Tohle psal nějakej mladej.
Jsem rád ,že žiju dnes, na socík nevzpomínám rád, ale v článku jsou nepřesnosti.
Já jsem pamětník, a jako student jsem neměl peníze a tak si ceny a sortiment dobře pamatuju-
Masa bylo málo,to je pravda a drahé.Ale tvrdé sýry byly a levné / smažilo se/,buřty, párky, jogurty, levné ruské sardinky,tresčí játra byly, kečup bulharský za 2,40,Pivo levné a limonáda / sodovka byla všude, nevím kde to autor našel že nebyla.
V Brně na veletrhu Ozona....Čaj byl,kafe za 8,atd. Hlad nebyl. Cigarety-jeBT za 7,60? ... přeříkejte to....
teplota v bytě se v zimě řešila otevřením okna, neb plyn byl skoro zadarmo...
bylo by to na knihu.
Co se tady nepíše, byly zoufalé silnice. cestovní rychlost 60-70 přes díry a kočičí hlavy, asfalt zničený tatrovkami, smrad z dvoutaktů Trabant a Wartburg....
Já zažil příchod 1000 MB v NDR, kdy byly rvačky o čtyřtakt, neb v NDR kralovaly dvoutakty.
A pak jsem zažil to zklamání enderáků, když starej Wartburg prostě embečku v provoze ujel.
Proti přednímu pohonu a dvoutaktu neměly šanci.Wartburg i Barkas tehdy vytáhly běžně až 140 km/h....
No a v CSSR kraloval technicky v téhle koncepci Renault 8. Na tohle škodovka neměla.
Pokud se pamatuji, v Brežněvově doktríně mělo psouknout kolem 140 termojaderných vzdušných úderů jenom nad CSSR.
I tak dle pozdějších odhadů by byla zamořena obrovská oblast jak Baltu, tak Atlatiku,černého i středozemního moře, neb tam tečou řeky pramenící v CSSR.
Kromě toho se bralo v úvahu, že by CSSR, Rakousko,madarsko,apod prostě "zmizely" do sklovité hmoty. V těch cvičných scénářích bůhví proč dostala atomovku jako první Jihlava ....
A dneska znova? U nás by tomu pomohly vybuchlé jaderné elektrárny...
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Je to úžasné. Bude dálnice Brno-Vídeň a na D 1 Brno -Praha nebude stau.
čekám na to od r 1978.