Problém podle mě je i ten, že jen určité procento populace chce medicínu studovat.
Prostě lidí přibylo, ale procentuálně je pomněr zájemců stejný.
stejný problém má i IT sektor.
Prostě né každý se hodí na IT, nebo na doktora a ta poptávka po absolventech sice roste, rostou platy a pobídky. Zájemců o obor ale nepřibývá.
Politici a sociologové vidí jako řešení centralizaci zdravotnických zařízení, v praxi to znamená omezení dostupnosti jakékoli zdravotnické péče.
Mezinárodoní odbornící na hudbu neznají naše čeké hudební peklo:
Na hudebních nosičíchtěchto interpretů by mělo stát varování:
pokud Vás nezabije hudevní um interpreta, zaručeně do dokáže text.
Stále mám v paměti text z Country zpěvníku:
Osamělý Cowboy s kytarou si to šine po kolejích do Berouna.
Brrrr
Přesně tohle jsem řešil a vyřešil. Zapomeňte na auta z Evropy.
Amerika udávala a udává trend MPV. Hlavní model je Chrysler Voyager a pik hromada jeho imitaci od Toyoty, Hondy, Mazdy, Nisano atd. Vše je samo s V6 a žere to ibtravu u cesty. Po přestavbě na LPG to vychází na cca 15 l plynu na sto. Díly jsou, ale v EU drahé. Mise se to objednávat z USA, pak je to levné. Tady se krásně ukazuje, že už před 15 lety začínal Evropě ujíždět vlak. V současnosti normální auto v EU není. Koukněte na Chrysler pacifika a ceny v USA, cca 1 milion, za to dnes v EU nesezenete nic.
Takže moje 24 let staré Audi A6 má: 300 koní, Quatro, xenony, ABS,ESP 12 Airbagu, Break asistent. Vše funguje. Co nového s bezpečnostních prvků dostanu u Dácie v základu? Min. Jen 4 Airbagy a ABS s ESP. Problém je, že to staré auto stálo i s opravami 160 000, Dacia stojí Is skoro 400000.Raci starou prémiovou, nes současný základ kterékoliv značky. Ji a jezdím na LPG takže ekologicky.
Absolutně nesouhlasím s názorem na motor.
Měl jsem novou Sandero s tímto motorem.
Zbytek auto OK, ale motor apsolutní katastrofa.
Je to auto fakt do 70 km /h, pak strašné.
Předjet traktor, nebo autobus bylo v kopcovitém terénu nemožné.
Do práce jsem muse začít vstávat půl hodiny dřív. Průměrná rychlost byla - ano čtete dobře 38 km/h - prostě stejná jako má náklaďák s pískem - já byl za ním.
Auto se mi odvětčilo skvělou spotřebou - 9,3 l /100 km.
Po 9 měsících a 17 tis. km jsem to s obrovskou ztrátou prodal.
Závěr: radši 20 let staré pořádné auto, než toto.
takže moje audi A6 1999: Euro 3, 12 x Aiback, 4x4, Xenony, ABS, ESP, parkovací senzory, 300 koní, max 250 km/h - omezeno. Kde najdete auto pod 200 tis. s euro 5 a srovnatelnou bezpečnostní výbavou?
Kde je ten propastný rozdíl?
Fiat Stilo od 2002: 12 x Airback, ABS, ASR, ESP, Hillholder, braeasistent atd., EURO 4 - 5 pozdeji.
Nevidim rozdil oporoti Fiar Tipo - anebo jo, víc válců. víc koní , víc italské vášně.
Dnes 28.07.2023 bylo zde na Domažlicku zase jen 12 St. Celsia. Doma po 4 dnech je jenom 19 St. Takže jsem zapnul kotel, a světe div se, přestože je to na Full auto, začalo to topit. Odpoledne byl fakt pařák: cca 19 st Celsia. Od 9:00 - 14:00 propršelo. Auta jezdila se světlami, jak bylo tmavo. Nekecám.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Můj 17 let starý Dodge V8 Zemi na 340 000, motor, převodovka, 4x4 atd, vše původní. Jsem v Německu, takže STK je poctivá. Není tomu nic. Co 100 000 km se mění EGR ventil 1500 Kč, co 150 tis se mění vodní čerpadlo cca 7000 Kč. Dle USA Googlu v poho do 1,5 mil km. Jděte s těma dieslama do háje.