Taky mám pocit, že za komoušů byla prevence lépe zabezpečená, prostě koryta řek jsou zanesená a nikomu to nevadí. Železnice zastaví každá padlá větev a nikomu to nevadí. Teď ještě čekám na zprávu kolik lidí je díky neudržované el soustavě bez proudu. 🙁 A nikomu to nevadí! Pak se Hasiči nezastaví!
Souhlasím s Vámi. Kdy už konečně někomu kompetentnímu dojde, že pokácet kolem železničních tratí - alespoň těch hlavních, ty staré dřeviny a stromy bude lacinější, než pokaždé opravovat zpřetrhané troleje, poškozené vlakové soupravy apod. Nehleděna to, že může dojít i ke zranění cestujících.
Ale vždyť máme přece hasiče, tak to všechno s něma vymeteme, že. A ti potom nevědí, kam dříve jet. A že to jsou také lidi, to si mnozí neuvědomují. Přál bych jim ty chlapy vidět jak vypadají, když se potom všem vrátí na základnu.
Až naši “chudí” zemědělci začnou kupovat české traktory , místo amerických , možná se Zetoru bude dařit lépe .
Pánové z vývoje v Zetoru nás zemědělce ani moc neposlouchali, jaké traktory by jsme chtěli. Kolikrát jsme jim to na Tech Agru říkali - a nic.
A o kvalitě ani nemluvím. Tak českému zemědělci nic jiného nezbývá. Asi tolik vážená paní.
Potřeba jsou místa kde zaparkovat, alespoň na chvíli, když už jsme si všichni zvykli si objednávat přes internet. Cyklopruhy potřeba fakt nejsou, stejně cyklisti jezdí po chodníku i v pruhu pro auta ,a to i tam, kde jsou cyklopruhy úplně volné!
Vážený pane, v tomto státě nadávají jedni na druhé - řidiči na cyklisty a chodce, cyklisti na řidiče a chodce a chodci na ty ostatní. Jde jenom o toleranci a dodržování co je dané. Jsem řidič, cyklista i chodec a na kole jsem s partou projel řadu evropských států. A tam, když je vyznačen pruh pro cyklisty na kraji vozovky, tak se tam nepletou auta a podobně. A když je vyznačený na kraji chodníku, tak se tam nepromenádují chodci. Pokud nevěříte, tak si zajeďte třeba do Vídně, tam jsme projížděli v sobotu odpoledne a žádný problém. U nás jsem nemusel ani koukat na ceduli, kdy jsme vjeli do ČR. Ale uznávám - jsou řidiči a "řidiči", cyklisti a "cyklisti" a chodci a "chodci". Tak asi tak.
48
Sledujících
0
Sleduje
48
Sledujících
0
Sleduje
Každé rozumné létadlo by mělo míti povinně na spodku (kabiny) skleněné okno , aby bylo vidět dolů na podvozek.
Ty indikátory (spadnutí) podvozku jsou často poruchové a piloti když letí třeba v noci tak i když požádají na ulici ( nebo na letišti) lidi o zpětnou kontrolu , tak nikdo - ale vůbec nikdo ani ostříž, není schopen pro tmu potvrditi stav podvozku
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já Vás pane ještě doplním: Podvozek může být vysunut, ale pokud není i zajištěn, tak se kontrolky nerozsvítí. V takovém případě pak posádka vyhlašuje nouzový stav, protože pokud není zajištěn, tak po dosednutí na VPD může dojít k jeho zaklopení a co pak následuje, už psát asi dál nemusím.
3 odpovědi