Ale není člen ANO takže lže a vy taky,nepíšu kdo mu umět tu vaši cestičku primátor je z ODS a je asi spokojený
Ale pan Šrámek nepíše, že je členem ANO, ale že je "dalším korupčníkem z korupčního hnití ANO" a proti tomu nelze mít námitky. A já nelhal v ničem. Jak mnozí čtenáři píšou, je jedno jestli je ODS, ANO nebo cokoliv jiného. Zpronevěra veřejných finančních prostředků a zneužívání pravomocí v zájmu vlastního prospěchu je trestný čin, na to pamatuje náš trestní řád, tak nám nezbývá než doufat ve spravedlivý proces.
Proč lžete?Kubelka není v ANO hlavně chránit ty zloděje z ODS Primátor je Svoboda z ODS ,ryba smrdí od hlavy
Pan Šrámek nelže. Seznam nyní ke každému článku připojuje kompletní genezi. Kubelka nevstoupil sice oficiálně do strany, ale cestičku mu umetl jeho tchán, Michal Hašek (ANO). Ta cesta byla vytyčená už před lety. S členy ANO se Kubelka schází i soukromě, ten jejich nepotismus má ve své DNA. Pusťte si zpětně několik jednání zastupitelstva, uvidíte zřetelně za koho kdo kope. ANO také v neposlední řadě prosazuje recipročně zájmy ředitele na samotném zasedání. Všechno máte online, zdarma a dokonce bez reklam! 🙂 Pěkné Vánoce!
V tomto případě je zcela jedno, z jaké je strany, ale začíná být vidět, že na jeho straně není vše v pořádku. Počínaje extra odměnami pro sekretářku až k parkovacím kartám, kde není jasné, kdo je má. A to zavdává prostor ke spekulacím, zdy nemůže jít např. o korupci, kde je něco za něco. A to by už měl pan primátor procitnout z trvalého spánku a začít konat. Tak velký koberec není, aby se pod něj všechno zametlo. Kubelka má máslo na hlavě, to je jasné.
Máte pravdu, že je v celku jedno, za kterou stranu kope, ať už je červený, modrý nebo jakýkoliv. Jádro pudla je v tom, že zpronevěřuje svěřené veřejné prostředky. A na to jsou paragrafy. Snad brzy spadne klec a nad Prahou se projasní obloha. Pan primátor možná zaspí i to. Tady už musí vstoupit na scénu jiné orgány, když politici selhávají.
„Neumím si představit větší symbol zneužití moci, než umožnit neomezené bezplatné parkování vozům příbuzných a vozům firem vlastněných příbuznými,“ uvedl pražský zastupitel Zelenka.
Já to nazývám ještě trochu jinak. Jedná se o jasnou korupci a široká veřejnost si o tom nemůže myslet nic jiného. Je to jasné porušení zákona při správě svěřeného majetku a na to velmi přesné pamatuje trestní zakonik. Těsně před kauzou parkování tady byla další kauza Kubelky a to neoprávněných prémii. Odvolání ředitele Kubelky navrhl další pražský zastupitel Čižinský, primátor Svoboda jako obvykle svoji šanci prošvihl, když horentní odměnu 857 tisíc Kč za rok pro řadovou úředníci hájil. Nevím, jestli si Petr Fiala vůbec uvědomuje, že i toto bude v parlamentních volbách 2025 znamenat ztrátu dalších volebních hlasů ODS. Tajemník Kubelka z fotky vypadá jako pro ženy odpudivý typ muže, tlustý, holohlavý a tak lidem nezbývá si myslet nic jiného, než že si takto šéf pražského magistrátu kupuje za státní peníze sexuální služby od své milenky.. Ženy se vyspí s mužem za podstatně menší částku než je 857 tisíc Kč za rok. To říkám s vědomím, že pana Kubelky jsem nikdy neviděl a nejsem proti němu osobně zaujatý. . Protože to byly i za parkování peníze daňových poplatníků a ne soukromé firmy, pak se jasně nabízí, že šlo o trestný čin protiprávního zacházení s cizím, svěřeným majetkem a měla by to začít vyšetřovat policie. Tato jednoduchá kauza Kubelka muže být policii vyšetřena do jednoho měsíce a okamžitě muže následovat obvinění a obžaloba z korupce.
