Čistě teoreticky máte pravdu, ale co s osobními vztahy má společné výživa dítěte? Myslíte že to dítě může za chyby svých rodičů? Myslíte že je opravdu správné brát si jako rukojmí osobních sporů dítě? Naše legislativa i státní správa nedokáže vše efektivně řešit. Chápu že třeba rozpad vztahu kvůli nevěře matky je pro některé partnery důvod k neplacení výživného na dítě ale to je přece špatně. Navrhujete mediátory vztahů, osobně bych s tím až tak velký problém neměl, ale za předpokladu objektivity a nestranosti. Z praxe jsem zjistil že mnoho právníků v zájmu byznysu naopak spory vyhrocuje, stejně tak jako soudy. A to nezmiňuji korupci. Mnohé problémy ve vztazích lze řešit naprosto bez konfliktu, některé bohužel ne. Ale opět zde nejde o platbu bývalému partnerovi ale o úhradu část nákladů na život dítěte a tady nelze nic omlouvat a zlehčovat.
Jenomže problém je v tom, že dnešní ženské vědí, že mohou své manžele podvádět jako na běžícím pásu a odkopnout je mohou také bez problémů. Protože jediný trest, který jim hrozí je získání poloviny nemovistosti, celého auta a poloviny peněz. Plus pravidelný příjem z bývalého skrz alimenty. To, že likvidací rodiny naruší totálně psychiku dítěte, je nezajímá. Nebo-li alimenty a dělení majetku na poloviny vedou k tomu, že rodiny mají malou soudržnost a děti neskutečně trpí rozpady rodin.
Československo mělo neuvěřitelnou paletu herců a hereček, scénáristů, režisérů... Pan Holý patřil mezi ně.
Československo mělo hlavně plejádu různorodých a zajímavých lidí. Jací obyčejní lidé, takový herci. Dnes jsou ve své většině lidé stejní a nevýrazní. Potkat dnes někoho, kdo je něčím zajímavý jen zhola nemožné. Ono dnes potkat kohokoliv je zhola nemožné, protože jsou všichni zalezlý ve svých happy homech nebo v autech a nebo v krabicích typu Kaufland.
Navrhuji nejjednodušší řešení, zákaz zastavení v celé délce ulice. Zmizí bezdůvodné zastavování šoférů vezoucích děti skoro až ke katedře (viz ta babička v článku) a tím zmizí i nebezpečné manévry nervózních spěchálků. A vyřešeno. Je to prostě Praha, město s dopravou, je třeba mít oči na šťopkách a učit to děti. Jestli s tím má někdo problém, ať se odstěhuje na dědinu.
My v Čáslavi máme před školou zákaz vjezdu aut ke škole ráno a myslíte, že to někdo dodržuje ? Existují dopravní předpisy a myslíte, že je někdo dodržuje ?
Každé opatření,které povede k bezpečnosti dopravy,chodců.....je vždy přínosem.
Jenže my jsme v bodě,kdy už se budou vymýšlet jen zoufalé věci,opatření s nevalným efektem,protože dopravy je už jednoduše moc.
Dálnice jsou přeplněné kamiony,pravý pruh je prakticky jejich,tzn. nepoužitelný. Aby jste se někam dostali musíte závodit v pruhu levém. Kamiony jezdí sem a tam,naplňují jen naše požadavky,potřeby,protože jsme si zvykli,že máme všechno hned,nebo nejpozději druhý den.
Zvykli jsme si na auto jako na svou denní potřebu. Nákup,děti do školy,do práce......i když bychom vůbec nemuseli-v tom je zakopaný pes. Potom jsou silnice přeplněné,jsou kolapsy,zácpy,kolony....... .
Když si ke všemu vybavím jak jezdíme,nerespektujeme,hazardujeme,nedodržujeme v dopravě skoro nic,jsme tam,kde jsme nyní.
Automobilky chrlí tisíce aut denně,nad tím se nikdo nepozastavuje,visí na tom naše ekonomika,potom se ale smiřme s tím,že to lepší už nikdy nebude. Vše si vlastně budujeme sami proti sobě...... .
Já jsem se systémem nenechal zlomit. A proto se skoro všude se pohybuji na kole. Za poslední 2 roky jsem najel na kole 25 tisíc kilometrů a autem 0 km. Na kole je život o pestřejší a zajímavější. Kdo to nezažil, tak tomu neuvěří.
