Jsem jediný, koho zajímá co v systému DSŘ v září nefungovalo?
Obecné prohlášení jedné i druhé strany jsou úplně o ničem, diskutovat se o nich nedá.
Statistiky, které ze systému byly zveřejňovány mohly být upravené ve prospěch Pirátů. Úředníci stavebních úřadů zase mohou být předpojatí, známe jak populace přijímá změny.
Je to černá skříňka, a s tím jak si projekt vzala pod svá křídla ODS, ještě černější než dřív.
"Myslím si, že všechny automobilky, které mají elektrické vozidla, prodávají výrazně méně"
Já si zase myslim že panu Jahnovi ve vyjádření chybí slovíčko "...všechny EVROPSKÉ automobilky..."
Pro čínské a americké to rozhodně neplatí. Celosvětový trh elektromobilů vzrostl o 20%.
Viz třeba statistiky Testly: V období od července do září 2024 Tesla celkem 462 890 vozidel z. Z toho 439 975 modelů do série Model 3 a Model Y zatímco 22 915 jednotek modelů Model S, Model X, Cybertruck a semi byly distribuovány. Tato čísla znamenají nárůst o 6,4 % ve srovnání s předchozím rokem a 4,26 % v porovnání s druhým čtvrtletím roku 2024.
Ivan Bartoš je borec, který dokázal prosadit změny, o kterých můžu říct, že mi zjednodušily život.
Skoro jsem začal věřit na zázraky, protože se začaly dít systémové změny. Např. konec buzerace na silnicích kvůli kusu zeleného papíru a nebo kartičce řidičáku.
Jenže asi moc tlačil na pilu. Mám pocit, že DSŘ je kauza nesmyslně zveličená v médiích.
Když jsem byl před 10 lety v Guangzhou a Dongguanu, na ulici byly vidět jen elektrické skútry, auta tenkrát ještě spalovací. To byl začátek jejich snahy udělat podmínky pro život ve městě snesitelnější. Město bylo permanentně pod šedým příkrovem smogu, modré nebe nebylo vidět za žádných povětrnostních podmínek.
---
Dnes když přijedu z hor do Prahy, a jezdím do našeho velkoměsta často, smog je tam obvykle také, jen ne tak extrémní a ne vždy. Elektromobilita je cesta správným směrem.
---
VW nedokázal včas zareagovat musí dnes zavírat továrny, v Evropě ho to čeká pravděpodobně také.
---
Číně můžeme děkovat za to, kam vývoj lithium-iontových baterií dotáhli, a že budeme díky tomu brzy žít ve světě o trochu lepším.
Trocha statistiky. Průměrně hoří v ČR ročně 3200 bytových prostor. Ke konci roku 2023 bylo nainstalováno 167 tisíc FVE. V roce 2023 bylo 55 požárů způsobených FVE. V roce 2023 mělo kotel na fosilní paliva instalováno 667 tisíc objektů. Průměrně 1000 požárů ročně je způsobeno nevyčištěným komínem.
Takže pokud chcete ušetřit za elektřinu nechte si postavit FVE od seriozní firmy. Pokud nechcete vyhořet pozvěte si kominíka aby vám vyčistil komín. Pravděpodobnost, že Vám dům chytne od komína je 5x vyšší.
Zdroje:
Dochází k liberalizaci trhu s energiemi. Už nemusíme být loutkami velkých energetických firem. Stát nám dává dotace na pořízení FVE. Došlo k zavedení komunitního sdílení elektřiny. Všichni můžeme surfovat na spotového trhu a nakupovat za tu nejnižší cenu.
Nesouhlasím se závěry článku. Cena elektřiny pro spotřebitele, kteří umí řídit svoji spotřebu je nižší než před krizí.
V hotovostním styku je prostoru pro krácení daní opravdu hodně a nebavíme se jenom o 15% dani z příjmů ale i odvodech na sociálním a zdravotním za zaměstnance, a DPH.
Někdo to nazývá daňovou optimalizací, jiný krádeží. Jak to máte vy?
Když si hospodský vyvěsí v dnešní době, kdy pořízení terminál nic nestojí a poplatky za transakci jsou 1%, na dveře že bere jenom hotovost, řeknu si že je to buď "stará konzerva" a nebo má "dobrého" daňového poradce.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Spalovákům zvoní hrana. Nejlepší na tom je, jak rychle se změny v mobilitě dějí. Do 5 let bude spalovák sprosté slovo.
1 odpověď