Dlouho jsem si myslel, že je třeba toho pána jednoduše zbavit funkce. Ale máte pravdu, bylo by mnohem bezpečnější, kdyby ho zavřeli a mohli pak v klidu vyšetřit všechny finanční toky, vztahy, vazby na různé politiky a firmy, se kterými má Praha nějaký smluvní vztah. Kromě těch odměn pro sekretářku je dobré nezapomenout, že učinně přikryl toho úředníka, co užíval ve Špindlu zdarma chatu, kterou vlastní společnost, které podepisoval faktury za Prahu. Novináři se se čtenáři podělí jen o drobky, ale objektivní, hloubkové vyšetřování by toho odhalilo mnohem více.
Nikde není psáno že je s ANO pouze že vstoupil do úřadu za vlády ANO a navíc tam byl opětovně zvolen za současné vlády a pročpak podporuje političku s ODS když je s té opoziční sekty
V článku je uvedené, že nastoupil na magistrát jako asistent ke svému tchánovi, tehdejšímu radnímu Michalovi Haškovi, ten je z ANO. Ředitel magistrátu nesmí zastávat stranické funkce, tudíž není ve straně, ale má to v něčem jako je DNA... (ale tím nenaznačuji, že by byl se svým tchánem pokrevně příbuzný 😄)
Akorát, že to není pro manželku pana ředitele, ale pro automobil, který je psán na manželku pana ředitele. Ano, 90% lidí to nerozlišuje, ti chytřejší z nás ano. Zrovna jsem se ptal kolegyně, na koho mají v rodině psaná auta. Řekla mi, že obě jsou psaná na ní, běžně s nimi ovšem jezdí manžel.
Nehledě na to, že v centru Prahy se nesmí bez parkovací karty stát déle než hodinu. Takže členové krizového štábu ještě, podle vás, mají hledat parkování mimo centrum Prahy, případně platit pokuty za to, že tam stojí déle, než hodinu 😄 To je dobře absurdní.
Vy jste kolega manželky ředitele magistrátu?
Oddělení úřednické linie od politické je zcela cílené - aby politika neovlivňovala chod úřadu, proto také pro případné odvolání potřebuje primátor kontrasignaci ministra vnitra.
No, tak v tuto chvíli to vypadá na magistrátu tak, že nejen, že politika neovlivňuje chod úřadu, ale úřad kroutí hlavou primátora, jak se mu zachce 😄
Ale kdeže, to máte opravdu hlubokou neznalost poměrů, je to jak bylo uvedeno - Kubelku si instaloval Hřib a to zcela cíleně, také proto symbióza fungovala dokud pirátům kryl bianko faktury pro jejich krky. Je vrcholně naivní snažit se tohle otočit a dělat z pirátů nevinné, tohle je Hřibovina od a do z, naopak snaha míchat do toho ANO je úplně mimo - v obou koalicích byli piráti, naopak ANO ani jednou.
Chrlením žluče na piráty historii nepřepíšete. Nastupoval jako asistent ke svému tchánovi, tehdy radnímu Haškovi. Nastoupil na svou cestu na vrchol s jasným cílem, s jasnými záměry a cestičkou umetenou právě ANem.. To Hřib ještě netušil, že by se mohl stát primátorem, takže si ho tam rozhodně nemohl nainstalovat 🙂 nepopírám pirátský podíl viny na jeho jmenování ředitelem magistrátu, to byla fatální chyba.
Stejně je to pirátské fungování kouzelné - Kubelku si přivedl a instaloval na magistrát Hřib. Dokud skákal jak píská, byl to jejich miláček. Jakmile se ale postavil na zadní s proplácením bianco faktur pro instituce co živí pirátské krky, najednou je to nepřítel č.1 a vede se válka. První pokus nevyšel - za Kubelku se proti Hřibovi postavila naprosto drtivá většina ředitelů odborů, tak se špína začne objevovat jinak a jinde. Ale za Hřibovo nezákonné vyplácení odměny může samozřejmě účtárna, která si sama našla jeho účet 😂
Kubelku si na magistrát přivedl jeho tchán, Hašek. Dělal mu asistenta. Jako zázrakem se z něj stal vzápětí ředitel majetku a pak ho někdo protlačil mezi kandidáty na ředitele magistrátu. Piráti v tom určitě nejsou nevinně, opět byli naivní a bláhoví, ale trvdit, že ho "přivedl a instaloval" Hřib svědčí jen o neznalosti poměrů. Je to ANOista, jak vyšitý a tak si rozumí i s dalšími kmotry...
