uklízet by mohly vyšší ročníky,divím se,že na to ještě nikdo nepřišel,táto forma školení by jím určitě prospěla
A co zvýšit úvazky učitelům z 22 na 40 hod. A ne 45 minutových, ale 60 minut. A ten čas navíc věnovat úklidu, vaření, opravování. Taky řešení. Děti do 15 let snad ani nelze zapojit do pracovního procesu.
Jednoduše než vy vytáhnete kartu kterou jistě máte v peněžence já si vytáhnu telefon dvakrát rychle zmáčknu tlačítko a zaplatím jakoukoli částku a nepotřebuji ani pin .
No tak snad jo. Asi to je výhoda??? Vaší generace. Máte mobil přirostlý k tělu. Já spíš tu peněženku s kartou a doklady. Telefon nechám často i doma.
že tolik solidarity, lítosti, sounáležitosti a averze vůči okupantům nebudilo bombardování např Jugoslávie našimi americkými přáteli?
Jiná doba, jiná situace, jiné řešení. Tím se nemusíte trápit. Řešte současnost a zvěrstva Vámi evidentně obdivovaného Putina. Normálnímu člověku v této souvislosti američtí přátelé na mysli nepřijdou.
Jeho poslední krok 95tis měsíčně pro první dámu si podřízl větev
To je jeho nejmenší problém. Ale na to, o kolik připravil důchodce, moc štědrý k té 1. dámě tedy není. Že je to blbost, když prezident na reprezentaci dostává měsíčně 317500, tedy i na tu "dámu", je druhá věc. Ale jestli KDU-ČSL v čele nevadí ulhaný podrazák, tak ať si ho zvolí. Když do pekla, tak na pořádném koní. (Volovi).
přitom stačí tak málo, emigrace na Ukrajinu a následná budoucnost v demokracii, plná evropských hodnot.
No ale ta migrace přece jede na plno. Jen do EU se snaží ti migranti dostat na lodích , člunech, v kamionech. Ti migranti z Ruska na Ukrajinu používají tanky, obrněná vozidla, náklaďáky s velkým Z a taky bombardovací letadla.
Dnes je drtivá většina škol téměř na plné kapacitě, takže ty děcka budou jezdit nutně do okolních obcí. A to se fakt ušetří, když tu budovu muset zabezpečit i "prázdnou".
No asi jak kde. Vnučka je ve třídě s 23 žáky, asistentkou a učitelkou. Vnuci v jiných školách 25 a 24 spolužáků. To asi o plně využité kapacitě nesvědčí.
K čemu fakticky dojde: Škola A (malá) se sloučí se školou B (velkou), ředitel školy A se stane zástupcem ředitele nebo vedoucím učitelem odloučeného pracoviště. Pravděpodobně ředitel přijde o sekretářku a možná budou do jídelny ve škole A dovážet jídlo ze školy B.
Ušetří se možná za 1 sekretářku a 1 nebo 2 kuchařky.
Rodiče budou muset řešit administrativní věci na jiné budově než kam jejich dítě chodí.
Bývalý ředitel školy A bude muset chodit na schůze k řediteli školy B.
Možná se škola B rozhodne šetřit ještě víc a propustí i jednoho chemikáře a druhého donutí, aby běhal mezi oběma pracovišti.
Já bych radši řešil celou nekoncepčnost řízení škol, kdy do toho mluví ministerstvo, obec jako zřizovatel a ještě tzv. školská rada.
Daleko lepší by byl centralizovaný systém školské správy, ve kterém by samospráva zasahovala jen do jasně vymezených oblastí (počet žáků, spádovost)
Bylo by to jinak. Škola A(malá) se zavře - i budova. Ušetří se náklady na její provoz, učitelé přejdou na velkou školu a na té místo 23 dětí ve třídě bude 28. Možná se vyřeší, aspoň částečně, nedostatek učitelů.
a potom se divte, že mladí zdrhají a stěhují se do měst, kde jejich děti a i oni mají vše při ruce.
Nevím kde žijete Vy. Já ve městě kousek od školy. Ráno ani nejde přejít ulici, protože děti, co mají vše při ruce, jezdí do školy autem . A nejsou nikde z venkova. Jsou zvyklí, že je rodiče vozí. Asi je problém jinde než ve vzdálenosti školy.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
No a učitele by měli platit ti, pro které se ty děti učí. Tělocvikáře třeba olympijský výbor, učitele výtvarky třeba Národní galerie, matematiky třeba Akademie věd a pod.