Kdo mluví o nějakém přínosu? já se ti jen vysmívám, pač myslíš, že v Německu bude občanská válka a nebo že se vyhlásí chálifát. Sám zastávám názoru o deportaci migrantů zpátky do jejich zemích.. Hrdino
Takže si myslíš, mysliteli, že to skončí rodinnou idylkou? 🤣
Jj, naivní hlavička neznalá historie...
až možná jednou pochopíte jak věci skutečně fungují, nebudete se muset ptát na takové kraviny..jen třeba hyudai nošovice dostala při výstavbě 5 mld, to bylo před více než 15lety, takže na jaká auta to bylo? Bingo na spalovací, podívejte se do registru dotací nebo jednotlivých výročních zpráv škoda auto třeba 10 a více let zpátky..skoro každá modernizace výroby/úprava provozu/výstavba nových skladovacích hal byla dotovaná, dále jsou dotování skoro všichni subdodavatelé autoprůmyslu různými formami dotací..ale někomu jsou trnem v oku vyčleněné 1,95 mld na elektromobily..přitom to je úplně směšná částka s ohledem na to, že se do autoprůmyslu lejou desítky miliard a to se bavíme jen o ČR..i takový VW je více dotovanou automobilkou, než ty proklínané čínské...takže jestli vám vadí dotace, tak je zrušte a na škodovky a vw se můžete chodit koukat jen do muzea, protože "od zítra" nic nevyrobí...neříkám, že je to správně, ale bez pobídek a dotací by autoprůmysl v evropě už dávno neexistoval..jenže to je věc, kterou běžně lidí nevidí..dotace na elektro šla "lidem" a to byl kámen úrazu..měly to dát automobilkám a nikdo by takhle neřval.. Odkaz tady můžete studovat třeba výroční zprávu za rok 2012. dotace na vývyoj Kamiqu, motory EA211, převodovky MQ 100..to nejsou věci pro spalováky? a to je jen špička ledovce.. zajímavé, že volič motoristů nemá ponětí o tom jak funguje autoprůmysl...
A třeba Tesla nedostala pobídky? Ptal jsem se na srovnání elektro a spalováky (ale vím, máte problém pochopit otázku, natož odpovědět k tématu) 🤣
já si žádné peníze na dotacích nesosnul, ta dotace byla stejně jen směšná a dotací to moc ani nebylo, takže sem to ani nevyužil, ale to vy samozřejmě nemůžete vědět, protože se vás to netýká, tak jen budete papouškovat jak se elektro dotuje..přitom spalovací auta těch dotací měly mnohem více..
Prosím, vyjmenujte mi jaké dostávají spalováky dotace oproti elektru, nebo vůbec?
Už jsem nad vámi chtěl zlomit hůl, ale začíná to být sranda...
to tvrdíte vy, že to lidé nechtějí..prodeje naopak neustále rostou..letos to bude přes 17 milionů prodaných elektrovozidel..to moc nevypadá, na to že to nikdo nechce..ale jak už jsem zmiňoval dříve, tak rozsírení brání vyšší cena, která je pořád mírně nad spalovacími auty a zároveň neznalost a obavy z jiného produktu, kterou nejvíce přiživují motoristé autolživě, autoforum a další internetový odoborníci, kteří nemají představu o tom co vlastně provoz a fungování Ev obnáší - přesně vy, protože píšete lži, které odporují i fyzice, ale skutečné starosti a skutečné problémy, které to přináší tihle lidé včetně vás nikdy nezmiňují..už jen tím, se přesně pasují tam kam patří..pouze do role demagogů.. ale ceny EV jdou dolů a s postupným rožšiřováním a seznamováním šiřší veřejnosti s praktickou stárnkou EV vozů se ten posun pohne dopředu..min 80% čechů nemá reálnou zkušenost s elektormobilem, ale bohatě vědí, že je to auto na prd..protože to někde četli..
Nezapomeňte mi pislat ty prachy, co jste si sosnul na dotacích 🤣
demagogii jedete vy, když tu opakovaně píšete jednoznačné lži...o tom jak je auto neekologické, jak potřebuje více energie, protože je těžší, jak se díky vyšší váze opotřebují brzdy, kterýma ale elektro skoro ani nebrzdí a ted tu kravinu, ze se v el aute mrzne..mrznou naopak lidi ve spalovacích autech speicálně velkých dieslech, ktere nez se orhejou tak trva vecnost a proto s nimi věčně i smrdí někde na parkovišti nastartované, aby se to vůbec ohřálo..elektro auto se vytopi driv nez do nej clovek sedne, protože si to nastavi na dalku nebo automaticky na cas..a vite jaky vliv ma topeni na dojezd? temer zadnej, ale to byste musel znat alespon zaklady fyziky a umet si takovou vec predstavit, jakou to může mít spotřebu a nebo mít osobní zkušenost..ale vy vite uplny kulovy, jste dutej jak bambus, ale myslite si, ze jste nejchytrejsi na svete..a vite co pro vas bude nejvetsim prekvapenim? ze vetsina EV se prodala bez dotací, tak nevím co s nima pořád jedete..baterka v ojetine vydrzi hodne, tech dat uz je dostatek a jsou vyrobci co davaji zaruku 10let a milion km, to jsou zase jen pohadky motoristu, ze do ojetiny se musi kupovat hned nova baterka..misto toho zatim generalkuji a meni motory hlavne ve starych spalovacich ojetinach...a vite kolik stoji novy motor? taky půlku ceny novýho auta..když chcete srovnávat nový orignální díl.. ale jako volic motoristů jste nezklamal..nečekal jsem ani nic jiného..
