Respekt za to, že s ostatními členy vybudoval stranu zespodu bez velkých sponzorů, spřízněných podnikatelů a lobbistů a dostali se až do PS. Od propadáku díky koalici PirSTAN však nakupily mnoho chyb a z liberální středové strany se posunuli někam směrem k progresivní levici nebo nevím kam. Tím (a dalšími faily) přišli o podporu voličů, včetně mě. Škoda.
Hlavní chyba (kromě jiných) podle mě u Pirátů nastala, kdy se ze středové strany v roli konstruktivní opozice (takovou jsem ji volil do PS v roce 2021) stala spíše levicovou stranou s řadou podivných členů. Po výprasku při vykroužkování STANem pak bez politického výtlaku vzhledem k pouze 4 poslancům. Postupně strana ztratila u voličů (včetně mě) jednotlivé důvody proč je vlastně volit.
Jo výstavba dopravní infrastruktury je u nás tristní, ale zrovna v současnosti je rekordní počet km ve výstavbě (219 km), soutěží se zhotovitel (113 km), nebo jsou v přípravě (526 km). Odkaz 1 To už je dobré tempo, které kdyby vydrželo, tak bude do 10 let základní síť dostavěna.
Podle ekonoma Trinity Bank Lukáše Kovandy by vláda neměla mít problém peníze najít. „Počítá například s osmnáctimiliardovou rezervou na nečekané výdaje." Jako že použít rozpočtovou rezervu na mandatorní výdaje typu platů? To snad ne. Nechápu, proč Kovandovi pořád dávají v mediích takový prostor, asi jako jediný zvedá novinářům telefon nebo nevím.
Cestou by mohly být tzv. svazkové školy Odkaz . Ekonomicky to dává smysl. Stávající stav, kdy se za poslední roky jen sypou do systému další a další desítky miliard bez jakékoliv zásadnější změny fungování není udržitelný.
Liga (neplést s repre) jde zkrátka realisticky nahoru (umístění v TOP 10 ligách Evropy (Odkaz ), vyšší návštěvnost atd.). Bolest je ale v tom, že ti rozdíloví hráči v lize typu Birmančevič nebo Haraslín bohužel nejsou Češi. To se pak naplno projevilo na letošním EURU. Současné vedení FAČRu nám fanouškům bohužel neposkytuje nějaké velké naděje na zlepšení do budoucna.
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Smutné.