Problém podle mě je i ten, že jen určité procento populace chce medicínu studovat.
Prostě lidí přibylo, ale procentuálně je pomněr zájemců stejný.
stejný problém má i IT sektor.
Prostě né každý se hodí na IT, nebo na doktora a ta poptávka po absolventech sice roste, rostou platy a pobídky. Zájemců o obor ale nepřibývá.
Politici a sociologové vidí jako řešení centralizaci zdravotnických zařízení, v praxi to znamená omezení dostupnosti jakékoli zdravotnické péče.
Mezinárodoní odbornící na hudbu neznají naše čeké hudební peklo:
Na hudebních nosičíchtěchto interpretů by mělo stát varování:
pokud Vás nezabije hudevní um interpreta, zaručeně do dokáže text.
Stále mám v paměti text z Country zpěvníku:
Osamělý Cowboy s kytarou si to šine po kolejích do Berouna.
Brrrr
Přesně tohle jsem řešil a vyřešil. Zapomeňte na auta z Evropy.
Amerika udávala a udává trend MPV. Hlavní model je Chrysler Voyager a pik hromada jeho imitaci od Toyoty, Hondy, Mazdy, Nisano atd. Vše je samo s V6 a žere to ibtravu u cesty. Po přestavbě na LPG to vychází na cca 15 l plynu na sto. Díly jsou, ale v EU drahé. Mise se to objednávat z USA, pak je to levné. Tady se krásně ukazuje, že už před 15 lety začínal Evropě ujíždět vlak. V současnosti normální auto v EU není. Koukněte na Chrysler pacifika a ceny v USA, cca 1 milion, za to dnes v EU nesezenete nic.
Takže moje 24 let staré Audi A6 má: 300 koní, Quatro, xenony, ABS,ESP 12 Airbagu, Break asistent. Vše funguje. Co nového s bezpečnostních prvků dostanu u Dácie v základu? Min. Jen 4 Airbagy a ABS s ESP. Problém je, že to staré auto stálo i s opravami 160 000, Dacia stojí Is skoro 400000.Raci starou prémiovou, nes současný základ kterékoliv značky. Ji a jezdím na LPG takže ekologicky.
Podobně jsem to dělal se starou oktávkou a předtím se starým nissanem. Problém takových "garážníků" je, že pokud je neznáte osobně, tak Vás odrbou a na výměnu oleje stojí vaše auto několik dní, až na ně v mezičase bude mít mistr čas.
Pokud změním servis, sice něco momentálně ušetřím, ale servisní knížka bude jen cár papíru a pokud při prodeji auta napíšete a doložíte elektronickou servisní knížkou, že auto bylo servisováno výhradně v autorizovaném servisu, prodáte ho v mém případě o 200 tisíc dráž...
No ASI jo.
Ja mám audinu za 100 000, bez servisky a ode mě pujded na šroťák.
Ale otec u Subaru i u Opla fakt pohořel a platil za nic. Garančka na Insignii 45 tis. - jenolej a filtry, Subaru - edestičky a olej v 4x4 - 250 tis.
To prostě na prodejní ceně neuvidím. Prostě obě ty auta po 10 letech stojí v autobazarech takřka stejně.
To já se nehádám, že ten olej jde koupit na internetu za polovinu. Ostatně jako jakákoliv jiná služba. Kdo to neumí, nebo se mu nechce, tak si připlatí.
2 dl kafe si taky doma udělám za 2 koruny, v automatu za 20Kč a ve Starbucks za 100 Kč.
NO, Já jsem se domluvil se svým automechanikem, a prostě bereme to levnější. Něco má on z velkoskladu, něco já z netu. Platím práci, né provizi.
Autoservis má opravovat.
To jsem se snažil Vám naznačit.
Stále trvám na svém, že Vás berou na hůl.
Změnte servis.
Za 200Kč/l nekoupíte ani fritovací olej. Každá značkový autoservis žije ze servisu. Proto se tomu říká olejový byznys. A zrovna audi je z koncernu nejdražší.
Olej 0W30 495Kč/l
šroub 123Kč
Olej pro převodovku 4x1105Kč
šroub 57Kč
27x vnitřní šroub 27x28Kč
Těsnění 288Kč
práce hodina 1030Kč
Proto taky budu měnit audi A4 za Tesla model 3 HL. Tam se mění co 4 roky HEPA filtr a brzdovka. Pravidelně nic víc.
440 tisíc je auto předpokládám s automatem, když je ve srovnatelné výbavě.
Pak je tedy kromě výměny motorového oleje a filtru co 15tisíc km/1rok nutná měnit i olej v automatické převodovce co 60tisíc km/4 roky.
To znamená během těch 180tisíc km 12x vyměnit olej v motoru a 3x v automatu.
Já v Audi platím 5,5tisíc za motor a 25tisíc za automat, ale tady to možná bude levnější. Pokud by to bylo za polovinu, dělá to 70 tisíc za oleje. A co rozvody co 60 tisíc km?
Orig Audi olej za 1400 Kč, sada filtru 500 Kč. Prace 1 hod. A to mluvim o 4.2 V8. Olej AT 3 do Předodovky - cca 6 litru po 200 Kč.
U AUDI stačí jen vypustit a napustit, takže taky jen 1Hod.
V servisu Vás pěkně natáhli. Změnte servis.
Vše na anglicky mluvícím Yutube.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Můj 17 let starý Dodge V8 Zemi na 340 000, motor, převodovka, 4x4 atd, vše původní. Jsem v Německu, takže STK je poctivá. Není tomu nic. Co 100 000 km se mění EGR ventil 1500 Kč, co 150 tis se mění vodní čerpadlo cca 7000 Kč. Dle USA Googlu v poho do 1,5 mil km. Jděte s těma dieslama do háje.