Specialisté bez vzdělání a snaha o integraci do už zahlceného systému? Ok, chtějí zlevnit pracovní sílu, tak proč si nenechají zadní vrátka? Ať to není migrace ale pětileté stáže, Keňan dostane šanci si vydělat a něco se naučit, zároveň odvede dostatečně daní, aby se Německu vyplatil a přiveze kulturu a vzdělání zpět do Keni. A za pár let může jet třeba znovu v rámci programu, kdy instruktoři z Německa můžou učit i v Keni a předem tak selektovat, kdo přijede.
To, o čem píšou v článku je šílenost, která se čte jak hlody z prvního dubna.
ČEZ loni málo vydělal a chybí mu absolutní kontrola energetiky. Tohle je nejen stupidní nápad ale také zpátečnický. Celková cena elektřiny tak stoupne pro všechny. Lidi se na FVE vykašlou a namísto decentralizace sítě na městské okruhy s moderním řešením mikroúložišť a společenskému pokroku se vrátíme k centralizaci. A naprosto krátkozrace tu tolik lidí ve finále podporuje pletení biče sami na sebe a energetickou diktaturu, i díky tomuto článku, postavenému na podpoře závisti.
Všechny strany: Jen příprava na přijetí eura je ještě otázkou minimálně pěti let. V blízké době to není v plánu.
Schillerová: Referendum! "a) Necháme se donutit Kalouskem a přijmeme letos Euro a pak podřežeme vlastní děti nebo b) Budeme hlasovat o nedůvěře vládě a z ANO uděláme ultimátní a jedinou vládnoucí stranu?"
Firmy chtějí člověka, co zastane 5 různých funkcí. HR absolutně netuší, co chtít od technických profesí a má nereálné požadavky a když se pak najde člověk, co je vlastně hobbista, protože jinak by tolik různých systémů nikdy neměl důvod se učit ovládat, tak jsou v šoku, že pod kilo měsíčně jim na to kašle a raději bude někde za 50 v klidu a pohodě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tesla je nejprodávanější značka EV v Číně a to se Číně hodně moc nelíbí. Poté, co úspěšně vytlačila VW na okraj trhu, je Tesla jasně na řadě. V blízké době děsivých nehod s Teslou čekejte v médiích hodně.
1 odpověď