Je to nevychytane, stejně jako jejich Green deal. Jen si myslí že je to dobré. Ale realita je úplně jiná.
Tolik asistentů. Člověk nebude za chvíli vědět, který ho zrovna na něco upozorňuje.🤦 ještě že si takové auto nekoupím.
Ano mi co jsme zvyklí jezdit bez ňákých asistentů už do novějšího nepůjdeme. Mám s2 combil fl. Žádné zbytečnosti a auto sem rád když řídím sám. Ne aby za mě auto dělalo vše. Dnes Ti co vylezou z autoškoly koupi si nový vůz s asistenty ,přestávají být řidiči.
Oprava - felicie s karburátorem u nás neexistují. Možná na vývoz do zemí třetího světa byly s karburátory, ale pro náš trh ne. Vždyť i poslední favority (od podzimu 1993) byly jen se vstřikováním.
Jo jenže jednobodové vstřikování, bylo postaveno na karburatoru. Monomotronic, MPI 4 bodové vstřikování.
No ta aditiva lehce zvýší cetanové číslo, ovšem hlavní je čištění vstřikovacího systému a odstranění karbonu ze spalovacího prostoru. Každou třetí nádrž s VIFem a je po poroblémech.
Co bych měl čistit. Dávám jen premium naftu na OMW do Supa. Auto po celkové prohlídce škodovky je naprosto v pořádku. Co se týče ONO mě firemní auto nezajímá. Roky už od Aralu dávám jen do svých aut
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Naložím do firemní dodávky a dovezu dom. 😀