Proc bychom to delali my snad s nekym valcime ? My muzeme jenom cekat jak to dopadne. Uz se mluvi o miru a o podminkach a to nejaky cas jeste zabere. Jestli ovsem chcete aktivne prispet prihlaste se na UA, at nemusite stahovat ocas mezi nohy.
Ano. Naším nepřítelem jsou Rusáci. Tahle špinavá chátra už napáchala ve světě tolik škod a utrpení, že se navždy vyloučila z civilizované společnosti. Sympatizujete s nimi?
Jenže migrace těchto uprchlíků, tlačí mzdy dolů i pro běžné Čechy a to je ten zásadní problém, platy stagnují a díky současné fialové drahotě se propadá životní úroveň nižší a střední třídě, která na současné neschopné kroky vlády krutě doplácí.
Takže za stagnaci naší ekonomiky mohou uprchlíci z Ukrajiny?!😕
No. Chápu že každý nemá ekonomické znalosti. Zkuste však svou toaletní makroekonomickou analýzu alespoň nezveřejňovat.
Na otevřený odpor k islámským migrantům byl čas tak do roku 2002. Po šílenství v roce 2015 už není jiná možnost, než zlikvidovat islám v EU skrytě. Tedy vytvořením jakéhosi friendly islámu, který bychom prohlásili za jediný správný a pravý. Vše ostatní bychom označili za islamismus a jeho přívržence postupně buď zlomili nebo zatkli a dali možnost výběru. Buď sedět nebo opustit EU bez možnosti návratu.
Pokud budeme dále zírat a nedělat nic, za pár let budou běžné no go zóny s právem šaría a pravidelná střelba v ulicích. A to nebude ještě zdaleka konečný stav. Vše se bude dál a dál zhoršovat...
Zbytečně černobílé! Klaus má 3 nepopiratelné zásluhy. Kupónovou privatizaci, standardní politický systém (žádná 3. cesta) a rozdělení federace. Všechny 3 plusy rozhodně nebyly provedeny skvěle, ale reálně hrozily mnohem horší alternativy.
Podle mého názoru má Klaus za sebou asi 30% významných pozitiv a 70% negativ.
Od novináře bych očekával objektivitu. Nikoli svazáckou zarputilost a bulvární story o krádeži pera...:-/
Benny Morris má v tomto samozřejmě pravdu. Vysídlení Palestinských Arabů z Gazy a Západního břehu je jedinou reálnou variantou řešení po 7.10.23. Nepůjde o všechny. Mělo by jít především o členy a aktivní sympatizanty teroristických organizací. Dále pak ty, kteří si nepřejí mírové soužití s Israelci. I tak jich budou stovky tisíc...
Otázkou za milion je kam s nimi...
s naprostým minimem problémů? viděl jsi někdy vůbec naživo Ukrajince?
zkus si s nimi spolubydlet..špína, hluk, arogance..chovají se tu, jako kdyby nás osvobodili..moje vlastní zkušenost ..kdo nevěří, mohu dát adresu na pražském sídlišti, aby si to taky užil..
to, že viník a agresor je Rusko nijak tímto nerozporuju
Ukrajincům pronajímám byt také na Pražském sídlišti. Velmi slušní a zcela bezproblémoví lidé. Pomahám občas i Ukrajincům najít práci. Většinou se snaží a jsou vděční za pomoc.
Samozřejmě mám i špatné zkušenosti. Je na každém z nás aby dával správnou a jasnou zpětnou vazbu, Místo ubrečeného žvanění na chatu.
Celkově je třeba mít stále na paměti, že Ukrajina čelí agresi Rusáků, kteří jsou schopni pro tu svou zaostalou, špinavou díru vraždit lidi a ničit ve velkém. Ve vlastním zájmu musíme Ukrajině pomáhat dokud bude třeba!
Lipavský se toho musí ještě hodně učit. Například komunikovat. Komunikovat i s těmi, kteří se nám nelíbí . To je totiž diplomacie. Ne útěk ze sálu 😏
Odchod ze sálu je relevantní diplomatické gesto, které v případě Lavrova naprosto sedí. Bavit se s prolhaným Putinovým poskokem je nepochybně ztrátou času.
Zcela chápu Poláky. Rusáci jednoznačně ukazují, že jsou klidně schopni rozpoutat válku a ještě si lhát do kapsy jak se vlastně brání.
Škoda jen, že Poláci zapoměli na osud prakticky všech opevnění ve 20.století. Ty astronomické peníze utopené ve výstavbě za to prostě nestojí. Mnohem efektivnější jsou hybridní operace, které potenciálního agresora paralytzují. Israel je toho příkladem...
Také mám staré auto a nechci se ho vzdát ptotože vyhovuje na 100%. Cítím tlak úřadů aby lidé kupovali stále nová a nová a drahá auta. Musíme zachraňovat drahé evropské automobilky ( Proto cla na čínská auta - likvidace konkurence- aby mohla být drahá.) Problém je v tom , že nová auta jsou v podstatě neopravitelná. Je to výrobek na jedno použití. Po určité době se totiž začne sypat úplně všechno. Bohužel cena vzhledem k platům v ČR tomu neodpovídá.
Vidím to dost podobně. Ročně najezdím sotva 6000km. Náš Suzuki SX 4 z r. 2008 nám zcela vyhovuje, protože je spolehlivý a téměř bezúdržbový (jen technická, oleje a fitry). Má najeto ani ne 115tis. km. Nemám žádný důvod něco měnit.
