Je úsměvné, jak se všichni teď ohánějí přehradou Nové Heřminovy jako spásou, která by všechny zachránila, přitom by tato přehrada měla kapacitu na pozdržení velké vody o max. nižší jednotky hodin. Voda je živel, a pokud někdo u vody žije, musí počítat s tím, že něco takové může přijít. Já být státem, tak naopak zakážu jakoukoliv výstavbu kolem břehů řeky a místo sevření mezi bariéry bych ji dal naopak možnost rozlití. Řeka se nedá spoustat. A nechápu, když stát nic od 97 nic nedělal, proč to nevzaly do rukou samotné obce a města ...
Nesmysl tlačený na sílu pár ziskových skupin.
Neodmítam, do budoucna,dnes však nesmysl.A pokud půjde o zelenou ekologii,potom rozumím jedinému,a to je výrazná sleva a preference těchto pseudoaut.Jezdime elektrovozy na energii z uhlí??
Smích na účet EU!!¡?!
Každý rozumný člověk se ted musí smát Vám a té snůšce nesmyslů, co píšete. Měl by jste si trochu ověřovat informace. Češi si furt o sobě myslí, jak jsou mazaní a na západě jsou samí hlupáci, ale je to přesně naopak. Češi náramně plní funkci užitečných idiotů.
EV od Stelantisu jsou tragické parodie na EV a tato zkušenost to jenom dokazuje. Já jsem jel poprvé (v červnu) s EV o kapacitě baterie 28kwh z Děčína do Znojma a překvapivě uplně bezproblémů ( se dvěmi zastávkami a dálniční 120km/h). Je to naše nejpoužívanější auto a další bude zase jedině EV. Ted v zimě je spotřeba vyšší o cca. 15-20%.
Jediný skutečný problém elektromobilů je cena. Mají svůj smysl a leckomu by vyhovovaly naprosto skvěle. Jen jsou prostě drahé a z druhé ruky je nemá cenu kupovat.
a proč by nemělo cenu kupovat ojeté EV? Myslíte, že ojetý komplikovaný spalovák je lepší volba? Je to přesně naopak, ojeté EV je mnohem méně rizikové než spalovací alternativa.
Jaký vliv měla EK na čínské továrny VW a propady prodejů VW na čínském i ostatních asijských trzích? To je totiž hlavní problém finančních potíží koncernu Volkswagen. Ztráta nejziskovějších segmentů trhu v Číně a naprostá neschopnost konkurovat dravým čínským automobilkám.
VW klesly zisky v Číně kvůli tomu, že čínani začly preferovat čínské značky aut ( které to naučil právě VW apod) a navíc chtějí
elektromobily, které v podání VW nejsou konkurenceschopné = drahé. Ty jejich spalováky tam nikdo nechce a tady to do 2 let bude stejné. Je to chyba managmentu a jejich neschopnosti, tam by měli udělat taky čistku. Když ty problémy před 2-mi lety pojmenoval tehdejší CEO Herbert Diess, tak ho vyhodili. A ty odbory tomu dávají korunu, když nechápou, že se jedná o přežití celého VW. Chtějí s sebou stáhnout všechny. Obávám se, že z VW bude taková Nokia automobilového světa ....
Já bych tu agónii neprotahoval a celé bych to zavřel. Stejně to pod taktovkou soudruhů z EK, kterým šli top manažeři automobilek na ruku směřuje k bankrotu. Pokud budou automobilky od příštího roku platit nějakých 95 éček za každý gram CO2 nad hodnotu určenou soudruhy, a nedojde k drastickému zlevnění elektromobilů aby si je mohla dovolit většina (do 300 tisíc) tak stejně zbankrotují.
a který nový spalovák se dá koupit do 300tis? Dáte nějaké tipy?
Je nutné odejít z Lipské burzy, přestat platit za obnovitelné zdroje, za nějaké datové centrum. Dokud nebudeme platit pětinovou cenu, tak to je jak když plivne, to jejich zlevnění.
Je to nenažranost zprostředkovatelů dodavatelů energie, na burze jsou ceny 1/3.
Naopak, je potřeba stavět větrníky aby cena energií byla nižší. Jádro udělá přesný opak.
Nebudte tak naivní, že by po vystoupení z burzy ceny zlevnily, proč by to ty společnosti dělaly když vidí, že lidí budou v podstatě jakoukoliv cenu?
