Učitele nenahradíte stroji nebo roboty ani je neseženete na Ukrajině či v Mongolsku. Zkrátka investice do učitelských platů není ani tak investicí do kantorů jako investicí do dětí – a tím i do budoucnosti.
=======================================================
Takže učitelé jsou v postavení kdy můžou stát vydírat a diktovat si tím že oni jsou nenahraditelní. Dejte nám více peněz, jinak nebudeme učit? A co asi budou dělat, když nic jiného neumí? V cizině z nich 95% neuspěje ve svém oboru, tak jako ti učitelé na Ukrajině či v Mongolsku by nemohli učit u nás.
Na to jste přišel sám? Jde vidět, že fandite Baníku 🙂
Líbí se mi některé komenty jak brečí, že berou učitelé více peněz.Každý má právo to dělat za povolání, ale je problém, že někteří nevyšly ani základku. A každý je strůjce svého štěstí. Tak jestli jezdíš autobusem, děláš popeláře, ve fabrice atd., tak se ptám: proč děláte tu práci? Proč nedělate učitelku, učitele? Tady řešíte učitele,co piloti s platem 250K? Letí do destinace s vrací se za 2 dny a to má volno a placené. Běžte si to zkusit, každá práce má své pro a proti. Nebuďte závistiví, každý to může dělat,ale asi ne ti co nemají základku a neumí počítat do 4....
Není pravda. Devadesát procent aut z Kvasin jde přímo zákazníkovi. Čekací doba na SUV je přes půl roku. Tudíž to co píšete je hloupost.
Třeba Škoda Octavia jde 72% firmám a pouze 28% fyzické osoby, Fábie jde 61% firmám a 39% fyzické osoby, VW Passat 90% firmám a 10% fyzické osoby, Superb 91,5% firmy a 8,5% fyzické osoby....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jasný postup....