Vážení pivní přátelé, u koho myslíte, že končí zvýšená DPH, když vláda velkoryse zrušila EET ??? Myslím že že filosofií většiny hospodských je, jsem zvyklý na 100.000 Kč měsíčně a chodí mi o třetinu méně lidí, proboha, abych dělal za 60000 , brr, to bud zavřu, nebo musím o třetinu zdražit, abych byl na svých a brečet, jaký jsem chudák. Já je v tom podporovat nebudu a jak už tady někdo uvedl, tak si vzpomenu u voleb, doufám, že nás bude víc. A omlouvám se také některým slušným hospodským, pár jich ještě existuje.
Vážený pane redaktore! Jestli tento Mercedes s dětmi na palubě poslal někdo do příkopu, byl to jeho nezodpovědný řidič, který nepřizpůsobil rychlost jízdy stavu a povaze vozovky. Svým nezodpovědným jednáním ohrozil přepravované děti, sebe i ostatní účastníky silničního provozu!!! Název Vašeho článku je zavádějící a pro vnímání řidičské veřejnosti velmi nebezpečný. je velmi smutné, že vám to nevysvětlí váš nadřízený. Kdyby v tom voze cestovaly vaše děti a byly nedejbůh zraněny, chci vidět, jak by jste dal k soudu sníh a řidiče litoval.
Dobrý den, pane Pisateli! Přečetl jsem si včechny vaše příspěvky a opravdu, mají úroveň 🙂. Jen pro zajímavost, v jednom článku se chlubíte, jak šetříte benzín, ve stejnám, přiznáváte že často nedodržujete rychlost v obci a v dalším jste odborník na elektomobily. Chápu, jestli vás někdo za to platí, jinak by jste se měl nad sebou zamyslet jestli máte zapotřebí ze sebe dělat vo ....dborníka na vše. Hezké dny a mnoho úspěchů.
Vážený pane autore! Píšete, že provoz EV je ekologický. Trochu logiky. Energetický mix ČR je dnes tvořen cca 42% výrobou z uhlí. nesmyslně drahý, nesmyslně těžký Škoda Kodiaq spotřebuje na 100 km jízdy cca 20 kWh. Uvádí se, že na výrobu 1kWh elektrické energie se spotřebuje cca 1kg uhlí. Jednoduchým výpočtem lze zjistit, že aby toto vozidlo mohlo ujet ekologicky 100 km musí v elektrárně spálit 8kg uhlí. A je nikde jsem se nesetkal, že by ekologičtí nadšenci zakalkulovali do spotřeby 10-15% elektřiny, která se ztratí odporem elektrické rozvodné soustavy a transformací napětí. A aby špatných zpráv nebylo dost, samotný nabíjecí proces má ztráty min. dalších 15%. A jsme u úvahy, že i bez vysokoškolského vzdělání je člověk schopen posoudit, jestli je ekologičtější spálit 10kg uhlí, nebo 4-5 kg nafty či benzínu. Já v tom mám jasno. Celé toto elektomobilní šílenství něčemu, spíš někomu velmi prospívá, ale Planeta, klima a ekologie to v žádném případě NENÍ !! Přeju všem zdraví rozum a bystrý úsudek
Dobrý den, tak kdo pane redaktore dívku zachránil??? Píšete o řecké obchodní loď a v záhlaví máte že ta loď na obrázku. Nemusím být námořním specialistou, abych na obrázku viděl loď letadlovou. Tak věrohodný asi bude celý váš příběh, není důležité, je-li pravdivý, ale musí zaujmout, co? Když už něco zveřejníte, dejte si to alespoň prosím, alespoň někým zkontrolovat. Hezký zbytek léta.
Vážený pane redaktore, mně to auto nepřipadá vůbec směšné. Naopak, někdo dostal konečně rozum a nehoní ze za kW, Nm a sekundami zrychlení. Myslím, že by spoustě normálních, evropských řidičů udělalo nesmírnou radost. Vždyť 66kW (90k) by bohatě stačilo pro rychlostní limit mimo obec a letět po dálnici s celou rodinou 130km/h normální táta od rodiny nepotřebuje. Možná díky takovým názorům, jako máte vy se sem tento, mně velmi sympatický vůz nedostane. Nevím kolik vám je let a co jste v životě dokázal, ale trocha skromnosti a pokory by vám neuškodila.