Kdybyste četl pozorně tak tam auta moc jezdit nebudou, tak proč parkoviště máte je mimo střed města!!Čech je líný chodit pěšky 😮)
Vy tomu "nerozumíte". Aby jakékoliv místo obživlo, tak je tam potřeba narvat auta.
Čím více aut, tím více života. Čím více smradu z aut, tím se lépe dýchá. Čím více řevu aut, tím je více ticha. Čím více parkujících aut na chodníku, tím je chodník pro chodce průchodnější. Čím více aut na silnicích ve městech, tím je město pro člověka bezpečnější.
Kdyby jenom v lese. Další statisíce parkují na chodnících a dnes jsem viděl i několik na cyklostezkách.
Většinou ta auta na chodnících parkují před baráky s velkou zahradou. Auto by na té zahradě majiteli překáželo, tak si ho narve na chodník před barák. Jemu na chodníku rozhodně nepřekáží, protože sám nikdy pěšky nechodí.
Pane, nikdy nic Vám nestálo v cestě, abyste si koupil jízdenku do Kyjeva a šel příkladem, a přihlásil se jako dobrovolník do VSU! A pak nám sem o tom pravidelně reportoval. Nadáváte na poraženecké slaboduché společenství, jako mnozí další, ale skutek utek. Od klávesnice a z gauče se to válčí! Právě zde je podstata toho "poraženeckého slaboduchého společenství" - hodně zpohodlněných gaučáků, co si myslí, že vláda je zde od toho, aby jejich problémy vyřešila za ně a podle jejich různorodých a mnohdy i protichůdných představ. Mladé kluky z UA, co ze života ještě nemají ani rozum, byste za své představy a chyby vedení UA státu posílal umírat. Paní Adéla Knapová krátce a výstižně popsala problematiku. Vlastně její část. Ale to stačí.
Kéž by se k moci dostal k moci v Čechách nějaký diktátor. Vyhlásil válku Rusku a poslal povolávací rozkaz jen těmto chciválkům A předání povolávacího rozkazu by se natáčelo na kameru. Živě si dokážu představit tu komedii. Najednou by začali tvrdit, že oni ty komenáře nepsali a část z nich by se před kamerou po.... strachy.
Nesouhlasim s nazorem lov na lidi.Ti zmetci meli sami vsoupit do armady,aby branili vlast a ne se schovavat,jinak to potom nejde.
V clanku mi chybi Branit svoji vlast je vlasteneckou povinnosti. No, psala to zena,ktera se tech nenastoupivsich jeste zastava.Jo fajn,at vlast brani jini ja na to kaslu, ze jo? Nejsem prece blbej.
Takze slaby clanek,co se tyce obsahu,ba zavrzenihodny.No jo, zeny zase vsemu rozumi.
Dobrý den,
a co když pro ně Ukrajina není vlast, ale jen země, kde žijí ? Pro mě také ČR není má vlast , ale jen země, kde žiji. Týká se to aktuáloního stavu země, je možné, že někdy v budoucnosti se to změní. Moje ochota bojovat za ČR je také nula. Jsem schopen diskutovat dlouhé hodiny na téma, proč si myslím, že ČR není má vlast.
Nenapadá mne jiné slovo než OSTUDA...
Po Benzině, Prazdroji, ČSA je na řadě cílený úpadek ČSD, Č.Pošty, Budvaru...???
Na ČD se intenzivně posledních 10 pracuje. Posledních 10 let se osobní doprava přiděluje menším a menším společnostem. Až se podaří pořádně rozdělit osobní dopravu na opravdu malinké společnosti, tak to všechno zkoupí Němci. Tak to bylo s maloobchodem v 90. letech. Do bývalých Sudet už jezdí z Kolína německá Arriva a nikomu to nevadí.
To nic není , to já jsem před měsícem spal jednu noc na stejném místě jako prezident - na zámku Lány. No, úplně přesně to na zámku nebylo, ale asi tak 2 km od zámku - v lese pod širákem. Vyspal jsem se ale královsky a tomu pohledu na hvězdy a měsíc v noci se nic nevyrovná. Pravda nestálo mě to ani korunu.
Musíme poděkovat za předělávání krajinného rázu české kotliny. Machrování s penězi, které neumíme jinak smysluplně využít.
A za další kus naší země, který zmizel ze společného užívání. Ještě pár let a bude to jako ve Velké Británii - mimo město nebudete moci jít, protože všude to bude soukromé a oplocené.
Jsou vesnice v ČR, kde se už kluci nemůžou jít pouštět draky, protože celé okolí vesnice je oplocené.
