To je přesně to,na co se hraje ,tak jim na to znovu skočte.
Mimochodem ANO bylo lepší a je lepší .Umíte si představit npř.zdravotnictví v době covidu pod taktovkou dnešní vlády? Vite,ze rozpočet byl prakticky do covidu v mírném přebytku a byli jsme na průměru EU -no,kde jsme dnes ???
PS -no,abych nebyl jen škarohlíd a proti naši milované vládě - ve lhaní je nejlepší !
Pro upřesnění: neskočil jsem jim na to u posledních voleb a u dalších ani náhodou...
Chtělo by to rozjet ekonomiku, jenže pod vedením EU a jejich výmyslech to nejde. Možná budeme dýchat lepší vzduch, ale bydlet budeme pod mostem a budeme se pást.... Proč Čína a Asie vůbec je technologicky a ekonomicky na výši a USA taky?
Protože si tam nikdo nevymýšlí nesmysly a dává se volný průběh přirozenému vývoji na rozdíl od EU.
Ale ty zkoušky to prokazují, jen je ignorují. Viz rozpadlé vyrtané vzorky betonu z pilíře.
Libeňský most má nahradit jeho replika, kterou chtějí postavit na hromadě suti, ve které se rozpadly současné pilíře vlivem neodstranitelné síranové koroze a nekvalitního betonu.
Z původního mostu zůstanou zachovány stávající ROZPADAJÍCÍ SE pilíře, zřejmě proto, aby si zachoval "tvář" umanutý Čižinský, Hřib a jejich kumpání na radnici, kteří přes názor kvalifikovaných mostařů prosadili jen opravu mostu s maximálně třetinovou životností a to za cenu mostu nového s vyšší únosností..
Už v roce 2017 byla zveřejna zpráva o otřesném stavu pilířú v tomto článku:
"Libeňský most je nevratně poškozen, vzorky se odborníkům rozpadaly v ruce"
Zdroj: Odkaz 1
"Během uváděné síranové koroze se objevují krystaly, které mají větší objem než původní materiál, ze kterého vznikají. Způsobené tlaky rozrušují strukturu betonu, což snižuje jeho mechanické vlastnosti. O rozsahu poškození nejlépe vypovídají fotografie vzorků, které ústav navrtáním základů mostu získal a které se rozpadly odborníkům v rukou i když by to měly být pevné válce schopné vydržet tlak cca jedné tuny."
"Krystaly síranová koroze jsou masivně prorostlé základy pilíře, což značí, že ke korozi dochází již po desetiletí. „Je to proces nevratný a v zásadě trvalý,
V základech je například jen sto kilogramů cementu na kubík betonu. Dnešní standardy přitom požadují minimálně třikrát tolik"
Naprosto s vámi souhlasím. Stejný případ je železniční most.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Možná že kdyby se na všech tratích nechalo jezdit 150 km rychlostí, nemusela by se stavět vysokorychlostní železnice, Přejet naší zemičku by při této rychlost trvalo teoreticky tak 4 hodiny.... VRT se ani pořádně nerozjede a už zase brzdí.