Vážení, čtu vaše komentáře a docela se divím. Ministerstvo dopravy vydalo prováděcí předpis, že každý vjezd na kruhový objezd musí být osazen dopravní značkou kruhový objezd a současně značkou dej přednost v jízdě, popřípadě, stůj, dej přednost v jízdě. Takže řešit přednost z prava mi připadá neopodstatněné. Řidič svou nepozorností a nezodpovědností zavinil těžkou újmu na zdraví jiné osobě a je za to plně zodpovědný. Omlouvat to oslněním je opravdu zavádějící. Ti co hledají výmluvu v oslnění řidiče, popřípadě v zastíněnínění vozovky sloupkem A bych chtěl vidět v případě, že by bylo na místě nebohého cyklisty jejich dítě, nebo jiná blízká osoba. Nehledě, že podle směru stínů je výmluva na oslnění trochu mimo. Řidič jede před střetem s cyklistkou nejméně 5m ve prostoru bez slunce. A bohužel, i z pojetí článku panem redaktorem mám pocit, že vlastně oslněný řidič za nic nemůže. Zdá se mi to sice čtivé, ale velmi nebezpečné.
Dobrý den, jen podotknu, že ten, kdo nazval demonstraci proti bídě, asi opravdu neví, co bída je a přál bych mu, aby ji zažil, alespoň částečne. Jsem ročník 1961 a pamatuji naše vesnice v 70 letech, dnes se máme jak čuníci ve zralém žitě. Zdaleka nejsem příznivec Fialův a jeho party, ale nazývat dnešek bídou, je opravdu rouhání, zneužité k prospěchu bůhví, koho. Hezký den a některým jedincům i trochu více zdravého rozumu.
Vážená paní, autorko článku!! Třicet let jsem se živil létáním, a mohu vás ujistit, že že kdyby se kapitán letadla vdal, jak vy píšete, dopadlo by to špatně, pokud přerušil přistání, učinil jen odvážné a zodpovědné rozhodnutí, které je hodno respektu. Prosím, vyjadřujte se takovým způsobem, jak jste to udělala, jen k věcem kterým rozumíte, což řízení letadla s lidmi na palubě rozhodně není. Trochu sebereflexe do nového roku. J. P.
Vážený pane Jelínku! Pozorně jsem si přečetl váš zanícený článek, kde vidíte spásu planety v tepelném čerpadle a vodíku. Nevím, jaké máte vzdělání, ale pokud jste nechyběl na fyziku a chemii na základní škole, víte, že tepelné čerpadlo samo spotřebuje 1kWh el. energie na 3kWh vyrobeného tepla. Počítám -li průměrný stálý výkon za 6 zimních měsíců 4kW, jednoduchým výpočtem při současném energetickém mixu 50 % z uhlí, že v elektrárně spálí pro tuto domácnost, včetně pokrytí ztrát v rozvodné síti za zimu 2600 kg uhlí. To se vám zdá proti obnovitelnému a uhlíkově neutrálnímu dřevu opravdu pokrok? Prosazovat takový názor pokrokem určitě je, ale pro lobby výrobců elektřiny. A s vodíkem je to úplně stejné, zatím jej umíme vyrobit pouze elektrolýzou vody a jelikož perpetum mobile ještě nikdo neobjevil na jeho výrobu bychom museli spotřebovat o něco více el. energie, kterou bychom z takového vodíku získali. Zase se smějí výrobci elektřiny 🙂. hezký den vám přeje Honza.
Vážený pane autore, Máte určitě pravdu, že baterie o kapacitě Ah je schopna dodávat proud 1a po dobu 54 h, ale hluboce s mýlíte, že vydrží dodávat proud 54A po dobu jedné hodiny. Než napíšete odborný článek o kapacitě olověných akumulátorech, chtělo by si nejdříve něco přečíst o jejich vybíjecích charakteristikách. V případě vybíjení uvedeného akumulátoru proudem 54A bude jeho reálná kapacita sotva poloviční. Jen tak pro vaši informaci.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vážený pane, vš článek by měl být zařazen do reklamy, a to bohužel do velmi stupidní a velmi agresivní. Snažíte se vyvolat v lidech strach. I sami, přední výrobci uznávají, že vyřadit zimní pneumatiku na 4mm, vzorku je bezpečnostní i ekonomický omyl. Jen tak dál, on se někdo nachytá.