To je naprostý blábol,naopak maji vyšší emise než spalováky.Ničí silnice protože jsou težší,a o dojezdu ani nemluvim a v zimě se sniží na polovinu.
Opravdu jste si jist argumenty?
copak ten chlap nepochopil název svého vozu? TEchnicky SLAbý,... proč neustále cpe jej do světa.
Pokud vládnete angličtinou, podívejte se na kanál Sandy Munro, to je člověk který desítky let dělá návrhy optimalizací dílů pro automobilky. Budete překvapen, on je pravidelně také. Říct o Tesle, že je "technicky slabá" nejen, že není vtipné, ale bavíte se o automobilce, která má jedny z nepokročilejších technologií v automotive. Na prvním místě jsou pak bohužel čínská EV.
No a pak si kupte elektromobil... Naštěstí je léto, ale představte si, že se to stane třeba v zimě. Možná je načase koupit do zálohy nějakou elektrocentrálu.
Jak při výpadku el. energie funguje benzínka?
Jinak velká část lidí co má EV si pořizuje i soláry sbateriovým úložištěm z kterého může napájet dům nebo nouzově dobít auto. Zároveň vozdlo s podporou V2L může napájet nouzově ten dům narozdíl od spalováku.
Prosím srovnat váhy u stejných modelů. Jinak to nemá žádnou vypovídací hodnotu.
A co je tou vypovídající hodnotou? Výkon, rozměry, materiály, cena?
Pokud vezmeme podobné Auto dle výkonu:
Tesla Model Y Performance
Vnější rozměry:
Délka: 4750 mm
Šířka: 1921 mm
Výška: 1624 mm
Rozvor: 2890 mm
Vnitřní rozměry:
Kapacita zavazadlového prostoru: 971 litrů (maximálně 2100 litrů se sklopenými sedadly)
Hmotnost:
Hmotnost: přibližně 2003 kg
Hmotnost na nápravu: konkrétní údaje nejsou běžně dostupné, ale distribuce hmotnosti je přibližně 50:50
Výkon:
Výkon: 393 kW (532 PS)
Točivý moment: 660 Nm
Audi SQ7
Vnější rozměry:
Délka: 5063 mm
Šířka: 1970 mm
Výška: 1741 mm
Rozvor: 2996 mm
Vnitřní rozměry:
Kapacita zavazadlového prostoru: 705 litrů (maximálně 1890 litrů se sklopenými sedadly)
Hmotnost:
Hmotnost: přibližně 2350 kg
Hmotnost na nápravu: přední náprava - 1300 kg, zadní náprava - 1050 kg
Výkon:
Výkon: 373 kW (507 PS)
Točivý moment: 770 Nm
Platba dálnični známky pro elektromobily je jen otázkou času. Konec konců o dost těžši elektromobily "ničí" silnice mnohem vic...
A to jsou přesně ty hejty bez ověření faktů:
Elektrická vozidla
Model Weight (kg) Engine Type
BMW i3 1345 Electric
Honda e-vision 1510 Electric
Hyundai Kona 1535 Electric
Nissan Leaf 1580 Electric
Tesla Model 3 1765 Electric
Tesla Model Y 2003 Electric
Tradiční vozidla (benzínová a naftová)
Model Weight (kg) Engine Type
Škoda Octavia 1360 Petrol/Diesel
Volkswagen Passat 1530 Petrol/Diesel
Škoda Superb 1570 Petrol/Diesel
Škoda Kodiaq 1730 Petrol/Diesel
Audi A6 1750 Petrol/Diesel
Audi Q7 2130 Petrol/Diesel
Nejdříve to brečí jak jim rostou náklady a zdražují vstupy. Aby odůvodnili téměř trojnásobné zdražení. A po roce se chlubí, že ztrojnásobili zisky?! Inu co čekat od Němců?! Stejně jako v případě Kauflandu, který během posledních let své zisky zpětinásobil. Ale podle Koaliční Sebranky Česka jsou viníky vysokých cen naši farmáři! 🤪
Jak je možné, že auto, které podle vás nikdo nechce je zároveň nejprodávanějším na světě?
Zdroj např:
a kolik to elektro auto spotrebuje KW na100km krat 8,50??? Kolik to vydje na 1 km??
Tesla Model 3 16-18kw. Budu brát 18kw. Což je 153Kč na 100km. Tedy 1,53 na km. Zároveň udu vycházet z tarifu Tesly viz. výše. Reálně člověk bude nabíjet doma když bude moct, nebo v práci. Cena bude o něco levnější.
Benzínové auto spotřeba průměrně 7 litrů je 238 Kč na 100km, tedy 2,38 na km.
Vážení přátelé, příjemný konvenční vůz koupíte nový za 600 litrů.
Příjemný elektrovůz stojí dvojnásobek. Kolik s tím elektrovozem musíte ujet kilometrů, abyste byli alespoň na nule?
Dotace? Proč? A ke všemu jen pro podnikatele? Dvakrát proč.
Nejsem proti pokroku, ale proč ho tlačí násilím?
Já těm počtům nějak nerozumím. Tak Tesla model 3 stojí do konce ledna 950tis. nová. Nejprodávanější auto na světě Tesla model Y stála nějakých 1mil a 30tis. k tomu pře Vánoci.Já tam ten dvojnásobek prostě nevidím. A základní Octavie stojí 619tis. v naprostém základu. Porovnáváme tady výkonově a výbavou úplně jiná auta.
Na motorce (maxiskůtr) Honda SW-T 400 jsem měl celkem čtyři nehody:
V životě jsem nehodu nezpůsobil, ani v autě. Naježděno statisíce kilometrů i s karavanem. Mohu přeposlat protokoly.
