Moje plně vybavená Tesla 3 stojí jako dobře vybavená Octavie. Za dobu 10 let, co jí budu vlastnit ušetřím proti svému minulému autu se spotřebou 10,5l/100km, 700.000 Kč. I proti uspornemu auto je rozdíl tak 400.000. Je to tedy v celkovém součtu levnější než octávka v holobytu
No, kdybychom tu neměli stupidní limity na vyprodukované CO2, tak by dobře vybavená Oktávka stála třetinu toho, co dnes.
Taky mě to zarazilo. Ale podle Wikipedie se starší auta vracela do továrny a tam byla přestavěna na model 3- a prodávána jako nová auta. Takže je možné, že to auto "zprasili" už v 70 letech přímo v Tatře. Zatímco podvozek a karoserie opravdu byly z verze 1-, namontovali na ně moderní doplňky včetně tří světel.
Krása dnešní doby která začala Klausem a Havlem a stále se stupňuje, ničit vše co je české a za mrzký peníz fungující firmy prodávat cizákům! Co prodáte páni z 5K pod taktovkou EU příště když už nám skoro nic nezbývá? Z dělníčka hadr děláte na vytírání aby jste mohly rozdávat v potu vydřené peníze nemakačenkům a ukáčkům. Rozpočet 260 mld a vše vesele jede dál. Normální občan dluží pár korun a vláčíte ho taženého koňmi po písku a vy házíte 100 mega tam či tam a nic se neděje. K čemu je národu vláda co nás vede do totální pr.... Vážení politici vyhazov je na vás málo, jestli máte ještě aspoň zbytek srdce pro tuto republiku, kupte si za naše daně 2 metry provazu a udělejte si závěsné shromáždění v hustém lese. Opravdu nespokojený občan Vašek
Zapomněl jste, že s privatizací neměl Havel, na rozdíl od Všeználka Klause nic společného.
Tenkrát byla "elita" jen pár lidí. Dnes je elitou lidí mnohem více, perou se mezi sebou o vliv a pozice a "spodina" jim na to musí víc a víc přispívat.
Ekonomické nůžky se mezi lidmi rozevírají. Hospodářství je mnohem produktivnější, ale prospěch z toho má hlavně ta elita.. Stát je řízen diletantsky podobně jako za socialismu.
Stačí 2 věci - podívejte se okolo sebe, kolik lidí dnes jezdí na dovolenou do zahraničí a kolik si vozí zadek v autech. Ano, bohužel na to musí pracovat.
EU se bude chovat jako spekulant a bude pouštět do oběhu tolik povolenek kolik se jí bude líbit aby nás lidi se spalováky pořádně potrápili. Následně s povolenkami budou obchodovat spekulanti. Takže když bude EK chtít vysoké ceny a spekulanti také, vychází mi z toho spíše těch 15 korun než 2.
Cesta je jen, aby stát povolenky prodával za fixovanou cenu přímo motoristům. Pak přijedete k pumpě a řeknete - 20 litrů a tady mám ne ně potravinové lístky (pardon, reminiscence s válkou a padesátkami - chtěl jsem napsat "povolenky"). Kdo bude potřebovat víc, bude muset za keťasem (pardon - další padesátkový termín - chtěl jsem napsat "mezinárodní investiční společnost").
🤮🤮😱 Hnus. Ještě že už jsem starý, protože v takovém světě ekofanatiku žít nechci. Kdyby to fakt mělo nastat, a já byl ještě naživu, emigruji na Kamčatku nebo třeba do Indonésie...
Stačí do Srbska. To je zatím vcelku civilizovaná země a s českým důchodem tam na tom budete docela dobře. A je to nejbližší země mimo EU. Z Bělehradu do Prahy je to 900 km, můžete so občas podívat domů. Ale to auto s plnou nádrží a povoleným 20l kanystrem sem a zpátky neujede. Nebo na hraně - poslední srbská pumpa je na hranicích - takže nějakých 750 km.
Černá Hora je taky fajn, Bosnu bych Vám neradil.
Ještě je tu tedy tedy Švýcarsko, ale tam vám český důchod stačit nebude. Jak moc kopírují ekohovadiny nevím, ale bál bych se, že je následují.
Přesně, udržovat a servisovat auto. Pořád dokola neustále v servisu a jen platit, nakonec se i bát jestli to na emisích vyjde a kolik to zase bude stát. Tak hodně štěstí přeju, ale jsou lidi, co si auto nemůžou opravit sami a potřebují ho denně k provozu. Tím chci říct, že "elektrohnůj" má v tomhle obrovskou výhodu. Svou vyšší pořizovací cenu rychle dožene na ušetřených servisních nákladech, navíc se nemusíte bát kupovat ojetinu. Jen si necháte ověřit baterku a víc na něj nemusíte léta sáhnout. 😉
Auto není mixér. Tam olej prostě měnit musíte. A i v mixéru vyměníte vrtulku, když přestane sekat.
Prima, předpokládám, že článek (a celou tu kampaň) zpunktoval někdo od VW nebo Tesly. PHEV mám a o falšování údajů o spotřebě samozřejmě vím, ale stejně tak se falšují údaje o dojezdu u El-vozů a průměrná spotřeba u spalováků. Jenže na rozdíl od nich já jezdím po městě na elektřinu a navíc noční proud, takže ani nezhoršuju vzduch ve městě ani nezatěžuju síť přes den
Taktak, půl roku jsem nebyl u pumpy. Až na dovolenou jsem musel tankovat. I tak je spotřeba SUV (Ford Kuga) zaručeně pod 5 litrů při jízdě s vybitou baterií mimo dálnice. A počkejte, až na naftu a benzín naskočí emisní povolenky.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Nevím, zda to auto zdejší vášniví diskutéři ohánějící se zdravým rozumem, vůbec viděli. Stačí se podívat na fotky u článku. Nohy těsně nad silnicí před přední nápravou. Stačí jednou nedobrzdit a příští vozidlo bude invalidní vozík.