Dobrý den,
řidič si myslí, že on ovládá auto, ale ve skutečnosti auto ovládá jeho. Řidič je otrokem auta, veškerý jeho život, myšlenky se točí okolo auta. Auto výrazně ovlivňuje myšlení člověka a to k horšímu (všimněte si v této diskusi, jak řidiči uvažují všichni stejně). Navíc ho zbavuje emocí, dělá z něho nelidský stroj. Řidič tak přestává být člověkem a stává se částí auta v podobě řídíci součástky.
Takže z mého pohledu auto s řídící součátskou v podobě řidiče zabilo chodce.
Hr do mě Bohové, co se rozbrečíte, když máte ujít 5 m pěšky !
Lidem už opravdu hrabe. Nemůžu projet, tak vezmu zbraň a začnu střílet? Šílená doba, fakt... 🙈
Jenomže frustrace mezi lidmi neustále vzrůstá. Protože lidé si dělají, co chtějí a nikde není žádná síla, která by je klepla přes prsty.
Například z mého pohledu chodce na chodníku stojí v republice milión aut, což je proti pravidlům silničního provozu a nikdo to neřeší.
I když jsem cyklista, tak musím uznat, že cyklisté (nejčastěji ti v cyklo oblečku) totálně ignorují dopravní předpisy, ale nikdo to prostě neřeší.
Nebo dnes může bez problémů manželka podvést manžela, protože jí hrozí maximálně tak polovina domu, několik miliónů a tak 20 roční výpalné bývalého skrz alimenty.
Žák může bez problémů sprostě nadávat učiteli a nic se mu nestane.
Jenomže to není náhoda. Ten kdo řídí ČR to tak chce - chce abychom bojovali mezi sebou, protože pak se jako celek dobře ovládáme.
Je zajímavé, že nepíšete chudáci zaměstnavatelé, zaměstnávající prostatika. Proč by ho jako měli platit stejně, když pracuje kratší dobu?
Ano člověk je jenom lidský zdroj. Když není schopen pracovat na 100%, tak přestává být užitečný a je potřeba ho zplynovat. Úplně to z Vašeho fanatistického názoru cítím.
V mém oboru rozhodně neplatí, že kdo sedí delší dobu u počítače, tak podává lepší a kvalitnější výkony. Spíše je pravidlem opak.
Dobrý den,
mě se líbí, jak se obchází základní příčina tloustnutí dětí, a to je auto. My jsme jako děti žádný sport nenavštěvovali a přesto jsme byli hubenní.
Jídlo v jídelně rozhodně zdravější, než se vaří dnes, nebylo.
Do školy jsme šli pěšky - to dělalo 1km, na hřiště jsme šli pěšky - 0.5km, do pionýra také pěšky - 1km, na koupaliště 3km, na zmrzlinu 1km, na návštěvu příbuzných 2km, na vlak 1km, na zahrádku 2km, do kina 2km. Ono se to tak nějak nasčítalo a každé dítě nachodilo denně +/- 5km. Dnes ujde denně celých 5m - od dveří auta ke dveřím školy, koupaliště, kina,...
Aneb hubnutí není o sportu, ale o neustálém pohybu.
Za komunistů libovolná knížka o hubnutí začínala radou, aby se zahodilo auto. Dnes nikdo tu drzost zakazovat při hubnutí auto nemá, stačí si koupit zázračnou pilulku nebo zázračný přístroj a hubne se bez námahy.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Jinak mně, dopravnímu projektantovi vysvětlete kde je ta ideologie? To že postupujeme podle měst které narozdíl od Prahy fungují je ideologie? Žádné kvalitní město nedává přednost řidičům a v tom se musí i Praha změnit. Zatím je tohle město jen dálnice a parkoviště s občasnou možností pohybu pěšky. Mělo by to být přesně naopak
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Všude ve světě(dokonce už i v Moskvě) se ustupuje od toho, aby auta měla větší lidská práva, než člověk. Jen v Čechách je to naopak.
Mě se líbí, jak se nebezpečnost města v ČR hodnotí jen podle množství fetek a cikánů, ale nějak se při tom zapomíná na auta. Přitom auta jsou nejdůležitější činitel (ne)bezpečnosti života ve typickém českém městě.
Byl jsem na kole v Chánově a připadal jsem si tam o hodně bezpečněji, než na průměrném českém sídlišti. Protože tam bylo, díky neexistenci aut, o hodně více prostoru. A nikdo na mě se svojí plechovkou nenajížděl, což se mi stává na českých sídlištích často.