Ne, to auto fakt nebude prodejni hit, protoze svoji technikou reaguje na modely, ktere vysly ven pred dvema lety. To auto ma mizerny dojezd, slaby vykon a pomale nabijeni. Chybejici tepelne cerpadlo v socialni verzi vybaveni je v kombinaci s malou baterkou neuveritelny! Pokud budu chtit auto, ktere splnuje to, co od BEV ocekavam, dostanu se na cenu, za kterou se da koupit MY nebo EV6 - proc bych si pak mel proboha koupit Skodovku?
VW je predevsim vysmech! Mam bohuzel sluzebni A4, u ktere cekam pres mesic na zimni kola (!). Upozornuji, ze jde o absolutni chudobku, nemam zadne specialni profily. Takze jsem dostal nahradni vuz, napred dva roky stary Passat a ted T-Roc, oboji jsou strasne spatny auta, smal jsem se nahlas, kdyz jsem v tom jel prvni kilometry. Je neuveritelny, jaky auta se koncern nestydi nabizet a za jake penize.
tvl Audi uz nikdy. Mam novou sluzebni A4, ma to obstojny motor, ale jinak je to auto naprosto priserny. Desnej design zvenku naprosto odpovidajicim zpusobem doplnuje jeste horsi design interieru, ktery odpovida tak roku 2010. Je to samozrejme chudobka s manualne nastavitelnymi sedadly (kolecko a paka pod sedakem). Radici paku jsem mel podobnou na CC (DSG) v roce 2010. Kdyz se pusti naplno vetraky, tak to v interieru hvizda. Bezdratove nabijeni telefonu prehriva telefon takovym zpusobem, ze se vypina! Apple Carplay spojeni se ustavicne prerusuje a odpojuje. Auto za 1M! S velkym zadostiucinenimi sleduji pad koncernu a preju jim ho, za tu aroganci, povysenost vuci zakaznikum a neschopnost vyvijet konkurenceschopna auta.
Jak je to jenom mozny? Strejda Lojza z kravina rikal tuhle v patek v hospode, ze elektroauta jsou u nas nesmysl, kdyz 55% lidi bydli v panelacich a ze neni blazen, aby obden nabijel, ze zlata Oktavka 1.9TDI. On teda jezdi maximalne dvakrat v tydnu do Penny a jednou rocne na Zeme zivitelku, ale libi se mi, ze ma v zivote jasno. I kdyz ten se mu ocividne msti - pres Lojzuv nesporny rozhled a erudici, to dotahl nejdal na krmice v jezedaku V ty Cine teda bydli vsichni asi ve vilach s vlastni fotovoltaickou elektrarnou, ne? Jinak prece nejde BEV provozovat, rikal strejda nekdy po patym kousku...
Mila Alisho, kolik na tebe a Tvuj tym, prosim, chodi divaku? Kolik divaku ma zajem sledovat zensky fotbal v televizi? Od toho se prosim pekne odvijeji prijmy tveho klubu - jak z prodanych vstupenek, tak ze sponzorskych prijmu, tak i z televiznich prav. Z techto prijmu ti pak plati klub tvoji vyplatu. Neni to tak slozite pochopit, ze?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Strasny auto. Sam mam bohuzel sluzebni A4, a neco tak nudnyho jsem dlouho neridil. To auto by bylo senzacni pred 15 lety, ted je to pouze memento faktu, ze zpohodlneli designeri a inzenyri z VW koncernu brutalne zaspali dekadu 2010-2020. Ma to slusnej motor, i kdyz me ten vykon po prechodu z Tesly MY LR fakt neohromi. Infotainment hruza - porad se odpojuje apple carplay, menu neprehledny, pripojit dva telefony desne slozity, bezdratovy nabijeni prehriva mobil tak, ze se vypina. Ovladani sedacek pakou a koleckem, calouneni low cost textil. Absence dvouzonovy (!) klimatizace. Vyvody vetrani k zadnim sedackam zaslepeny. Za 43.000 EUR, neuveritelna drzost neco takovyho nabizet. Na druhou stranu, ted jsem cekal na zimni kola ctyri tydny (!), tak jsem mel moznost ridit dve nahradni auta od VW. Sokujici je, ze obe byla jeste daleko daleko horsi, nez ta A4. VW je mrtve.