Tomu tedy moc nerozumím. To by v Itálii musela z logiky věci platit také " pozdní zelená", protože to by zase řidiči na zelené museli oněch ještě 15-20 vteřin čekat až dojezdí ti na naskočené červené. Z našich řidičů jsou italští řidiči tedy konsternovaní, ale jak moc by byli konsternovaní italští řidiči z naší dopravní policie a ze zaslaných pokut z Česka?
V Neapoli jsem jako řidič byl na dovolené pár let zpátky. Byť je to pro nás, středoevropany, hodně "volné", tak nic podobného, jako popisuje autor článku, jsem tam nezažil. Věřím tomu, že jednu, dvě vteřiny Ital využije, ale těch uvedených 10 - 20 je naprostý nesmysl.
A kromě toho většího otěru, když táhnu těžší auto, spotřebuji víc energie?
Stejné auto o nižší hmotnosti bude mít zpravidla nižší spotřebu paliva. Nemusí to kvůli aerodynamice platit absolutně (identické auto s menší světlou výškou může generovat menší aerodynamický odpor než s větší světlou výškou), ale v obecné rovině ano.
Bývalý policejní prezident Tomáš Tuhý říká, že nějaký „renonc se může stát každému. Jsme přeci jenom lidé.“ Otázkou je, zda se tomu, co obsahuje jeho disertační práce, skutečně dá říkat jen „renonc“. Co myslíte?
Nezastávám se Tomáše Tuhého. Chybějící citace ukazují ale především to, že jej jeho kolegové z fakulty memtorovali dosti mizerně, protože tohle mohli a měli odhalit sami a říci mu, ať citace opraví.
Rešeršní části práce jsou (a musejí být) přece vždy o práci se zdroji. Tam student de facto nesmí vymýšlet nic vlastního, ergo v rešeršní části jsme všichni do značné míry plagiátory. Zmrvené citace jsou na levačku, ale tak nějak věřím, že obhajoba daných prací souvisí především s aplikovanou části dané práce.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Já mám spíš pocit že předjíždět se musí vždy a za všech okolností a vždycky za to nese zodpovědnost ten který nepřejíždí 🤣🤣🤣.
Já Při odbočování vlevo koukám hlavně dopředu a vlevo a vpravo, ještě snad nikdy jsem nekoukal cíleně dozadu 😱 a asi ani dozadu nezačnu koukat, důležité je koukat hlavně dopředu na protijedoucí auta a pak vlevo tam kam odbočuji. Co se děje za mnou je věc těch za mnou , mají brzdy a můžou zabrzdit.
A ztotožňuji se s tím rokem soudu, že řidič co předjíždí musí dbát zvýšené opatrnosti (článek asi měsíc zpět) 👍😎😉
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jakkoliv chápu to, co píšete, děláte to nesprávně. Viz výroky soudů např. v tomto článku:
Odkaz 1
Traktory jsou zvláště nebezpečné. Mohou sjet často skoro kdykoliv, běžně mimo značené křižovatky. Dále (hlavně starší traktory) jedou často tak pomalu, že před odbočením takřka nebrzdí. No a nakonec běžně za sebou vozí stroje, přes které jsou špatně, nebo i vůbec vidět blinkry. Je to nebezpečný mix pro jakéhokoliv řidiče, ale pro motorkáře samozřejmě desetinásobně.