Takže se zeptám jaká, že je to statistika? A co to vypovídá o řidičích aut?
Byla to reakce na pana Bezděka.
To tvrdí blbové, kteří motorku viděli maximálně z jedoucího vlaku.
Na motorce (maxiskůtr) Honda SW-T 400 jsem měl celkem čtyři nehody:
V životě jsem nehodu nezpůsobil, ani v autě. Naježděno statisíce kilometrů i s karavanem. Mohu přeposlat protokoly.
Takže se zeptám jaká, že je to statistika? A co to vypovídá o řidičích aut?
Vím kde jsou Líbeznice. Na cestě z Nového Boru , v Neratovicích se nám narodil vnuk. Těch 30 žáků si dovedu představit. Tak jsem absolvoval školy od první třídy po maturitu. Nebyl s tím nikdy problém. Ono dnes je všechno velký problém. Holt je jiná doba, jak slyším od svých dětí. Spíš než těch 30 mi připadá plýtváním učitely těch našich 22 žáků s 2 pedagožkami .
Sám jsem na základní škole kdysi učil. Tak mohu i trochu porovnávat. Učení kolem 30 dětí není jednoduché. Ta truhá pedagožka bude nejspíše asistent učitele. Pomáha konkrétnímu dítěti/dětem které mají nějaké omezení (jazykové, mentální, nebo fyzické).
Proč to dřív nebyl problém a dnes je je dáno tím, že dříve se nedávalo na idivitualitu. Výuka probíhala vesměs frontálně. Jedinec se podřizoval kolektivu. Nevedlo to k tvůrčímu myšlení, nerozvíjela se osobnost dítěte/studenta. Nedbalo se na vývojové vady. Řešilo se to zvláštní školou a učňákem.
V dnešní době je dalekové více profesí, které požadují tvůrčí myšlení, než tomu bylo za vašich studentských let a proto také je větší poptávka po lidech se vzděláním. Nicméně vzdělání nevede jen k tomu nabiflovat informace, ale vytvořit si všeobcený rozhled a především se naučit s informacemi pracovat, hledat vzájemné souvislosti, tvořit si úsudek (nazýváno také kritickým myšlením).
Já už poměry ve škole vidím jen přes vnučku, takže jen okrajově. V okresním městě mají ve třetí třidě na 22 žáků jednu kvalifikovanou učitelku a jednu asistentku. O jaké přeplněnosti tříd je tu řeč? A to se jedná o "špičkovou" mezinárodní školu. V každé třídě je z těch 22 dětí třetina cizinců. A pro některé, nejde o Ukrajince ale o Mongolce.
Dám vám příklad. Škola Líbeznice (mimochodem největší ZŠ v republice) okrajová část Prahy kousek pod Neratovicemi. Aktuálně má tuším 9 prvních tříd v rámci školy. Na školní rok 2023/24 vzniká jako krizové řešení několik detašovaných tříd v okolních obcích. Na každé z těch tříd je počítáno s 30-33 žáky.
Jsme rodiče předškoláka a o soukromé škole uvažujeme z důvodů uvedených ve článku i když samozřejmě školné zatíží rodinný rozpočet.
Uvádím odkaz na popis stavu:
Tohle není motorkář ale řidič skútru, podle mně je chyba dávat automaticky i papíry na 125cc pokud je to automat k papírům na auto, tyhle stroje jedou přes 100 naprosto vklidu, osobně jsem si dělal papíry na "pincka " což je do 50 cc neomezeně rychlost dneska, a je s podivem že prostě pokud děláte papíry na auto tak automaticky máte i papíry na automat skútr do 125 cc ale už nemůžete mít na malou motorku s obsahem cca 50 cc která jede rychleji než 45 km/h a je to manuál, trochu divné že přátelé 🙂
Havarovaná motorka je Yamaha T-Max, jedná se o stroj o objemu 500ccm a 37kw. Je nesmysl rozlišovat motorky na skůtry a motorky. Dnes má spoustu motorek automatické řazení, nebo naupak skůtry se tváří s velkými koly jako motorky. Vznikají tak hybridy, které nelze nikam zařadit.
Např. jen u Hondy jsou to např. Honda DN-01, Honda ADV 750, Honda NC 750 a další
FVE na každý panelák v městě ! A zvládne se to v akci Z ! ! !
Nezvládne se to v akci Z. Ruku v ruce s elektromobilitou se bude vyvíjet i distribuční síť a obnovitelné zdroje. Některá EV již dnes umí V2H/V2G (přetok energie z vozidla do domu) a budou ta schopny na základě nějakých dohodnutých podmínek balancovat síť.
Sť benzínek tu také nevznikla během měsícu ani let. V jiných zemích jako je Švédsko, Norsko také distribuční síť "nespadla".
15
Sledujících
0
Sleduje
15
Sledujících
0
Sleduje
Pro Vás jako cestující je to jako "zázrak"....Až toho bude víc a víc, tak to se město finančně zapotí a hlavně lidi v Dopravním podniku ! To bude vyhozených peněz.....a města budou schánět miliardy navíc, protože ty ceny jsou astronomické.......pak se zvednou všem daně a bude se přemýšlet kde republika sebere peníze na nesmyslné věci ! To bude ještě veselo pane Kokeši.......
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V Hranicích jezdí elektrické autobusy už od roku 2008. Pokud by jim to ekonomicky nevycházelo, nemyslíte, že už by tam dávno byly nazpět jiné pohony?
Odkaz 1
1 odpověď