz a svoji zánovní 3 za ní rozhodně nevyměním. 3 je, až na svoji velikost, o parník lepší!
Taky by mě zajímalo. Mám trojku v Xku a byl jsem se ve zmíněné šestce svézt. Papírově stejně silný motor má v tom dva a půl litru úplně jiné vlastnosti. Se slovy ,,dokonalé se dá zdokonalit" jsem si ji objednal. I když automat nemusím a cenový rozdíl, ten o parník je, stejně do toho jdu, je božská. Je to báseň.
Právě Vy patříte k těm co šíří poplašné zprávy kvůli vlastní negramotnosti! Nejsem žádný naháněč. Pouze píší o vlastních zkušenostech jak zhodnocovat peníze. I pro mne nebyl začátek obchodování jednoduchý, ale důležitější pak byly nadprůměrné výsledky.
Tak to se mi ulevilo, to mám radost. Ještě napsat příručku ,, Investorem v sedmdesáti snadno a rychle" a máme demografický problém vyřešen.
Kdybych dostal korunu od každého napáleného na burze, kteří podlehli podobným vyčůránkům, tak mohu půjčit Stanjurovi na tu díru. Gramote.
Vztah k sexuálním menšinám má zajímavou historii. Starým civilizacím (Řekům, Římanům, Aztékům) nevadily, Středověké církve, komunisté a nacisté z nich dělali zločince. Freud, Jung i Vondráček to považovali za neléčitelnou odchylku (NE ÚCHYLKU). Zajímavý byl postoj faráře od sv. Štěpána který jednou v hospodě řekl že kdyby je Bůh nechtěl tak by je nestvořil...
A co Sparťaní ve staré Spartě? To se nehodí?
3.pilíř je neefektivní a má význam jen v případě, že do něho přispívá i zaměstnavatel. Jinak doporučuji všem co mají delší dobu větší obnosy v bankách na běžném nebo spořícím účtu, aby peníze raději investovali. Nejlépe přímo obchodováním na burze. Totiž pokud peníze investují kvůli bojácnosti do nějakých podílových fondů tak si proti 3.pilíři většinou nepolepší.
Jděte do háje i s těmi doporučeními. Jistě budete jen další naháněč lidí do maléru. Kdo z běžné populace bude úspěšně investovat na burze?
Jenom naivní idiot může podlehnout těmhle knížecím radám. Když pak zůstanou staří se špatnou investicí a zbude jim jen chudobinec, tak jim zase poradíte?
Tady nejde o nezodpovědnost populace, která nemyslí na stáří. Jde o zločinný přístup státu, který namísto garance efektivního penzijního spoření dává občany v plen gaunerům.
Zajímalo by mě, co pana doktora přimělo k sepsání tohoto článku. Jeho jasnozřivá zjištění, podávaná s nátěrem medicínské odbornosti a kompetence, přitom nejsou ničím jiným, nežli obecně známými skutečnosti, vnímanými ať již vědomě, či nevědomky. Nechci a nebudu polemizovat s páně doktorovými tak pronikavými postřehy, jen se znovu ptám: Co bylo účelem sepsání článku? Co motivovalo pana doktora k tak "objevné" analýze?
Nekompetence.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mazdu si koupi jenom ten kdo o praktikách Mazda šmejdů pod vedením gruzínce? Kiriakovského ředitele importu Mazdy ještě neslyšel! Podvádí už 12 let, od té doby co se dostal do vedeni importu Mazdy!
Od Mazdy už ani čepičku na ventilek☝️
Varování!
Odkaz
Odkaz
Vedení importu Mazdy neřeší reklamace!
Odkaz
A není to jenom o naftě ☝️
Cele je to o chování importu Mazdy, které reklamace neřeší a je jedno jestli je to nafta, benzin, spojka, zrcátka nebo barva!
S jídlem roste chuť!!!
autorizovaný - Auto Jeremiášova - Praha (dříve Duba)
Roff napsal:
Mazda Jeremiášova - Obyčejná výměna oleje a svolávací akce - po svolávací akci nepojízdné, protože údajný nový software vyhodnotil turbo a vačky jako vadné.. Výměna prý proběhla, ale pouze nějakou repasadou na turbo, tudíž nechtěli ukázat vyměněné díly.. ,,Údajně,, výplach motoru a další nový olej, samozřejmě nově naúčtováno.. Zdrcující je zjištění, že olej je i po výplachu motoru černý jako bota už po 2000km.. Prý u nafty běžné cca 10tkm měním, a nikdy nebyl tak černý jako po ,,výplachu motoru,, v Mazdě Jeremiášova, a to vyměnili olej, nahráli nový software, po zaplacení jsem sedl do auta a ani jsem se nerozjel, výměna (takto nazývají repasi) turba, údajně i vaček, výplach motoru, cca 50t Kč.. po 2000km smrad v autě, a při reklamaci se dozvím, že dali obráceně těsnění u turba, olej samozřejmě všude v motorovém prostoru a oni se ani neobtěžují s tím to napravi
2 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Jako velikému příznivci značky se mi Váš příspěvek moc nelíbí. Nebudu se vyjadřovat o nesmyslných elektro autech, ani o nafťácích. Nesouhlasím, neznám. Polemizuji o značce Mazda, která velmi úspěšně staví na dokonalém využití paliva a na litráži. Mám na mysli vývoj Skyaktivů. Ty motory jsou velice úsporné a při tom výkonné. Poslední 2,5 litrový Skyaktiv je učiněný zázrak i s automatem... Co víc si přát? Která značka v tomto směru může vykázat vývoj a úspěchy?
Navíc zmiňujete salón, kde jsem spokojeně prodal a koupil poslední tři vozy. Chování prodejců bylo vždy vzorné, výkup starého vozu překvapivě výhodný. Pokaždé posílají poštou malý dárek jako pozornost. Malicherné, ale nevídané.
Proto mám pochyby o Vašich tvrzeních. Spíše něž jako hodnocení mi připadají jako osobní msta.
Také nelze přehlédnout hodnocení Evropských i světových servisu a agentur. Tam se Mazda pravidelně umisťuje né-li první, pak na čele.
A snad nakonec mohu doporučit zkusit tvrdě polemizovat s jakoukoliv jinou značkou, včetně koncernu... poučná zkušenost.
1 odpověď