Bohužel se všude píše jen o počtu prodaných aut, nikde se už nepíše o počtu nespokojených majitelů. Problémů je celá řada a Dacia se k tomu vůbec nevyjadřuje.
Já už mám ctvrtou Dachnu, takže nejsem nespokojený. Ty poslední už díky EU nejsou tak jednoduchý ani nemají tak extrémně levný díly. Závad moc nebylo, dokker chrastili jednou posuvný dveře, Logan 2 nějaký přepínač na LPG a Logan 3 odešel jednou alternátor, vše rychle odstraněno v zaruce. S jinými auty jsem míval více problémů. Nejsou to skvělá auta ale za málo peněz rozumně muziky. A LPG mi za životnost auta ušetří skoro tolik co auto stalo
Skoro nechapu, že to Jawa tak schytava. Mimo Japonců kteří jedou vlastní značku a superexkluzivních Evropanů (Ducati, Aprilia, BMW) které doma vyrábí stejně jen ty nejdražší modely jsou všechny motorky z Číny a vybíráte pouze zda na nich budete mít čínský znak (cf moto, voge, QJ moto), nebo nějaký evropský znak (Benelli, Romet, HP Mondial), tak nevím proč by tam zrovna nemohl být znak Jawa aby z toho měla trochu profit česká firma. To, že na tom není česká výroba nic, nebo skoro nic, je snad všem jasné. Má retro modelech jsou jen ty nepasující kaslíky. Za to ale nemůže Jawa, ale brutální Evropské zdanění všeho a následné dotace na každou kravinu a jako by to nebylo málo, tak green deal, který zabije i to co přežilo
Další, co potřebuje stěhovák 😄 Představte si, že jsou lidi, co potřebují auto, aby v něm jeli a ne se furt stěhovali. Já mám kufr v autě v 99% jízd prádný.
Já třeba pro Čecha naprosto netypicky miluju sedany, kufr velký, principielně pevná a lehká karoserie a když dcera otevře kufr tak netáhne do auta. ale Češi by tam holt furt chtěli dávat lednici 😀
Samořejmě že to je hrobař a hlavně velký pokrytec, který naoko kritizuje EV, ale sám tlačí nesmyslně celý koncern do elektropohonu. Tenhle člověk když nastoupil jako CEO PSA (Peugeot/Citroen) tak v do té doby dobře fungujícím duopolu značek udělal neskutečný bordel, ano ořezal náklady, zvýšil marže, ale za jakou cenu ? Podívejte se kde je Peugeot a Citroen dnes. Navíc nesmyslně dotuje prodělávají DS, která měla už dávno skončit, v USA se snaží prosazovat principy, které znal z Evropy, ale které na americkém trhu nefungují a teď ještě dává jednotlivým značkám ultimáta. Neskutečný ! A kdo je do těch sr.ček s prominutím dostal ?
Tak nějak, dá se mi přičíst k dobru, že uměl za vyšší cenu prodávat nijak extra dobrý Pažout, podprůměrný Citrón taky docela prodával. Ale Chrysler se trápí, RAM ztrácí v Evropě obdivovatele a v Americe kupce, Maseratti za dlouhé peníze nenabízí nic extra a vsadit vše na elektro, které neumí dělat je prostě hloupost. I když tam má nejvyšší vinu jednoznačně politika.
Pedro bylo levné, to byla velká výhoda. bajo za dvaapůlkrát tolik bylo fakt drahy i když bylo větší a s obrázkem. Můj favorit byly jezdnoznacne žvýkačky Rekord, byl tam vždy nějaký obrázek z knihy Quiness rekordů. Byly ve dvou prichutich, Cola a Ovocná a ta kolova byla super a obrázky dobrý a zajímavý. Ale myslím že Rekord je o dost pozdější, tak od roku 1988.
Ja blbec si myslel, ze narust antisemitismu v Evrope maji na svedomi ilegalni pristehovalci ze Syrie, Iraku a Palestiny, vitani nemeckymi Zelenymi. A on je to pritom Turek.....
Tohle mě na tom článku taky nejvíc zarazilo. Je vidět že Zelení neví coby.
Filip Turek má divny vkus, ale je to výsostně jeho věc
101
Sledujících
0
Sleduje
101
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na jedné straně se těmto lidem říká agenti, na druhé straně partyzáni, či odbojáři. Takže kvíz: Najděte tři rozdíly?!
Je docela směšné psát o "tajných letištích" pro F-.16, když tato letadla potřebují letiště komfortních rozměrů, kvality a vybavení. Taková letiště se asi hledat agenty nemusí, ta jsou patrná ze všech satelitních snímků. navíc asi F-16 parkují i v zahraničí, v Polsku, v Rumunsku.
Ale jak je patrno, válka se nachází ve stádiu, kdy už se viníci debaklu hledají všude, tedy bude se množit počet nepřátelských zvědů a diverzantů v řadách armády, aby se neúspěchy zdůvodnily selháním jedinců, nikoli systému. Tak už to ve válkách bývá, není to nic nového, ani překvapujícího v tomto stádiu a stavu konfliktu ante finem..
6 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nesouhlasím s Vami ve všem co píšete, ale taky jsem povytahl obočí nad tím jak asi Ukrajina umí schovat několikakilometrové letiště se vším vybavením