Je to hezké, konečně jako návrhy a pak i uniformy dřívější. Záleží ale na materiálu. Pokud tam bude spousta umělých vláken, jako u uniforem z minulého století (třeba košile 100% umělého vlákna, kalhoty z 95 % umělé vlákna) pak je to v provozu nenositelné. Možná tak ještě v kanceláři. Vím o čem píši, fasoval a pak i nosil jsem to skoro 37 let. Teprve při nástupu Odborového hnutí OSPEA se situace o 100 % zlepšila a oděvy se dali nosit celoročně.
Když mám pár věcí a jde jen o sejmutí kódu čtečkou, volím samoobslužnou. Ale s plným vozíkem zboží, kde je nutno i zboží vyhledat na monitoru volím normální pokladnu. Jednou jsem udělal tu chybu, že i s plným košíkem jsem šel na samoobslužnou pokladnu a strávil na ní asi 3x víc času než kdybych šel na normální pokladnu. Navíc asi 3 věci (pečivo) neměli zadány na obrazovce a tak byla přivolána obsluha, která ovšem také ty kódy neznala a tak se musela zeptat u těch pokladen normálních a pak teprve je zadala u mne. No hrůza. Měl jsem tam i něco zmrzlého, takže to rozmrzlo. Tak s plným košíkem už jen k normální pokladně. Kdyby mi řekli, že MUSÍM k samoobslužné pokladně, tak jim tam ten košík nechám a půjdu nakoupit jinam, kde je ještě svět normální!
Já před rokem 1980 byl v plynárně Měcholupy a tam někdy nebylo do čeho "píchnout". Tak jsem třeba celý den zametal, nebo se někam zašil a nebo si něco dělal domů. Vyfasoval jsem materiál a něco si udělal. A ten stav bez práce trval třeba celý týden. Pak jsem si vzal na starost nástěnku a práce byla hned. Hlavně že bylo splníno.
Zapomněl jste na "lepiče", tedy ty co vám lepí na zadek. Po jižní spojce jede auto 90 ( nemá ale chce předjet kamiony co jedou 70) a 5 metrů za ním jede "lepič". Nebo v pravém svištíte těch 80-90 a za vámi kamion ze kterého vidíte v zrcátku jen světla. Kolik tak asi metrů je za vámi?
A ti koulaři? Některá závěsná zařízení jsou napevno a jejich demontáži se dopouštíte přestupku. Ne všichni máme sklopná.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jako řidič jsem na nich strávil 37,5 roku v Praze. Díky tomu přechodo mezi laminátovým předkem (a zadkem) do kabiny silně táhlo, takže v zimě to bylo utrpení. Takže se novinami ucpávaly zásuvky na kabel, otvory kolem palubní desky, větráky (tamtudy taky táhlo solidně), otvor kolem páky sypače. Výkon kaloriferu zas takový nebyl aby to zvládal vytopit. Zvláště do doby než se začali montovat do vozů ty šoupací dveře. Naopak v létě zase vedro na padnutí. Bočním okýnkem táhlo na levou část těla (vznik revma, bolesti kloubů apod.), větracími otvory v čele vlétaly do kabiny mušky a zase to foukalo na hlavu. Když zapršelo tak zase do kabiny zatékalo, právě těmi čelními větracími otvory, kolem oken těsněním. Většinou dole a pak voda tekla kolem a namočila vše co bylo na těch bočních plochách, kam si řidič odkládal tašku, noty a jiné věci. Z těch čelních otvorů ( i když byly zavřeny) kapala voda přímo na kolena a někdy i přímo tekla. Konec konců to zatékání vody a proudění vzduchu do kabiny je problémem dodneška i u těch rekonstruovaných modelů T3. Do vozů typu KT jen zatékalo. Vše (snad bylo vyřešeno až nástupem vozů 14T a 15T. Takže pro řidiče a jeho komfort ta T3 zas takový zázrak nebyl. Ale jinak parádní svezení. Pro mne hlavně díky vozovně Hloubětín, kde od mého počátku ježdění byly hlavně tyristorové vozy, které díky depu byly seřízeny tak perfektně " že mohli jet i bez spojených spřáhel ". To je samozřejmě nadsázka. A pak asi dva roky úprava T3 vozů " serioparalel ", na službu na těchto dvou soupravách jsem se také těšil.