To je úplná blbost. Pokud sám šéf škody věří, že jsou konkurence schopní vůči Číně, tak je větší naivista, než jsem si myslel. Nemůžou být konkurencí pro někoho, kdo má podstatně levnější nabídku vozů než koncernová Škodovka. Pokud, jak on tvrdí, mají podobné náklady na výrobu, tak to známe jediné a to přesněji to, že okrádají ty, kteří si "českou" škodovku kupují. Stačí se jen podívat, například u Ssang Youngu, to co oni nabízí v základní výbavě, se u Škodovky musí připlácet a nejsou to zrovna malé příplatky. Škodovka již není schopna ničeho už od doby, kdy ji koupil VW Group. Neříkám že do té doby vyráběla nějaký echt vozy, ale byla to ryze česká automobilka, která jak v osobních, tak i v nákladních autech udělala velkou díru do světa. Nakonec se všeho vzdali, ne proto, že by nezvládali dál vyrábět konkurence schopná auta, ale jen proto, že byli líní vymýšlet nové věci a investovat do rozvoje. A teď se tváří, jako kdyby byla Škodovka stále škodovkou. Je to smutné. Ve zkratce, Škodovka nemůže konkurovat jiným značkám, už jen z toho důvodu, že sama už není žádnou značkou. Pro rejpaly, hromada lidí si Škodovky kupují jen z důvodu, že jsou přesvědčeni o levném servisu a dostupnosti náhradních dílů. Což v dnešní době už není žádnou výjimkou, že dostupnost dílů, je snadná na drtivou většinu automobilek různých značek.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je úplná blbost. Pokud sám šéf škody věří, že jsou konkurence schopní vůči Číně, tak je větší naivista, než jsem si myslel. Nemůžou být konkurencí pro někoho, kdo má podstatně levnější nabídku vozů než koncernová Škodovka. Pokud, jak on tvrdí, mají podobné náklady na výrobu, tak to známe jediné a to přesněji to, že okrádají ty, kteří si "českou" škodovku kupují. Stačí se jen podívat, například u Ssang Youngu, to co oni nabízí v základní výbavě, se u Škodovky musí připlácet a nejsou to zrovna malé příplatky. Škodovka již není schopna ničeho už od doby, kdy ji koupil VW Group. Neříkám že do té doby vyráběla nějaký echt vozy, ale byla to ryze česká automobilka, která jak v osobních, tak i v nákladních autech udělala velkou díru do světa. Nakonec se všeho vzdali, ne proto, že by nezvládali dál vyrábět konkurence schopná auta, ale jen proto, že byli líní vymýšlet nové věci a investovat do rozvoje. A teď se tváří, jako kdyby byla Škodovka stále škodovkou. Je to smutné. Ve zkratce, Škodovka nemůže konkurovat jiným značkám, už jen z toho důvodu, že sama už není žádnou značkou. Pro rejpaly, hromada lidí si Škodovky kupují jen z důvodu, že jsou přesvědčeni o levném servisu a dostupnosti náhradních dílů. Což v dnešní době už není žádnou výjimkou, že dostupnost dílů, je snadná na drtivou většinu automobilek různých značek.
2 odpovědi