A tomu máme věřit? Odlet ve 22 hod., v cíli po půlnoci. I když vezmu v úvahu časový posun, tak je to tak přibližně do Řecka. Odlet zpět bych očekával mezi 1 a 2 hodinou v noci. Cesty letadlem jsou většinou organizovány tak, že po příletu do cílové destinace se snaží do letadla co nejrychleji narvat cestující z dovolené a rychle odlet zpátky. Pauza do 9 hodin ráno se mi jeví krajně nepravděpodobná, pro aerolinky by to byl ekonomický průser.
Mě takhle nutili nějakou kreditní kartu, že když s ní budu hradit telefonní účty u O2, tak tam dostanu 200 Kč slevu. Odpálil jsem je s tím, že se společností O2 nemám a nechci mít nic společného. "A co ta pevná linka, na kterou vám právě volám?" Nechápal, že i číslo pevné linky jde přenést k jinému operátorovi.
Nevím, jestli vaše představa vrácení platby kartou není poněkud naivní. Základní idea placení kartou je, že obchodník dostane svoje peníze. Do nějakého platebního systému, kde po zaplacení nákupu může zákazník lusknutím prstů získat zaplacené peníze zpět, by asi obchodník se zdravým rozumem nevstoupil.
Asi špatně chápu smysl "poslední objednávky". Když přijde obsluha s touto výzvou, objednám si 5 piv a budu tam sedět celou noc? Slušnost mi velí, abych poslední objednávku udělal takovou, abych ji stihl do zavírací hodiny zkonzumovat, pokud obsluha vysloveně neřekne něco ve smyslu "seďte si tu klidně dál, neřvěte a prázdné sklenice mi nechte na stole".
Byl jsem vždycky náruživý čtenář. Kdysi jsem někde na půdě našel knížku, která mě zaujala tak, že jsem o ní málem napsal záznam do čtenářského deníku. Jen má lenost mi v tom zabránila. Děj se odehrával ve 20. letech 20. století a popisovala osud malého ruského sirotka Jirky, který vstoupil do řad československých legionářů, kde působil jako vyzvědač proti bolševikům .. Asi bych měl docela problém (stalo se někdy kolem roku 1982).
(kniha Ferdinand Blocký: Malý rozvědčík, 1929, nakl. Šeba)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
RJ je banda nemyslících hovad. Mé neteři cestující s dětmi 2 a 4 (jasně uvedeno na jízdence)roky změnili zaplacená místa v dětském oddíle na místa v normálním, navíc posadili každého do jiného vagónu. Nezbylo než jízdenky vrátit a koupit jiné, dražší, u konkurence. Přišlo mi to jako cílená snaha zbavit se cestujícího, který koupil jízdenky v předprodeji za levnou a prodat jejich místa znovu a za draho.