Očividně jste odborník a rozumíte stíhačkám dostatečně, abyste mohla rozhodnutí jiných odborníků kritizovat...
Nemusm rozument stihackam! Na to ma hromadu expertu..... Ale kurna delab business ne. Je to jedno kdo to zacal a kdo to skonci, ale je citit, ze to tu ridi debilove. Vedet, ze potrebuji provozovat stihacky dalsich x let a nepozvat svedy do vyberka? Si dela p.del 🙂
Byt na miste svedu, tak tu cenu taky ohnu co to pujde.
NX je ve srovnání s Kodiaqem až směšně malinký ve smyslu prostornosti a praktičnosti. Co se týče prostoru nemůže Kodiaqu absolutně konkurovat.
Pokud chcete srovnávat s Lexusem, tak musíte vybrat větší RX, které taky není tak prostorné jako Kodiaq, ale už je to alespoň srovnatelné. Co ovšem srovnatelné není tak je to cena. Kodiaq RS v plné palbě 1,65mil. Kč (při slevě od dealera 15% cca 1,4) a Lexus RX začíná se základní motorizací a výbavou na cenovce 1,9mil. Kč. Pokud byste chtěli vyšší výbavu, nedej bože silnější motor, ať už Hybrid 450h (startuje na 2,16mil. Kč) nebo 500h (startuje na 2,7mil. Kč), tak jste v úplně jiné cenové kategorii. To píšu jako neskutečný fanda Lexusu, neboť šetřím na RX 350h. Jedním dechem dodávám, že Lexus je samozřejmě prémiovka a dle toho taky jezdí, úplná pecka. Ale cenově jste prostě úplně někde jinde.
350h je ted od 1,6m
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Asi zakazem auta. Snad to bebyl elektromobil.