Pokud není na trati zabezpečení, které zabrání blížící se kolizi autonomním zastavením provozu, tak by každý vlak měli obsluhovat 2 strojvedoucí. To by se, vzhledem k nedostatku personálu, provozující firmy snažily daleko více. Ono je totiž jednoduché to hodit na jednoho ze strojvedoucích, ale problém je daleko komplexnější.
tak tohle dozrálo jak víno Odkaz 1 😄
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mne asi prijde nejdivnejsi, ze kdyz se ten projekt musel udelat za par mesicu (kratka doba kvuli ruznym vlivum, ktere vlastne vznikly na zaklade dobre myslenky vytlacit 90kove dodavatele it systemu a snizit tim cenu, s cimz souvisi nasledne napadnuti z techto stran a prutahy, a zaroven nutnosti mit system vcas nasazeny kvuli proplaceni od eu), ze nepriznali hned, ze se to nasazuje jen tak a potaji to budem delat postaru, protoze vsem muselo byt jasny, ze za tech par mesicu se plne funkcni system neudela. A ty nasledny kecy, jak to bude uz jenom par zmen a vse poslape jak hodinky, to mi prijde pri cteni nejnovejsich analyz fakt smutny :)