Líbí se mi některé komenty jak brečí, že berou učitelé více peněz.Každý má právo to dělat za povolání, ale je problém, že někteří nevyšly ani základku. A každý je strůjce svého štěstí. Tak jestli jezdíš autobusem, děláš popeláře, ve fabrice atd., tak se ptám: proč děláte tu práci? Proč nedělate učitelku, učitele? Tady řešíte učitele,co piloti s platem 250K? Letí do destinace s vrací se za 2 dny a to má volno a placené. Běžte si to zkusit, každá práce má své pro a proti. Nebuďte závistiví, každý to může dělat,ale asi ne ti co nemají základku a neumí počítat do 4....
Každý si myslí, že se vyrábí a lidi kupují, ale vyrábí se do foroty. Linka se nesmí zastavit jen tak, pak jsou obrovské ztráty. Vím to, do švédské Torslandy jsme zajišťovali letecky expres 3 palet na Volvo. Kdyby se zastavila linka, tak pokuta pro nás za každou hodinu je 30 000eur, nejvíc je u Porsche, to je kolem 100 000 eur. Norma výroby je dle typu technologie, ale opravovat cca 45ks oken s pridavnymi díly ( konektor, lišta atd.) za hodinu není lehké, když máte směnu 12 hodin.
Pracuji v AGC Automotive, plat je 21000kc až 30000kc + ročně benefit nejmíň 7000kc uniseky a 13.plat v červnu a 14.plat v prosinci. Vždy bylo cca 90% až 120% z platu. Co je corona tak máme plošně 85% až 95%. Okna do aut vyrábíme takové množství, že každé 6.auto na světě je zasklene z výroby u nás z Chuderic. Hlavní zákazník je pro nás mercedes, skupina VW, PSA, Volvo a pak ostatní. Benefity musí dávat, jinak by to nikdo nedělal, není to jednoduchá práce a věřím, že ani ve skodovce to není jednoduché. Co vím, tak škodovka pod agenturu bere, tak všichni co závidí můžou práci zkusit. Každý má osud výdělku ve svých rukách, záleží kdo jakou práci a za kolik chce dělat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jasný postup....