Autor tohoto clanku tohoto clanku prehlizi nekolik zasadnich faktu, napr to ze lodni doprava vyprodukuje nejmene 2x mene CO2 nez zeleznicni doprava a 3-4 x nez kamionova doprava na 1km nakladu. Presna cisla Emmy jsou vice ve prospech lodni dopravy.
Kritizovat EURO7, ktere bezprostredne chrani zdravi vasich deti a rovnez nas vsech je naprosto prehlizeno. Kdyz stojite na krizovatce a bude tam stat 5 trabantu a 10 wartbugu tak z toho nadseny nebudete a o to tu jde.
Moc pekny az na nejaky nedostatky, souhlasim se snizenim dani pro nejchudsi stred by mel platit totez a vyssi dan pro bohatsi. Nicmene vetsina prispevku by se mela omezit a probrat. Aby nedochazelo k tomu ze rodic socialne slabeho ditete misto nakupu ucebnic a jidla ci osaceni ty penize propije. Melo by to jit rovnou napr od skoly, ale to mozna zavani spinavou soutezi.
Univerzální pneumatiky mají své limity. Jakmile hloubka dezénu klesne pod 4 mm, což je minimum pro zimní pneumatiky, nelze je v zimě bezpečně použít.
Pokud je plánujete používat i poté, například v létě, znamenalo by to mít vlastně dvě sady univerzálních pneumatik – jednu na zimu a jednu na léto, což zcela popírá smysl univerzálnosti. Alternativně je můžete častěji měnit, aby v zimě vždy měly hloubku nad 4 mm, ale to je finančně náročné a méně ekonomické než mít dvě specializované sady pneumatik.
Univerzální pneumatiky mohou být řešením pro firmy, které je vyrábějí, aby zvýšily prodej, nebo pro řidiče, kteří jezdí v oblastech s mírnými zimními podmínkami apod. Nikoliv co bylo tento víkend v Krkonoších.
Ti, kteří čelí náročným zimním podmínkám, jsou lepší specializované sady pneumatik – zimní a letní. Osobne s univerzalama nemam zkusenosti, a je mozne ze dosahuji kvalit levnejsich zimaku.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
no a my ted mame brecet nebo se smat, ze hospodareni naseho statu je cim dal vetsi chaos.