Mě by zajímalo jak přišel pan Hřib k pozemku v Praze Kyjích na stavbu svého rodinného domu, který byl původně města. Magistrát Hlavního města Prahy má stopku prodávat majetek soukromým osobám. Ale pan Hřib měl asi jiný status než všichni ostatní.
Podejte si žádost o informaci. Určitě máte také zjištěno na jakém pozemku staví pan ředitel Kubelka, když vás zajímá, kde staví pan náměstek...
Tedy jako občan jsem z toho jelen, je kolem doktora Hřiba, již nějak moc kontroverzí a policejního vyšetřování. Miliónové faktury jako zálohy, bez soupisu za co? To je pocitově trochu, jako půjčka bez závazku. Zakázky na mosty. OK. Mosty je potřeba opravit a udržovat, jen prosím, bez čištění peněz pro magistrát. Zase je na toto téma vyšetřování, kolem Barrandovského mostu. No, je to trochu jako za doktora Béma, což? Není lepší, když doktoři léčí, na to se vynaložili nemalé peníze a nyní jsou k ničemu. Platí pochopitelně i pro B. Svobodu. Proč ta naše politická reprezentace, která má dělat vše pro to, abychom měli funkční infrastrukturu a služby, přitahuje tyto lidi. Vaše práce je služba lidem, PROSÍM, chápete to, DRAZÍ zastupitelé !!
aby okolo něj nevytvářeli kmotři kontroverze, když je štve, že na něj nic nemají, zatímco korupčních kauzy ANO/ODS plní titulky novin neustále...
Ale máte pravdu, že hospodaření s bezednými měšci přitahovalo od jakživa psychopaty. A nejvíce si v tomto konkrétním případě libuje ten, kterého se občané nemohou příštími volbami zbavit...
"...jak konec ministra Bartoše, který Fiala navrhuje, pomůže zlepšit digitalizaci stavebního řízení. " přesně, to se také ptám. Obávám se, že na to odpověď do setkání s prezidentem Petr Fiala nenajde (ledaže by přiznal barvu, že odchodem Bartoše bude možné propojit systémy s původně navrženými systémy firem, které tlačil Zajíček...) Odchodem Bartoše se totiž dosavadní progres, jakkoliv byl neuspokojivý, nejen že zastaví, ale dojde k regresi. Já bych si přál, aby se Fiala chytil za nos a dovedl tuto vládu úspěšně až do konce vládního období. Případně by mohl pan prezident za toto manažerské selhání jmenovat jiného premiéra. Že by vicepremiéra?
Takhle: pokud vozíte jen sám sebe (což není můj případ, ale chápu), tak možná platí, že zafunguje změna Vašeho mindsetu. Ale pokud nemáte trasu bez přestupu, nebo zrovna není totálně zasekaná Praha při nějaké špičce plus opravách, tak Vám dojedu skoro na každé místo rychleji autem, můžeme si dát závod. Ale uznávám, že hřibí mafie dělá všechno, aby to nešlo, viz třeba Vinohradská. Když musím v každé zastávce čekat za tramvají a nemohu ji předjet, tak je samozřejmě tramvaj rychlejší. Když nemůžeme zrychlit tramvaje, tak alespoň zpomalíme auta, to je aktuální myšlenka magistrátu.
Jo a drobná poznámka k Vašemu mindsetu: to se nám to hoduje, když nám to druzí platí. Cestující v tramvaji platí 15% nákladů (85% je dotace z kapes nás všech) a státu nedá nic. Cestující v autě platí celé náklady na svoji cestu a ještě dá státu jednou tolik na daních. Kdybyste měl zaplatit celé náklady, tak byste rychle zvážil auto.
Jenže pak tu jsou další aspekty, které musí řešit samospráva a státní správa. A to jsou tzv. SGI - service of generel interest. Vy jako individualita se - pokud chcete - můžete vykašlat na vaše staré, sociálně slabé, nemohoucí nebo jakkoliv omezené sousedy a nemusíte je rozvážet po městě (a pokud ne, musel byste náklady rozpočítat do své bilance, pak samozřejmě i vymyslet a zaplatit řešení dopadů na životní prostředí). Kvůli tomu (asi i mj.) tady ten institut veřejných peněz a veřejných (nebo parciálně veřejných) služeb máme. Ať tak či onak, trend ztěžování podmínek individuální dopravě není Hřibův výmysl. Není to ani patent zelených ani jiných politických hnutí. Píšete "aktuální myšlenka magistrátu", jenže "magistrát" reprezentován svým aktuálním vedením- protože ten má totalitní strukturu a magistrát=Martin Kubelka, by vám určitě velice rád vyhověl, vrátíl parkování do zón pro chodce a pruhy pro MHD otevřel automobilistům. A nadšený automobilista, pan primátor by ho v tom zcela jistě rád podpořil.
