Někdo jede na týden, další na 10 dní, jiný na 11, někdo na dva týdny a stejně se všichni potkají tam i zpět ve stejném letadle... Zázrak 🙂
Současné letecké zájezdy fakt nejsou Chorvatsko autobusem od soboty do soboty, jako tomu bývalo zvykem po socíku.
Nic takového jsem nikdy netvrdil. Myslím, že už jsem s CK nalétal docela dost, abych ten systém trochu prokoukl. A ještě nikdy se mi nestalo, že bych se vracel jinou linkou, než jsem přiletěl. Charterová či pravidelná linka do konkrétní destinace může létat denně, ale ta konkrétní cestovka mívá nasmlouvaná místa v letadle pouze na určité dny. Proč by asi jinak inzerovali odlet jen v konkrétní dny? Jinak by totiž jejich delegát v destinaci nedělal nic jiného, než denně vyzvedával na letišti nové rekreanty, rozvážel je do hotelů a vozil na letiště odjíždějící. Datum návratu si může klient zvolit v mezích dostupných odletových dnů. Takže společně s některými lidmi, co se mnou přiletěli, budu zase odlétat, jiní už jsou doma a někteří poletí domů třeba až za několik dní.
To si myslíte že v sezóně létá jen jedno letadlo denně a že je zpět nutné letět tou "stejnou linkou" co tam, se stejnými lidmi? To snad nemyslíte vážně.
Pokud vybírám zájezd z nabídek cestovních kanceláří, tak je to téměř jisté.
Edit: a pro cestovní kanceláře je to praktické,protože končící turnus v určitou hodinu naloží do autobusů a přivezou na letiště, ty samé autobusy rozvezou nové návštěvníky do ubytování. Ubytovatelé mají několik hodin času připravit pokoje pro nové hosty. I nám hostům to tak vyhovovalo, protože si ubytovatel s námi nehrál na nějaký check in ve 14 hodin a check out v 10, přijeli jsme v libovolnou denní dobu do připravených pokojů.
A tomu máme věřit? Odlet ve 22 hod., v cíli po půlnoci. I když vezmu v úvahu časový posun, tak je to tak přibližně do Řecka. Odlet zpět bych očekával mezi 1 a 2 hodinou v noci. Cesty letadlem jsou většinou organizovány tak, že po příletu do cílové destinace se snaží do letadla co nejrychleji narvat cestující z dovolené a rychle odlet zpátky. Pauza do 9 hodin ráno se mi jeví krajně nepravděpodobná, pro aerolinky by to byl ekonomický průser.
S některýma CK, i když inzerují dovolené na 8 dní, se dá domluvit jestli to jde na 9-12 dní. Již jsem toho několikrát využila. A samozřejmě kontrolovat časy odletu.
Tohle jde domluvit v případě, že mají nasmlouvanou dopravu do dané destinace 2x týdně nebo častěji. Pokud se létá např. pondělí a čtvrtek, tak vám budou schopni nabídnout 8 dní (pondělí až pondělí), 11 dní (pondělí až čtvrtek), 12 dní (čtvrtek až pondělí), 15 dní (pondělí až pondělí) teoreticky i 4, 5 či 15 dní. Deset dní z toho uplácají těžko, ledaže by tam létali častěji či denně.
Proč by měl mít někdo povinnost mít účet? Probuďte se.
Už mě fakt přestáváte bavit, jak všechno překrucujete. Jaká povinnost mít účet? Stát každému důchodci (ať má či nemá účet) důchod dodá. Akorát si nechá proplatit náklady za nadstandardní službu (mimochodem se za to platí už dávno, teď to jen zdražili). Když se odstěhuju na Havaj a nebudu chtít přijímat důchod na účet, je stát povinen každý měsíc posadit do letadla kurýra s obálkou s penězi? A konec konců i kdyby tuto povinnost zavedli (asi ne tak, že každého občana popadne policajt za límec, dovleče do banky a tam ho donutí podepsat smlouvu o běžném účtu, ale tím, že začne veškeré dávky posílat jen na účet), zase by se tolik nestalo. Stát nám ukládá spoustu mnohem více obtěžujících povinností.
Jedná se o to, že penze je jak píšete 20 000,- a tak člověk má dostat tuto částku a ne 19922,-. Já když někomu posílám peníze, tak to poštovné platím já a nikoliv příjemce. Je to jasné?
Vsadím se, že pokud někomu posíláte peníze, tak si nejdřív zjistíte, jestli je nejde poslat bankovním převodem. Je to snadné, rychlé a zadarmo. Pokud ne, tak použijete jiný způsob - třeba složenku. A náklady hradíte že své kapsy. Vy si to dělejte jak chcete, ale stát by neměl peníze vyhazovat oknem.
Něco jiného by bylo, kdyby neexistovala žádná možnost, jak získat celou částku důchodu.
A jak tedy vysvětlíte - "částka je mu odečtena z důchodu" , jak je uvedeno v článku? Četl jste to ?
A kde je rozdíl? Pokud má dostat třeba 20000 korun, tak dostane na ruku 19922, alternativně může vyndat z peněženky těch 78 korun a dostane celých 20000. Já i paní mluvíme o strhávání peněz z ÚČTU, ne z důchodu.
Tak ať penzistům těch 78 přidají na důchod, protože mají přiznán důchod v určité výši a nikdo nemá právo mu z toho bez jeho souhlasu cokoliv strhávat. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale to se jedná o krádež. Pokud mi z účtu někdo bere peníze, jedná se o podvod a jsou to šmejdi o kterých dnes a denně slyšíme.
A číst umíte? Nikdo nikomu nic z účtu nestrhává. Pošta pouze za doručení peněz v hotovosti vybírá poplatek, který je svou výší srovnatelný s poplatkem za poslání peněz složenkou. Dovedete si vůbec představit objem této agendy? Není důvod, proč by to pošta měla dělat zadarmo.
Mě takhle nutili nějakou kreditní kartu, že když s ní budu hradit telefonní účty u O2, tak tam dostanu 200 Kč slevu. Odpálil jsem je s tím, že se společností O2 nemám a nechci mít nic společného. "A co ta pevná linka, na kterou vám právě volám?" Nechápal, že i číslo pevné linky jde přenést k jinému operátorovi.
....GRUZIE si holt přeje něco jiného , než naše současná vládní KOALICE !!
...nechme to na Gruzíncích - je to jejich země !!
...nechápu proč by se GRUZIE měla přizpůsobovat postojům.
některých našich politiků...
Víš prd co si přejí Gruzínci. Byl jsem tam a mohu potvrdit, že se jedná o nejvíc proevropský národ, jaký jsem poznal. Ze sovětské doby jsou sice na ledacos zvyklí, ale letošní volební fraška je asi i na ně příliš silné kafe, proto demonstrují.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
RJ je banda nemyslících hovad. Mé neteři cestující s dětmi 2 a 4 (jasně uvedeno na jízdence)roky změnili zaplacená místa v dětském oddíle na místa v normálním, navíc posadili každého do jiného vagónu. Nezbylo než jízdenky vrátit a koupit jiné, dražší, u konkurence. Přišlo mi to jako cílená snaha zbavit se cestujícího, který koupil jízdenky v předprodeji za levnou a prodat jejich místa znovu a za draho.