Znova a znova - tak proč to lidi nechtějí, proč se EV musí zakázat konkurence, aby se rozšířily? Vždyť jsou báječné, bez chyb... 🤣🤣🤣
nechápete to vy, tvrdíte lži neustále dokola..jakože elektrické auto je neekologické protože potřebuje více energie na provoz..té námi dodané energie potřebuje méně a v tom je ta jejich největší výhoda, potřebuje o něco více kinetické energie..jenže zapomínáte ještě na rekuperaci, která tu kinetickou energii v některých případech umí zpětně využít..takže ve výsledku ani té kinietcké ve většině případů více nepotřebuje..a s efektivitou pohonu je elektrické auto cca třetinově energeticky náročně co auto spalovací..to je fakt, který nedokážete pochopit a proto i auto co má výfuk v elektrárně je lepší jak spalovací o lokálních emisích nemluv. O cenách aut už jsem mluvil několikrát, že půjdou dolů..ale ani teď nejsou nijak drahé..jsou na kupní sílu levnější než bývaly auta dříve a nikdo tyhle kydy nehlásal..felda v lepší výbavě nová stála 3x více než dneska stojí elroq, octávia I TDI více jak 2x více..Octávie II 2.0TDI skoro 2x více..a řval někdo tenkrát tyhle řečí, že nebudou mít lidi čím jezdit? Neřval, naopak vozový park v čr přibýval raketovým způsobem..ale nyní levnější auta na kupní sílu si nebude moct dovolit 2/3 lidi..no nebude, protože ty stejné 2/3 lidí si nikdy nemohli dovolit žádné nové auta a ani nyní si ho nemohou dovolit, pro ně jsou tu ojetiny, takže někdo kdo si kupuje auto za 100 tis si fakt teď určitě nepoběží pro nové elektro, stejně jako by si neběžel pro nový spalovák, ale třeba za 10let si koupí svoje ojeté elektro, do té doby se ho to moc netýká a nic se pro něj nemění. A jaký je dopad už teď?
Zase mi podsouváte, co jsem neřekl - to už není omyl, ale opakovaně lžete 🤣
A opakovaně uhýbáte před jednoduchýma otázkama, asi nemáte odpověď, jen nesmysly 🤣
Potřebovaly tenkrát (a dnes) Octavie dotace?
Tak proč si to téměř nikdo (bez dotací) nekoupí, když je to tak skvělé? 🤣
A pohádku, jak za 3 roky EV převálcují trh poslouchám už dobrých deset let 🤣
Ale nejsmutnější je, že si EV kupují jen bohatší, s dotacemi, na které přispívají všichni, i ti chudší - to je zločin za bílého dne.
A ojetinu EV s větším nájezdem nebo stářím si koupí jen idiot, aby obratem vysolil půlku ceny nového auta za novou baterku 🤣
Co pořád nechápete na tom, že Motoristé je nezakazují, jen je chtějí nechat obstát na volném trhu... ale nejsem překvapen u někoho, kdo dokáže srovnávat ojetí pneumatik osobáku s autobusem 🤣🤣🤣
Sbohem, vyčerpal jste na nějaký čas míru demagogie, kterou jsem schopen absorbovat. Ať vám váš EV dlouho slouží (bacha, začíná mrznout, ale vy jistě řídíte v kulichu a šále, abyste dojel 🤣).