No nevím. Tehdejší církev byla monopolním tvůrcem a dohližitelem morálně - etických standardů ve společnosti. Jenže čím dál větší část tehdejší společnosti si všímala, že mnozí příslušníci církve žijí s proklamovanou normou v příkrém rozporu. Evidentně to vadilo i některým prelátům, kteří o tom začali mluvit veřejně, což zvyšovalo důvěryhodnost sdělení. Nebyli jistě všichni svatí. Někteří chtěli využít módní vlny k osobnímu prospěchu. Kam patřil Hus se dá říci těžko.
V každém případě problém byl očividný a Hus nepotřeboval oplývat intelektuální genialitou aby jej definoval. Stačila mu k tomu průměrnost a schopnost mluvit jazykem prostších lidí.
Na koncilu pravděpodobně nenašel spojence, který ba za něj dokázal úsoěšně vést nábožensko-filosoficku debatu. Ještě k tomu byl na koncilu jaksi problémem navíc a potřebovali to rychle ukončit.
On však nemohl být tak hloupý jak píše autor. Pokud by veřejně odvolal svá kázání, zachránil by si krk, ale ztratil by tvář a mohl by zapomenout na slibně rozjetou kariéru. Neznáme všechny okolnosti. Možná byla pro něj smrt mučedníka poměrně racionální volbou...
Jak se zdá, Libanonci v naprosté většině považují Hizballáh za trochu zlobivé a pomýlené naše chlapce. Zatímco IDF za nepřítele. To je absurdní, ale naprosto klíčové. Z toho vyplývá, že vůbec nechápou příčiny ekonomického i politického zhroucení svého státu. Jakákoli dohoda Hizballah-Israel je jimi chápána jen jako handl s hloupým židem a bude platit jen do chvíle dozbrojení Hizballáhu.
Ač nerad musím uznat, že ultraortodoxní v Israelské vládě mají teď větší smysl pro realitu než ostatní. Israel by měl prosazovat obnovení nárazníkového pásma po řeku Litání a jeho společnou správu s jednotkami UNIFIL, konečně vybavené mandátem likvidovat ozbrojence pokud do něj vkročí. Nic jiného k trvalejšímu klidu v severním Israeli nepovede.
Faktem je, že bydlím na sídlišti. Nabíjecí stanici od PRE mám za domem. Netuším, jak je výkonná, ale nabíjet bych tam určitě mohl, je zatím obvykle prázdná. Neřeším, kolik by mě to stálo a jestli by to šlo řešit CCSkou. Problém je v tom, že bych nerad měnil svoje zvyklosti a smýšlení - auto je pro mě spotřební zboží, nástroj - nikoli člen rodiny a kamarád. V současnosti tankuju 2x měsíčně a nemusím na to nějak extra myslet. Prostě se rozsvítí hladové oko a já zajedu natankovat, což mě zdrží třeba 5-8 minut. Žádné kafíčko k tomu opravdu nepotřebuju (mimochodem, rozpočítává někdo z vyznavačů EV cenu dálniční kávy do ceny za kWh?). Když jedu na dovolenou, tak jen kouknu na ceny v tranzitních a cílové zemi a podle toho případně natankuju u poslední levné pumpy na hranicích. Pak mám zhruba 850-950km dojezd v podstatě bez ohledu na roční období a počasí. Můžu nabíjet telefony, můžu topit/klimatizovat, můžu mít rozsvícená světla, puštěné rádio... Natankuju bez problému kdekoliv (maximálně přileju aditiva, když to není nafta bez biosložky), neřeším nabíjecí proudy, čipy, appky, obsazenost stojanů. Nejsem ani odpůrce EV - až to pro mě bude dávat smysl, tak prostě budu mít místo spalováku EV. Zatím mi to bohužel smysl nedává a technologicky to není tak daleko, aby se v rozumné ceně dalo pořídit slušné auto.
Přesně! Auto je dopravní prostředek pro cíl mé cesty. Žádná zábava. Nechci o dopravním prostředku přemýšlet více než je nezbytně nutné a čas strávený v něm se snažím minimalizovat.
EV je (zatím) hračka pro hobíky kdy cesta je cíl. Užijte si to, ale beze mně.
Oceňuji hrdinství ukrajinských vojáků,ale celou dobu trvání jejich vyloďovací akce
jsem přemýšlel, jaký měla tato akce vojenský význam vedle významu propagandistického, když nenásledoval okamžitý masový útok do vnitrozemí využívající prvotního okamžiku překvapení. Bohužel mi tato zpackaná akce připomíná rukopis britského plánování operace Market Garden.
Ukrajina velmi pravděpodobně nemá zdroje na hloubkovou operaci, kde logistiku extrémně komplikuje velká řeka jako Dněpr. Lokální nájezdy na druhý břeh však určitý smysl mají. Nutí Rusáky blokovat značné síly pro strážní službu, které nemohou být jinde na frontě. Nájezdy je pak vyčerpávat a demoralizovat. Aby to fungovalo dlouhodobě, náklady nemohou být pro Ukrajinu příliš vysoké. Tady zřejmě Ukrajinci prošvihli správný moment ke stažení...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Prázdné žvásty snaživého hošíka, který možná ani neví že žádnou skutečnou reformu zdravotnická lobby nepřipustí a běžní lidé si jí nevynutí...