Poučení z celé této kauzy je jediné: ať už bude u vlády kterákoliv strana, může si kdykoliv změnit jakýkoliv zákon podle svého, a stačí na to necelý týden. Záleží jen na tom, co v té době vládnoucí strana, uzná za vhodné. Asi jsem naivní, ale právní stát bych si představoval jinak. Podle tohoto budeme po každých volbách měnit většinu zákonů podle představ těch, co vyhráli volby.
Kdyby policie nebo celní správa opravdu chtěli kontrolovat nákladní auta, stačilo by si je stáhnou data z digitálních tachografů. Povolenou maximální rychlost osmdesát kilometrů za hodinu překračuje minimálně devadesát procent těchto králů silnic. A to nejenom krátkodobě, např. při předjíždění, ale v podstatě neustále a celou směnu.
V tomhle jsou česká pravidla sto let za opicema. Když jedou dva, tři cyklisté, tak ať jedou za sebou. Naopak, když jich jede deset, patnáct měli by jet dva vedle sebe, snáze je pak předjedu. Naopak řidiči aut by se měli naučit používat blinkry při předjíždění cyklistů, a to VŽDY, tak jak je to i v silničním zákoně 361. Jsem profesionální řidič, ale i milovník silniční cyklistiky.
Podle mého názoru nucené ukončení prodejů aut se spalovacími motory povede k dramatickému poklesu prodejů aut jako takových, tj. jediných povolených aut-elektromobilů.
Pro většinu evropských automobilek to bude znamenat uzavírání celých továren, s následným nárustem nezaměstnaných. Například VW určitě uzavře SEAT, a bude se rozhodovat co se Škodou.
To je můj názor, ale každý z nás to může vidět jinak.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Konečně, jezdím tudy denně do práce.