Má větší energetické nároky, pokud se budeme bavit o energii na kolech..jenže tu energii na kola dostaneme mnohem menším vstupem..protože elektromotor ke stejné energii potřebuje 3x meně vstupní energie..ale pochybuju, že vám to vlastně dojde..takže navýšení hmotnosti sice potřebuje o nějakých dejme tomu 10% více energie, ale celkově spotřebujete stejně jen 40% energie na vstupu oproti spalováku..Prázný a plný s ev nesrovávám..jen konstatuji oblíbený fakt demagogů, jak elektromobily žerou gumy, tak to srovávám navýšení hmotnosti, jako když auto jede plně obsazené..že se žádné razantní opotřebení pneu nekoná..elektromobily žerou gumy jen v případě, kdy lidí využívájí plnou sílu motoru..protože elektromobil má témět plný výkon a téměř plný krouták kdykoliv..narozdíl od spalováku, který to ma jen v určitých otáčkách a jinak je výkon třeba třetinový, takže se s ním nejezdí tak ostře dynamicky, to má na spotřebu pneu totiž mnohem větší vliv, než vyšší hmotnost..autobus asi mění pneu mezi každým městem a kamion si vozí celý návěs náhradních.. ne nemám komunistické myšlení, protože komunistům bylo zdraví a příroda úplně u p.... a jak je vidět v hodně lidech to zanechalo hluboké kořeny..takže ty by nic takového nedělali..a nikdo jak říkám nezakazuje spalovací auto..zakazuje se jen věc, co škodí zdraví a přírodě..jaké jiné auto si místo toho kdo pořídí je jen na něm..když vyrobí spalovák, co nebude mít zádné splodiny, tak ho nikdo zakazovat nebude..a nikde netvrdím, že ev je pro každého, protože říkám, že ten zlom, kdy se začne ev vyplácet přijde za 3 roky, nikoliv teď..
Nic jste nepochopil a jistě, že zakszujete (fyziku popírající limity jsou stejné jako zákaz). Jenže pro klapky na očích to nevidíte, stejně jako nevidíte dopad těchto nesmyslů už teď a ano, je vám úplně jedno, že si méně příjmová polovina (spíše dvě třetiny) lidí auto nebude moct dovolit, takže nebudou mít jak se dostat do práce, aby vám ty drahé EV vyrobili... 🤣
Ale až ty lidi finálně naštvete a oni se ozvou, pak už bude pozdě...
*pokračování..
vylepšuje a to ty studie ani nezohledňují, takže další plus pro elektromobily..a dále je už vidět vaše absolutní neznalost a jen papouškování kravin..ano elektromobil je o něco těžší (dle baterie cca o 150-400kg) oproti jiným autům, ale asi jste nedávál v hodinách fyziky pozor a nemáte ponětí o účinnosti motorů..u spalovacího auta dosáhnete účinnosti tzn vložená energie do energie na kolech cca 16-25%, u elektromobilu to je 87-90% vložené energie..nakonec si to můžete sám jednoduše spočítat, za kolik energie jezdí lehčí spalováky a za kolik energie jezdí těžší elektromobily..průměrná spotřeba tesly je cca 16kW/100km..benzín má energetickou hustotu cca 9,7kWh/l, nafta 10,7 kWh/l, takže Tesla o výkonu supersportu jezdí za 1,5l nafty na 100 km resp. za 1,65 l beznínu na 100km...a vy mě tu budete říkat něco inteligenci..to fakt pobavilo..a ty brzdy, kdybyste někde seděl v elektromobilu, tak byste věděl, že elektromobil brzdí převážně rekuperací tzn. elektromotorem a mimojiné při tom vrací energie do baterek, ale hlavně tím nezatěžuje brzdy, takže ty brzdy tam vydrží statisíce kilometrů naopak je problém jejich rezivění z důvodu nepoužívání, než jejich nadměrné opotřebení..další váš totální fail, kdy je vidět, že nemáte ani tušení o čem píšete..jedině, kde se to větší opotřebení projeví jsou ty pneu, ale je to zanedbatelné, protože ten váhový rozdíl je, jako když jedete třeba v autě místo sám ve 4 lidech..a to vám ty pneu stejně moc nemizí..mizí jen když se využívá plný výkon toho auta..jako na každém autě co má výkon nad 200 koní..
Neustále demagogicky porovnáváte jabka a hrušky - těžší auto má prostě energeticky větší nároky, nebo chcete tvrdit, že ne? 🤣 Získání a dodání té energie je jiná věc. A proč srovnáváte prázdný EV s plně obsazeným spalovákem, proč ne s prázdným (ach bóže)?
Když je ta Tesla tak levná, tak proč není nejprodávanějším autem (nebo obecně elektromobily)? Proč se pořízení musí dotovat? 🤣
Holt máte to komunistické myšlení hluboko pod kůží - všichni lidi kolem vás jsou blbci - kupujou si dražší spalováky, přitom ty EV jsou nej a vy jediný to víte 🤣 Takže je třeba je vychovávat zákazy a příkazy (bohužel jsem to už zažil a nechci více).
Mohl byste mi poslat 200.000Kč? Slibuju, že do roku 2035 pak přestanu jezdit spalovákem 🤣 Dle vašeho (svatého) zápalu a úrovně logiky nepochybuji, že mi je pošlete.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Takže teď nás budete přesvědčovat, že to vlastně s islámem nijak nesouvisí?
Strach z AfD je opravdu obrovský.