Zeekr vypadá skvěle, ale jsou to jen marketingové fotografie. Těžko říct zda Zeekr dosáhne kvalit Tesly, ke které ho přirovnávají.
Pro mě je klíčové, aby auto mělo perfektně vyladěné automatické režimy a asistenty, a aby infotainment fungoval spolehlivě. Nepotřebuju klasické budíky před volantem ani mechanická tlačítka pro ovládání světel, klimatizace nebo stěračů. Prostě nechci být obtěžován spoustou maličkostí, které při jízdě v "obyčejném" autě musím řešit.
Včera jsem viděl video Odkaz o nákupu ojetého Tesla Model 3, původně používaného jako taxi s nájezdem přes 300 tisíc km. Interiér vypadá jako nový, podvozek je ve skvělém stavu a dokonce původní brzdové kotouče mají ještě stejný nájezd před sebou. Poslední sada pneu má najeto 80 000 km. To jsou vlastnosti, které na autě opravdu oceňuju.
Jsem jediný, koho zajímá co v systému DSŘ v září nefungovalo?
Obecné prohlášení jedné i druhé strany jsou úplně o ničem, diskutovat se o nich nedá.
Statistiky, které ze systému byly zveřejňovány mohly být upravené ve prospěch Pirátů. Úředníci stavebních úřadů zase mohou být předpojatí, známe jak populace přijímá změny.
Je to černá skříňka, a s tím jak si projekt vzala pod svá křídla ODS, ještě černější než dřív.
"Myslím si, že všechny automobilky, které mají elektrické vozidla, prodávají výrazně méně"
Já si zase myslim že panu Jahnovi ve vyjádření chybí slovíčko "...všechny EVROPSKÉ automobilky..."
Pro čínské a americké to rozhodně neplatí. Celosvětový trh elektromobilů vzrostl o 20%.
Viz třeba statistiky Testly: V období od července do září 2024 Tesla celkem 462 890 vozidel z. Z toho 439 975 modelů do série Model 3 a Model Y zatímco 22 915 jednotek modelů Model S, Model X, Cybertruck a semi byly distribuovány. Tato čísla znamenají nárůst o 6,4 % ve srovnání s předchozím rokem a 4,26 % v porovnání s druhým čtvrtletím roku 2024.
Ivan Bartoš je borec, který dokázal prosadit změny, o kterých můžu říct, že mi zjednodušily život.
Skoro jsem začal věřit na zázraky, protože se začaly dít systémové změny. Např. konec buzerace na silnicích kvůli kusu zeleného papíru a nebo kartičce řidičáku.
Jenže asi moc tlačil na pilu. Mám pocit, že DSŘ je kauza nesmyslně zveličená v médiích.
Když jsem byl před 10 lety v Guangzhou a Dongguanu, na ulici byly vidět jen elektrické skútry, auta tenkrát ještě spalovací. To byl začátek jejich snahy udělat podmínky pro život ve městě snesitelnější. Město bylo permanentně pod šedým příkrovem smogu, modré nebe nebylo vidět za žádných povětrnostních podmínek.
---
Dnes když přijedu z hor do Prahy, a jezdím do našeho velkoměsta často, smog je tam obvykle také, jen ne tak extrémní a ne vždy. Elektromobilita je cesta správným směrem.
---
VW nedokázal včas zareagovat musí dnes zavírat továrny, v Evropě ho to čeká pravděpodobně také.
---
Číně můžeme děkovat za to, kam vývoj lithium-iontových baterií dotáhli, a že budeme díky tomu brzy žít ve světě o trochu lepším.
Trocha statistiky. Průměrně hoří v ČR ročně 3200 bytových prostor. Ke konci roku 2023 bylo nainstalováno 167 tisíc FVE. V roce 2023 bylo 55 požárů způsobených FVE. V roce 2023 mělo kotel na fosilní paliva instalováno 667 tisíc objektů. Průměrně 1000 požárů ročně je způsobeno nevyčištěným komínem.
Takže pokud chcete ušetřit za elektřinu nechte si postavit FVE od seriozní firmy. Pokud nechcete vyhořet pozvěte si kominíka aby vám vyčistil komín. Pravděpodobnost, že Vám dům chytne od komína je 5x vyšší.
Zdroje:
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jasně, promptní ceny jsou teď vysoké, ale ne celý den. Díky SPOTu jsem i dnes pod cenami ČEZu a dalších. Pomáhám si baterií.
Tarify od velkých poskytovatelů, včetně virtuální baterie, mi nedávají smysl.