Bohužel v dnešní době téměř k ničemu, u pump, kde by člověk čekal zajímavou cenu, nejsou ceny vůbec anebo 5 dní staré, takže vlastně nevím, pro koho to je určeno a kdo to vůbec využije. Stejně jako Pumpoid nebo jak se jmenuje ta aplikace pro mobily. Taky úplně k ničemu. Když tam nejsou aktuální ceny, je to na nic.
"Stejně jako Pumpoid nebo jak se jmenuje ta aplikace pro mobily." evidentně jsi tu aplikaci asi viděl jen z rychlíku. Funguje bezvadně a ceny jsou aktuální, hlavně na rozdíl od Seznam map je jedno jestli info o ceně prodejce dodal nebo ne protože cenu informaci zadávají uživatelé. A je to o dost přehlednější než seznam.
To je ten problém majitelů Toyot. Octavia rozhodně nestála 750 tisíc, to blouzníš, začínala na nějakých 320, když vezmu běžnou slevu v té době. A velmi dobře vybavená se silnějším motorem by se vešla do 500 tisíc a ztráta hodnoty by nebyla tak velká, jako u té Toyoty. A to je Octavia o třídu výš. Za 750 se koupil luxusně vybavený Superb. Nevymýšlej si. A bi-led světla? Maximálně tak bi-xenony, protože Toyota žádná led světla neměla a vůbec ne bi-led, taková věc neexistuje. Koupils draho malé auto za které toho moc nedostaneš.
Tak už jen to že tvrdíš že Toyota Led neměla je blbost měl by jsi se hošku podívat do ceníku, možná tě překvapí že tam najdeš i ty bi-led. A korunku tomu nasazuje ten blábol že za stejné vybavenou Škodu dáš 500.
Tady se zas vyrojilo chytrolínů, kteří nejlépe vědí, jak se čistí památky. To že před 3 lety jeden magor vezme wapku na naši národní kulturní památku a s rizikem nenávratných škod odstraní nápis vodou ředitelný neznamená, že do památky 7 století staré necháme kutat kdejakého diletanta. Ono dřív chirurgické zákroky také prováděli potulní ranhojiči a občas i pacienta zachránili. Ale dnes by si asi nikdo z Vás nenechal operovat od takové osoby otevřenou zlomeninu. Ono to někdy vyjde.
Já jsem tedy rád, že na opravu památky takového významu se vybere odborník a ne čistič chodníků. A práce odborníka hold něco stojí. Platit to v konečném důsledku bude ten, který památku poškodil.
Kdyby jsi nekecal, ten magor podle tebe, je profík kterej ví co dělá, jak to má dělat a má na to i vybavení. To by si ho asi nenajímala radnice Prahy 1 a neměl by na svědomí vyčistění asi půlky nábřeží. A mimochodem tehdy to rozhodně žádná vodou ředitelná barva nebyla. To by si se s tím tenkrát podobní patlalové jako je tenhle "odborník" nebabrali týden. Tehdy rozpouštěli a zakrývali a plakali jak to nejde až se na to právě tenhle člověk nevydržel koukat a za jednu noc jim ukázal jak to jde.
Možná chybí dodat informaci, že i.) nejsou-li zatížena kola hlavního podvozku, nebo ii.) systémy nedetekují že je letadlo ve vodě (ditching) nejdou dveře ani nouzové otvory letadla otevřít (eketronická ochrana). Ve výšce nad 2500 m (resp. při natlakovaném letadle) nejdou tyto otvory otevřít z fyzikálních důvodů.
Blbost a blbost. Dveře nejdou otevřít protože je na místě drží přetlak, žádna ochrana tam není. Vyrovná se tlak, zatahnes za páku a otevřeš, jediné co si musíš pohlídat jestli je aktivní skluz a nebo není. Protože jestli jo, tak se to se ti rozevření dveří dost prodraží.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Soukromá parkoviště, například u obchodních domů, nejsou veřejná komunikace a zákon o provozu na pozemních komunikacích na nich neplatí.
6 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud není uvedeno jinak tak VŽDY platí přednost zprava, a pro některé retardy je to u některých velkých parkovišť ještě připomenuto cedulí u vjezdu. Třeba zde že Odkaz