Pan co ji sledoval se choval dost nesikovne. Od bylaveho detektiva bych cekal lepsi praci.
Tohle sledovani nejspis nemelo za ukol neco vysledovat.
Spis to vypada, ze bylo provadeno tak, aby bylo odhaleno.
Bud ji nekdo chtel zastrasit/varovat, nebo si to na sebe objednala sama, aby byla za mucednici v ramci konkurencniho politickeho boje.
Reakce hezká, leč i mezi plug-in hybridy jsou rozdíly, takže třeba já bych to napsal úplně jinak, protože můj hybrid je postavený jinak než Ioniq.
Já mohu poměrně jednoduše říct, že většina věcí řečená o PHEV v tom původním článku o mém neplatí.
Nemám malou nádrž (50l), nedobíjí se mě baterie ze spalováku, podporuje mě to rychlonabíjení (50kW) a vůz nemá nesmyslně velkou spotřebu. Naopak i v režimu battery hold, kdy vůz spotřebuje jen tolik energie, kolik si vyrobil rekuperací ujede až cca 1/3 trasy na el. energii a i přes skutečně vysokou váhu vozu je spotřeba benzínu o cca 1 až 1,5 litru nižší, než u srovnatelného čistě spalovacího vozu.
Co bych ale vyzdvihl především je, že PHEV skvěle jede. Oba pohonné systémy se navzájem doplňují a vůz si bere to nejlepší z obou. Vozu nevadí na rozdíl od BEV vyšší rychlosti, netrpí na krátký dojezd, el pohon eliminuje turbolag a dodává při akceleraci spalováku točivý moment elektromotoru. Jízdní styl brzda/plyn neznamená drastický nárůst spotřeby, protože se část spáleného paliva vrátí rekuperací v podobě el. energie a pomůže při příštím plynu.
Všude v recenzích PHEV řeší především otázky úspornosti a dojezd v čistě elektrickém režimu, ale co už se nedočtete je, že se v tom opravdu hezky povozíte.
Psal jsem to v reakci už pod původním článkem, že to psal někdo, kdo o tom vůbec nic neví. Osobně tipuju nějakého BEV fandu, protože ti PHEV většinou nenávidí.
Clanek musel psat nejaky elektroautista. Ti plugin hybridy nenavidi co jsem tak postrehl.
Ale hlavne to psal nekdo, kdo o nich ma mizerny prehled.
Ja osobne nejsem fanda elektromobility. Zkusil jsem a ne, dekuji. Cisty elektromobil me nevyhovoval. To omezeni dojezdu, pomale doplnovani energie na dlouhych trasach a hlavne vysoka spotreba a mizerny dojezd pri rychle dalnicni jizde z nej cini nepouzitelnou vec.
Naopak plugin si bere z obojiho to nejlepsi.
Muj plugin ujede na jedno nabiti skoro 100km. V tydnu bez problemu odjezdim mestsky provoz na elektrinu. Ano, spotreba je vyssi, nez u cistych BEV, ale tak okolo 23kWh na 100km to v lete jezdit po meste umi. Baterii mam 25kWh. Mimo mesto se da jet i hodne pod 20kWh, ale to jezdim na benzin.
Rychlonabijeni podporuje a to 50kW, takze za ten nakup se bez problemu nabit da. Nicmene ja nabijim vetsinou v praci AC.
Mimo mesto jezdim na benzin. Da se tak jet hezky svizne, rychle a i usporne, protoze se pak chova jako klasicky hybrid. Dojezd je slusny, protoze mam nadrz 50l.
A vuz nikdy nenabiji baterii na benzin. Neco malinko se za jizdy dobit da, ale jen ciste rekuperaci.
Realne odjezdim v elektrice cca polovinu najezdu. Tak snad si ty EL znacky zaslouzim. :D
Uff. Vaculik je jedna z nejvetsich kapacit v oboru. Nejenom teoretik. Komentuje i do sroubku rozebrana auta a zameruje se prave na to, kde a z jakeho duvodu doslo k nadmernemu opotrebeni.
Jeho detailni znalosti konstrukcnich reseni ruznych vozu jsou obdivuhodne.
Vy mu nesahate ani po kotniky. Proti jeho znalostem jste jen male dite co si hraje s drevenym kacerem.
To co jste o nem napsal svedci spis o tom, ze jste klasicky i ternetovy rozumbrada co machruje na temata o kterych nic nevi.
Clanek je slatanina urovne tak akorat pro vas.
Ono veta, ze baterie prijde v mrazu o "proud" je taky neskutecny blabol, ale muzete se za nej bit take 😉
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zrovna včera jsem jí viděl v nějaké diskusi, jak se tam rozčiluje a říká "já sem dáma, tak mě neskákejte do řeči" 😄 Následně asi 2x oponentovi skočila do řeči ona a když zase on jí, tak se otočila na moderátora, že tam má neukázněného diskutujícího, ať to řeší.
Taky si vybavuji onehdá nějakou její předvolební diskusi, kde se popsala jako atraktivní...
No sebevědomí jí rozhodně nechybí, ale působí dost arogantně.
2 odpovědi