me trochu utesuje fakt, ze jsme jednou z nejateistictejsich zemi sveta, takze nabozenstvi u nas nema sanci ziskat nejakou podstatnou moc
Me to nejen utesuje, jsem z toho primo nadseny, ze jsme treti na svete za Čínou a Japonskem. Staci se podivat na Slovensko, Polsko, Rakousko, Nemecko co tam lidi chodi do kostela.
Zruseni Min. skolstvi nepomuze, pokud se do nej a do vytavby dalsich skol nenaleje vice prostredku. V prvni rade zmenit zakon tak, aby veskera zastupitelstva ktera povoluji vystavbu developerum urcila, ze na kazdych 10 bytu by melo vzniknout 1-2 mista ve skole. Tedy povinnost ruku v ruce postavit skolu na urcity pocet bytu. Nejde hromadne postavit stovky az tisice bytu a zatezovat obec tim, ze je jeji problem kam deti umisti. Nevim jak jinde, ale v Praze je to velky problem. Stavi se tu hromady bytu, deti se nemaji kam zapsat a skoly jsou spadove. Takze rodice pres inzeraty i socialni site hledaji za uplatu kdo si necha dite k nim prihlasit na adresu, aby meli vetsi sanci umistit decko ve skole. Me uzl etos oslovili 2x neznami lide a ted dokonce i maminka, ktera se k nam chtela prihlasit i s ditetem🙈.
Taky jsem se tak zamýšlel, cca 350 000 den pokud jízda cca 500 Kč tak je to 700 jízd denně řidič může udělat 3x za hodinu dejme tomu 30 za 10 hodin takže minimálně 25-30 lidí tak to je mazec, spíše to bude tak 15 jízd jeden a lidí minimálně 50 a víc
Dnes to u tech elektronickych dispecinku funguje trosku jinak. Ony ty jizdy po Praze byvaji od 100 do 300,- a na letiste okolo 400-500,- / samozrejme z duvodu podrazeni cen mezi sebou/. Ridic z toho odevzda 25% a pokud ma zivnost tak jeste z vyplacene castky odvadi 21% DPH. Flotily maji ridice na zivnost, tedy si ridici vse resi sami, nebo spise jim pronajimaji licence za ktere plati ridic tydne + auto + phm a jestli mu nekdo plati ZP a SP to uz vetsinou neresi a flotily to neplati. Ovsem meli by jeste odvadet tech 21% a to nedelaji. Maji vetsinou desitky az stovky ridicu. V Praze jich je tak cca 17-20 tisic, tedy vydanych licenci/ zlutych prukazek. Ovsem to nikdo neresi a unik financi je obrovsky. Ovsemna obranu tem ridicum-otrokum z toho zbyva cisteho minimum.
Drtivá většina plateb v Boltu nebo Uberu probíhá přes kartu. Tam moc prostoru pro podvod není, tady půjde právě spíš o ty klasické taxikáře, co si za 5 km cesty řeknou 600 bez taxametru.
To je hloupost, klasicky taxikar s licenci ma v drtivem pripade vlastni vuz, nebo na uver ci leasing. To to je vec flotil, ktere si najimaji ridice pro Uber, Liftago a Bolt.
Do ceny si započtěte daně a projektové náklady.
Ostatně když si do ceny dáte i náklady na přeložky, tak jsme na miliardách 3,5.
ostatně:
Ale především je to o tom tu síť nějak budovat, přes Vltavu chybí jen v jižní části Prahy ty mosty 4 nebo spíš 5.
Tahle poraženecká nálada mě dostává, most pro auta neudělám - ony by nám tam jezdila auta a tvořili se kolony. To je přístup.
Jste dobry, ze jste si dal praci s tim registrem smluv, ale prominte ja tam vidim jednu smlouvu na prelozku kabelu za 3,250 tis a projekt je za cca 132 mil, ale to je vse soucast tendru za 927 mil, ktery podrazil kvuli geologickym aspektum o 10% kde jsou tedy ty dalsi penize a kde je psano, ze to neni soucast stavby za 1,1 miliardy?
S Vaší logikou, pojďme ty silnice bourat. Když je Vám hříchem spojit nějaké dva body novou komunikací
A jak říkám, 2 miliardy se vyplázlo z peněz nás všech, nejen ekologů a fandů do MHD.
Takze dle vas spojime dva body a udelame z predmosti parkoviste. Jedna miliarda a sto milionu ma prece jeste do dvou miliard devetset milionu. Zvlastni zaokrouhleni smerem nahoru. Take jezdim autem po Praze, ale jak chcete tu Smichovskou stranu smerem na Barrandov a zpet uvolnit. V Komoranech si o zakazu napojeni na D0 rozhodla Modranska radnice, takze Magistrat nemohl nic delat. On uz takto provoz mezi Branikem a Zbraslavi je na hrane a autobusy MHD se tam zpozduji i o 25-30 minut proti grafikonu. Nabobtnala tam totiz za poslednich 15 let neuveritelne bytova vystavba na plochach, ktere byly v dobe povodni v Praze zcela pod vodou. Jenze developeri zvitezili.
Ale i my co jezdíme auty platíme daně, ze kterých se to staví, ne?
Nikdo neříká rušit tramvaj a upřednostnit auta, ale proč tam ty auta nemůžou vůbec, to nechápu.
A jste si jisty, ze znate mistni situaci? Kam by jste ty auta nacpal? Komunikace spojuje Zlichov, tedy Strakonickou. Je tam uz ted celodenni traffic od Barandovskeho mostu, Strakonicke a Dobrisske do tunelu a naopak. Takto se odbavi mnoho lidi MHD a hlavne auta IZS tam jezdit mohou a to je dulezitejsi.
Hlavne nezavidim uradum a zachranarum to presvedcovani starousedliku, kteri by tam radeji chteli umrit nez se vystehovat. Je to smutne, ale myslim, ze na vice mistech v Alpach Švycarsko, Rakousko toto hrozi i kvuli nestabilnimu podlozi. A nejhorsi je, kdyz do toho zacnou vrtat stavari, kteri chteji vybudovat dalsi hotely, wellness centra a sjezdovky tam kde je to v pohybu....
1
Sledujících
3
Sleduje
1
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To je tvůj kamarád ???
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
K cemu takovy dotaz. Pani Dana je jiz 7 let manzelkou zpevaka Milana Drobneho a s Jirkou a Adelou se prateli, tak proc pochybnosti?