K čemu bych jí projížděl MHD? Jako že nemám co na práci a potřebuji se kochat? Logicky se na téměř jakékoliv místo dostanu pomaleji.
Jo a ta pohádka, jak máme super MHD, pochází z toho průzkumu, kde velkou váhu měla nízká (dotovaná) cena jízdného. V ostatních kritériích zase tak super nebyla.
A když se vrátím k tématu, při jízdě přes Prahu kňourá asi každý, protože aut přibývá, kapacita silnic a křižovatek se záměrně snižuje a když ne, tak rozhodně nezvyšuje. Jeden příklad za všechny: křižovatka Vinohradská / Jana Želivského. Ale pokud preferujete MHD, tak Vám to samozřejmě nevadí, MHD je i na křižovatkách preferována všemi myslitelnými způsoby.
Investice do silnic malé, když se výjimečně staví nový most, tak na něj budou smět všichni, jen řidiči aut ne. A tak bych mohl pokračovat. Praha je pro IAD nepřátelská, protože ji z pohledu dopravy už 8 let vedou "piráti" a předtím ANO, což znamenalo "nic".
Nemáte pravdu, v dopravní špičce se dostanete daleko rychleji metrem než autem a nemusíte řešit problém s parkováním. Ano hlavní města se stávají pro IAD nepřátelská a zároveň přátelštější k životu jejich obyvatel. Dlouho jsem si neuměl představit žít jinak, než ráno sednout do SVÉHO auta, zaparkovat před budovou, kde byla má kancelář, neuměl jsem si představit, že někdo dobrovolně podřídí svůj rytmus jízdním řádům. Když jsem se v Praze zeptal na služební auto anebo alespoň parkování pro zaměstnance, se zvednutým obočím mi jako benefit nabídli Lítačku. Potřeboval jsem nějaký čas, ale změna vlastního mindsetu nakonec nastala a zpětně musím říct, že vnímám zvýšení kvality života. I díky tomu, že jsem přestal být tak pohodlný. A mé porovnání s MHD ve světě stavím především na svých vlastních zkušenostech. V Praze se opravdu dostanete rychle, plánování i placení naprosto přehledné. Ani ty vyhlídkové jízdy tramvajemi po Praze nejsou zdaleka tak pomalé jako v jiných městech, například v tolik opěvované Vídni. Tam jste skutečně rychlejší pěšky. A zlepšovat je samozřejmě pořád něco a skutečně mám dojem, že to zlepšování vymýšlí lidi zejména okolo pirátů a OICT se srdcem a nadšením.
V každém případě kdykoliv jedu Prahou, tak nejvíc kňourám já, nad výsledky činnosti Hřiba a před ním ještě Scheinherra z Praha Sobě, takže já vím přesně, koho nevolit. Je mi úplně jedno, co předvádějí na schůzi, rozhodují výsledky.
Při jízdě přes hlavní město autem kňourá vždycky každý, dokonce bez ohledu na to, kdo právě to město vede a dokonce bez ohledu na to o které hlavní město se jedná. Dokonce podle mezinárodně sledovaných indexů na tom Praha vůbec není nejhůř. Ale zkuste si projet Prahu MHD a pak jinými metropolemi a pak se vrátit do Prahy a kňourat už nebudete. Vlastní zkušenost.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Představa není daleko od reality, ani ANO, ani ODS nejsou demokratickými stranami, jak vám potvrdí i umělá inteligence. Kmotři se mezi sebou vždy domluví, je to vidět ve státní i komunální politice. Jen je pro mě nepochopitelné, že jim voliči stále dávají své hlasy. STAN mezi ně úplně nezapadá, jak Zeman správně podotknul, bylo by pro ně daleko pohodlnější se domluvit s SPD a hurá, můžeme se připojit v mezinárodních vztazích opět ke Slovensku a Maďarsku...