Je patrne, ze jste puvodnim Defendrem nikdy nejel, minimalne ne v prostredi, pro ktery byl stvoren.
A nebo jste jeho ucel nepochopil.
🙂
Nepochybuji, ze i novy Defender projede opravdu hodne.
Otazka je kolikrat.
A kolik bude stat udrzba po jezdeni kameniu suti a korytem reky.
Ano, z principu puvodniho Defendra u nas skoro nikdo skutecne nepotreboval.
Presto je skoda, ze uz ta moznost neexistuje.
Ze vas huba neboli... co je na tom britsko-cinskeho?
Cinanu pred par lety lacino koupili znacku MG.
A tak pod ni dneska hrnou do Evropy svoje cinsky hromadky nestesti.
Prodal jim to tehdy retezec rychlych obcerstveni, ktery to koupil od BMW.
Pro BMW to byla cesta, jak si nevytvorit konkurenci.
Nemci, no.
Hmm.
Ale vemte to z te druhe strany:
Ten kamion je na silnici od rana do vecera, obvykle jezdi mnohem delsi trasy nez my, v osobaku.
Na te dlouhe trase udela rozdil treba 5 km/hod mnohem vetsi rozdil.
Predjet pomaleji jedouci vozidlo je pro nej mnohem tezsi.
Ano, nekteri jezdi jako hovada.
Ale obecne mi zdrzeni za predjizdejicim kamionem zase tolik nevadi.
Pak pridam plyn a snadno zrychlim.
On ne.
😉
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Za nezvykle vysokou cenu...
🙂
Podobna auta jsou na sauto tak za 80 tis.
1 odpověď