Ano, samozřejmě jsou i přejezdy bez závor. Ale nic konstruktérům nebrání závory nastavit tak, jak jsem napsal, aby plnily svojí funkci opravdu do poslední chvíle.
Právě že všechny přejezdy se závorami jsou dělány tak, že kontrolujeme koncovou polohu závory. V 89° otevření závor přes kontakty v pohonu závor posíláme informaci že jsou závory otevřeny, až potom mohou zhasnout světla.
V případě, že by jsme závory zvedaly až po "ukončení" světelné výstrahy, mohly by spadnout na auto bez varování. Proto trvá světelná výstraha až do úplného zvednutí závor.
A nesnažte se tu vymýšlet něco jiného. Ten systém neznáte.
Mno, když by závory byly napojeny na červenou, tak by se nezvedly. Co je na tom tak složitého?
Pane Svárovský ... asi víte jak takový přejezd funguje, když tady povídáte tyto pohádky. Přejezd je stavěn dle normy a my hlídáme koncovou polohu závor. Až dosáhneme koncové polohy, můžeme teprve vypnout světla. Ne dříve. Podle norem máme na zvedání závor i 12 sekund. A technicky to máme ošetřené tak, že pokud znovu vyvoláme výstrahu, pokud není jedna ze závor v koncové poloze, technicky padá dolů gravitací. Proto jsou důležité světla a závory jsou pouze výstraha DOPLŇKOVÁ.
Máte špatné měřítko, ve skutečnosti je to 1:87 a používá se jako doplněk k modelové železnici. Potom tu mícháte dva různé systémy ovládání. Dioráma s autobusem je FallerCar systém, kdy je ve vozovce ocelový drát a model obsahuje řídící páku, která funguje na bázi magnetu který se drží vodícího drátu. Traktor je samozřejmě RC model.
9
Sledujících
8
Sleduje
9
Sledujících
8
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No mají to jen moderní, ale i tak ve vertikální poloze je aretace na skoro 45 sekund, kdy vozidlo dokáže projet.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Žádná aretace tam není. Tedy rozhodně ne, kam se dostane civilista.
Pokud nadzvednu zavoru, opět padá dolů.
Závory nemají možnost posunu do strany. Dojde k jejímu prasknutí.