Já bych třeba pana designéra pochválil. O tom zadku by se dalo pochybovat, ale jinak hezký návrh když to porovnám s moderníma konceptama na západě jako Jaguar nebo i vydané věci jako Celestiq. Značka L&K by se určitě obnovit měla, ale měla by být plně spalovací, pak by si v dnešní bezpohlavní směsi elektroaut klientelu našla.
Jenže oni nechtějí chránit kněze, ale pracovníky církve! A já velmi pochybuji, že tito pracovníci budou mít nějakou přesně stanovenou kvalifikaci a pozici. Spíš bude záležet jen na jejich nadřízeném, jestli je za pracovníky církve označí. Pokud ano, tak církevní účetní nebudou muset vypovídat na policii v případě podezření ze zpronevěry, církevní řidiči se nebudou muset obhajovat v případě přestupků a to je jen malý nástřel, církevní právníci toho budou moci vymyslet a skrýt mnohem víc. Jsem pro zachování zpovědního tajemství, ale pouze v souvislosti s osobou zpovídaného.
Těmto Vašim připomínkám rozumím a vesměs souhlasím.
Neříkám, že Vaše čísla neodpovídají, ale povýšení církevního práva nad světské v sekulárním státu fakt nemá co dělat.
Víte co, právo mlčenlivosti platí u doktorů, právníků, nebo sociálních pracovníků. Je tam z dobrého důvodu; když člověk provede duševní sebereflexi v konfecionálu, tak tam často říká věci, které by mu mohli v životě uškodit. Kněz by měl být doktor duší, tudíž není tam nic co by v sekulárním světě už nefungovalo.
Ročně je v ČR nominálně spácháno až 12 000 znásilnění podle serveru Odkaz Zdroj: "Šafařík, R. in Mužské právo. Jsou právní pravidla neutrální? (2020)". Tady se přihlásí nějakých 7 lidí a nechci jejich zkušenosti znevažovat, ale opravdu je to kapka v moři. I kdyby nějací fráterníci v ČR znásilnili 100x VÍC než se přihlásilo lidí proti této smlouvě, tak je to pouze 5.8% ze všech znásilnění v ČR. Totální nonsens. Kdo chce psa bít, hůl si najde.
Vidím, že trocha dovzdělání nikdy neuškodí:
Já dovzdělám zase Vás akademickými články, a nebude to na Wikipedii, která se hodí tak pro rychlé googlování žáka páté třídy a nemluví o definici pozadí moderní architektury o kterém mluvím já.
Odkaz 1: Marxist Position in Aesthetics of Architecture
Deepak M. Kambuj
Social Scientist
Vol. 9, No. 2/3 (Sep. - Oct., 1980), pp. 86-95 (10 pages)
Published By: Social Scientist
Odkaz 2: (dis)Functions: Marxist Theories of Architecture and the Avant-garde
Michael Chapman
Volume 12, 2014
Architektura je záležitostí doby, ne ideologie. Brutalismus se mi sice také nelíbí, ale s komunistickou ideologií nemá vůbec nic společného, stejně jako tato stavba. Naopak, když se na ni podíváte, vychází ze samotné podstaty modernismu – tedy stylu, který vznikl dávno před komunismem. Najdete v ní jednoznačné odkazy třeba na vilu Tugendhat a Miese van der Rohe.
Ano, také proto jsem napsal "přenesli svou ideologii do architektury". Komunisti se sžili s brutalistickou architekturou kvůli levnému betonu, impozantním / silným stavbám a funkcionalitě, kterou upřednostňovali před dekorem. Ideologie penetrovala, a dále penetruje dobu.
„Musíme skoncovat s přehnanými prvky, které se v architektuře a stavebnictví rozšířily. Budovy by měly být především funkční, nikoli okázalé či zdobné. Architektura by měla sloužit lidem.“ - Chruščov, 1954
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Typická ženská. Vraždy manžela klidně zkousne, ale nezkousne jeho pád.