Skoro nechapu, že to Jawa tak schytava. Mimo Japonců kteří jedou vlastní značku a superexkluzivních Evropanů (Ducati, Aprilia, BMW) které doma vyrábí stejně jen ty nejdražší modely jsou všechny motorky z Číny a vybíráte pouze zda na nich budete mít čínský znak (cf moto, voge, QJ moto), nebo nějaký evropský znak (Benelli, Romet, HP Mondial), tak nevím proč by tam zrovna nemohl být znak Jawa aby z toho měla trochu profit česká firma. To, že na tom není česká výroba nic, nebo skoro nic, je snad všem jasné. Má retro modelech jsou jen ty nepasující kaslíky. Za to ale nemůže Jawa, ale brutální Evropské zdanění všeho a následné dotace na každou kravinu a jako by to nebylo málo, tak green deal, který zabije i to co přežilo
Pedro bylo levné, to byla velká výhoda. bajo za dvaapůlkrát tolik bylo fakt drahy i když bylo větší a s obrázkem. Můj favorit byly jezdnoznacne žvýkačky Rekord, byl tam vždy nějaký obrázek z knihy Quiness rekordů. Byly ve dvou prichutich, Cola a Ovocná a ta kolova byla super a obrázky dobrý a zajímavý. Ale myslím že Rekord je o dost pozdější, tak od roku 1988.
Paní Nerudova je skutečně špatná politička.
I když odhlednu od jejich názorů, tak je prostě špatná i ve všem ostatním.
Myslím a doufám, že se z ní žádná volební kometa nestane. Stejně jako ji média pasovala na favoritku voleb prezidentských tak (doufám) propadne i v evropských. V prezidentských byla tak skvělá a všemi podporovaná, že se nedostala ani do druhého kola.
Přesto je tu jeden paradox, progresivisti tak hrozně moc touží po nějaké osobnosti, že i když totálně pohoří v debatě leaderů na CNN, stejně se o ní mluví jako o české kandidátce na eurokomisaře
Hezké auto s prodlouženým "zadkem " Ale jak už tu bylo řečeno, není to ani kombík ani nemá normální motor, navíc jako full hybrid bude stát dobře milion.
Renault/Dacia mají hezké "logické " Modely v nabídce, tohle ale můj favorit nebude. Stačilo by málo, Clio LPG prodloužit na kombi nebo nechat stávající Mégane kombi
Mám jeden z mála těch "upozadenych " loganů III. Uzivatelsky je super, klasická ruční brzda, startstop je tlačítko na palubce, nejhorší a nejnebezpečnější věc moderních aut, tedy asistence jízdy v pruzích to nemá. Aktivní brzdy už tam bohužel jsou, naštěstí nejsou tak přehnaně aktivní jako třeba ve fordech, kde pipaji několikrát denně a za 70 tisíc jsem měl jen asi 3 falešné poplachy (aktivace se mi nespustila nikdy)
My Češi, jsme holt dost závistivý žumpy, jak jinak si vysvětlit že prvních (a tim taky pro mne poslednich) komentářů řeší jen kde ten Havel bral prachy, dokonce tu někdo na základě toho že Havel měl Golfa napíše že se teda ty disidenti měli dobře. Jen pro záznam, p. Havel mi názorově neni ani trochu blizko.
Nechapu diskutující co tu srovnávají jízdu v BMW a Dacii, o tom to přece není. Dachna vtipne ukazuje na zlodějskou praktiku Mnichova. Já být zákazníkem BMW tak pri zmínce, že musim zaplatit něco co už v autě je (a tudíž jsem to zaplatil při koupi, ty dráty tak prostě nejsou zadarmo) tak odejdu prostě a nekoupím nic.
Zajímavý článek, ještě si nastuduji ty americké komiky.
Nesouhlasil bych s jednou věci. Ač kozuba nezavřeli, tak v ČR probíhají soudy, nebo už jsou i pravomocně odsouzeni lidé, "kteří neco řekli ". Šlo o uprchlíky, podporu Ruska, případně pár dalších věcí. Ač si o nich mohu myslet cokoliv, tak s výjimkou přímého vyhrožování, či vyzyvani k zabití neměl být trestán žádný názor, jakkoli blbý.
Proboha, celou dobu jsem doufal, že tam nebude formulka "auto co si na nic nehraje " Současná mantra všech testeru Dacie a.... měl ho tam.
Jinak prosím frajery (asi bez výjimky vlastníky 1.9 tdi) co skuhraji jak to nepojede aby si uvědomili, že motor má točivý moment 175 Nm (realne zaměřený 189 Nm) což je to co dříve meli motory 1.8 ci 2.0 , jen s tim rozdílem že je to o 2000 otáček níže.
Mám ten samý motor a i v plném naložení to jede svižně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Opravdu hezké auto, a zázrak že je vyráběn v Evropě. Cena se při absenci surovin a zdanění všeho v EU asi lépe zvládnout nedá tak alespoň že je to fesna stylovka