Zákaz spalováků v roce 2035 byl hloupost, protože se k tomu tradiční automobilky upnuly a nereflektují vůbec skutečnost, že o spalováky nebude zájem už mnohem dříve.Za 2-3 roky už spalovák nebude dávat smysl pro většinu lidí. Takže místo fňukání by konečně měli začat něco dělat a přijít s přijatelným EV s dobrým poměrem cena/ výkon, protože jinak do pár let skončí jako Nokia ...
BMW bude svolávat 1.5milionu aut z let 2022-2024 kvůli problémům s brzdami, ale o tom se nikde nedočtete. Zato u pár tisíc Tesel je z toho hned ohromné haloo 😄 . doporučuji mrknout na web Odkaz , at se vrátíte trochu zpátky do reality.
vždyť je to absurdní!!! jak zajistíte těm stovkám rodin na sídlišti aby si mohli nabít svoje auto za mega a ráno valit do práce? už vidím ty prodlužky z 9 patra a 4 obsazený nabíječky na parkovišti, eko šašci
A kolik benzinek je na sidlistich nyni? 0. Protoze tam nejsou potreba. Stejne tak tam nejsou nutne i dobijeci stanice.
To je placená reklama Mikulovem nebo co má byt zač tento "článek"??
Jestli je hlavním důvodem drahota, tak se nabízí, že by měli slevit. Přece není normální, aby mně vyšla levněji dovolená v Chorvatsku než v ČR ...
A moravské "Toskánsko" je trochu více na východ, ovšem s Toskánskem tato zemědělsky zdevastovaná krajina zvlněná následky dolování nemá nic společného ( možná až na ty vedra).
Ty baterky v autech nikdy tak dlouho nevydrží za dva až tři roky jsou většinou kaput. Aby se elektrické auta opravdu rozšířily taky by se musela výrazně prodloužit životnost baterií. Co si budem povídat baterka taky není ekologická...
Ať už z nevědomosti nebo Vaší hlouposti lžete. Baterky vydrží po celou dobu životnosti auta ( 70% kapacity) ( 20 let). Takže se Vám sníží dojezd. A pak se z recykluje. Já jsem teď rušil "nesmrtelnou" benzínovou 20 let starou koncernovou modlu, do které jsem sice mohl natankovat na 700km dojezdu, ale netroufal jsem si stím jet dále než 100km, takže mně dojezd byl k ničemu.
A výroba baterie ekologická určitě není ale v celkové zátěži EV to vychází při energetickém mixu ČR tak, že při kapacitě baterie např. 64kwh začíná být EV ekologičtější po už nájezdu 64.000km než srovnatelné spalovací vozidlo.
Cena.
Zatím EV mají vysokou cenu, která se bude snižovat. Brzy EV budou levnější ( už dnes je pro někoho výhodnější si koupit dražší EV)
Ke konci roku budu objednávat další EV Renaulta 5, který by měl být levnější. Základní verze by měla stát od 25tis Euro.
Od roku 2027 se budou do cen promítat emisní povolenky ( min 2kč - 15kč na každém litru) Tedy ceny paliv půjdou výrazně nahoru. Vozidla kupuji na dobu 5-7 let tedy i počítám s výrazným zdražením paliv, a proto se mi i přes počáteční vyšší pořizovací náklady již dnes EV s vysokým ročním nájezdem vyplatí.
Jako firma hledím na dlouhodobý horizont.
Cena EV bude klesat včetně elektřiny
Cena paliv a spalovacích motorů půjde nahoru. Od roku 2025 jsou nové emisní limity myslím s limitem 95g na km. Za každý gram navíc se bude platit pokuta 95Euro.
Průměrné vozidlo dnes má myslím kolem 125g na km. Tedy ceny nových tradičních vozidel půjdou nahoru
Až na tu klesající cenu elektřiny souhlas. Tam bude otázka, jak stát přistoupí k silniční dani za EV, která se ted neplatí.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Mmmm... a co zvuk osmiválce, taky bude ?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
tak jistě, u auta za 1,5m Vám z repráčku vykouzlí i ten 8-mi válec aby jste byli ostatním k smíchu 😄Škodovky jsou předražené srágory, navoněná bída ...